Проблемът при мен е, че не ми работи мотора на АБС, преди 2000 км. беше спрял да работи, но се беше оправил, до преди 2 седмици, когато отново светна за един ден, днес след около 500км навъртяни светна отново. Въпросът е, че един майстор има желание да го отваря и да го прави, но дали всъщност е поправимо да не стане така, че да го сваля да му го дам и да не може да го оправи и да стоя без кола, докато си намеря здрав. А другото което си мисля мотора да е здрав, а проблема да идва от буксата към него идваща от контролния блок.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой разглабял ли е мотора на АБС
Collapse
X
-
Vladim написа:Порови из архива... Спомням си за добре написана тема придружена със снимков материал! В общи линии колегата бе разрязал пластмасовият корпус на блока и бе презапоил (или заменил) релето управляващо мотора.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Оказа се, че проблема не е от самото моторче, явно са доста здрави, просто командния модул беше дал фира и не правеше връзка с моторчето, та си взех направо друго здраво от моргата и това е. Полезен съвет мога да дам за тези на които им се случи да търсят, номера на новия мотор имаше несъвпадение в една от цифрите, но това не е пречка, по-важно е да се гледа дали колата е преди 98 или след, ако е преди 98 и се сложи АБС след 99 не се получава връзка м/у датчиците на колелата, поради съществената разлика, че при едните е с магнитен лагер в главината, а при другите взима сигнал от каретата. За да се пробва е достатъчно само да се закачи буксата без да се монтира целя АБС към връзките.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар