Значи проблема е, че предното ляво колело след натискане и отпускане на спирачките едвам успявам да го завъртя на ръка. Разглобихме челюстите, смазахме цилиндърчето, обезвъздушаване на ново, смяна на спирачна течност. Леко се пооправи, но след 2-3 седмици пак проблем, педала взе да се втвърдява след натискане и отпускане. При наклон около 15 градуса колата стои неподвижно при пусната ръчна.. Следващия майстор каза запушен спирачен маркуч, получавали се бабуни вътре в маркуча... Както и да е взех един маркуч за 9лв. и я закарах на майстор днес. Човека нещо взе да ми обяснява за сервото, натиска педала, отнякъде трябвало да е вакуум, нещо изфъска като натискаше.. абе в крайна сметка сервото било за смяна, сигурен бил че и при смяна на маркуча нищо няма да се подобри. Обаче се чудел защо само на едното колело го прави.. Та въпроса ми е при направените процедури и ако се смени маркуча и нищо не се промени, някакви други идеи има ли или направо да троша пари за серво?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задържане на предно колело
Collapse
X
-
блокирането на спирачките може да е причинено, и от блокирало буталце на спирачния апарат!!"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
При теб проблема е друг, при мен проблема е че педала остава твърд след натискане и това с блокирането става само на предното ляво колело. Като я закарах при майстора той веднага пита какво е това почукване което се чува от двигателя. И май точно от сервото се получава, то е нещо като кратко фъщене. Отви някаква капачка и след няколко минути диагностика беше 100% сигурен, че е от сервото. Каза че нямало смисъл да сменям маркучето, щото нищо няма да се промени. Питах в Александър Кар.. серво само втора ръка можело да се намери или с поръчка от Италия. Цената била 200-300-400лв.. Също така гумички и мембрани НЕ можели да се намерят, трябвало да се купи цяло серво. Чудно как по сервизите ги сменят... Утре ще я карам в сервиза на Фиат в Бургас. Дано не трябва да купувам ново щото се чака и 2-3 седмици а и цената която ми казаха беше в доста големи граници. Нямам идея колко точно би трябвало да струва едно ново серво.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:При теб проблема е друг, при мен проблема е че педала остава твърд след натискане и това с блокирането става само на предното ляво колело. Като я закарах при майстора той веднага пита какво е това почукване което се чува от двигателя. И май точно от сервото се получава, то е нещо като кратко фъщене. Отви някаква капачка и след няколко минути диагностика беше 100% сигурен, че е от сервото. Каза че нямало смисъл да сменям маркучето, щото нищо няма да се промени. Питах в Александър Кар.. серво само втора ръка можело да се намери или с поръчка от Италия. Цената била 200-300-400лв.. Също така гумички и мембрани НЕ можели да се намерят, трябвало да се купи цяло серво. Чудно как по сервизите ги сменят... Утре ще я карам в сервиза на Фиат в Бургас. Дано не трябва да купувам ново щото се чака и 2-3 седмици а и цената която ми казаха беше в доста големи граници. Нямам идея колко точно би трябвало да струва едно ново серво.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
@charlie: Това буталце или цилиндърче (не съм разбирач) доколкото си спомням го извадихме, маха се един маншон.. изчистихме го с бензин и го смазахме. После го раздвижихме и беше добре. Но това беше преди месец. Ще видим де и аз мисля маркуча да го сменя така и така съм го купил, но просто човека беше сигурен, че е сервото. Не правело вакуум доколкото ми обясни и затова колелото задържало. От това падала и мощността на двигателя, тъй като част от налягането на сервото отивало и в двигателя.. Обаче не можа да обясни защо задържа само едното колело. Ако се е скапало сервото би трябвало и двете предни да блокират. И странно как във всички магазини казаха, че изобщо не се намират гумички и мембрани (освен втора ръка). В София знаете ли дали има?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:@charlie: Това буталце или цилиндърче (не съм разбирач) доколкото си спомням го извадихме, маха се един маншон.. изчистихме го с бензин и го смазахме. После го раздвижихме и беше добре. Но това беше преди месец. Ще видим де и аз мисля маркуча да го сменя така и така съм го купил, но просто човека беше сигурен, че е сервото. Не правело вакуум доколкото ми обясни и затова колелото задържало. От това падала и мощността на двигателя, тъй като част от налягането на сервото отивало и в двигателя.. Обаче не можа да обясни защо задържа само едното колело. Ако се е скапало сервото би трябвало и двете предни да блокират. И странно как във всички магазини казаха, че изобщо не се намират гумички и мембрани (освен втора ръка). В София знаете ли дали има?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Сервото пичове няма нищо общо с блокирането на отелно колело! Сервото избутва вътрешният лост на спирачната помпа. Т.е. или ще работи и ще спомага за спирането, или се прецаква мемраната му и спира да работи, като при повечето мотори двигателя губи обороти, като натиснеш спирачката. Искам да обобщя - проблемът е в спирачният апарат (наи-често запекло буталце, водещи механизми), в самата спирачна помпа, или водещите магистрали (маркучите най-често).Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Значи както и вие и аз си мислех проблема се оказа запушен спирачен маркуч. Странно защо в няколко сервиза твърдяха, че е от сервото. Както и да е... смених само единия маркуч, защото майстора каза по-добре да си карам с оригиналния десен маркуч отколкото да му слагам макар и нов турски. По-бързо се разяждали отвътре. Стана въпрос за спирачната течност. Точно преди два месеца я смених и сложих някаква българска на Приста Ойл. Не мислех, че е от чак толкова голямо значение. В Ауто Дата пише, че течността трябва да е от тип DOT 4. Има ли голямо значение това и каква западна марка ще препоръчате.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Спирачната течност е от голямо значение, особено за държава като нашата - със променлив и често влажен климат.Много съм доволен от BENDIX Dот 4. Слагах по едно време DOT 5, но беше по-скъпа, а разлика не се усещаше затова вече си взимам 4.Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
Тъй като предната спирачна течност от която доливах днес видях, че е била DOT3, реших направо да я сменя всичката и купих един флакон BOSCH DOT 4 (4.50 лв) - 250ml. Та въпроса ми е, за да сменя изцяло спирачната течност тоя флакон 250мл ще стигне ли и изобщо колко милилитра е горе-долу цялата хамалогия със смянатаFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Тъй като предната спирачна течност от която доливах днес видях, че е била DOT3, реших направо да я сменя всичката и купих един флакон BOSCH DOT 4 (4.50 лв) - 250ml. Та въпроса ми е, за да сменя изцяло спирачната течност тоя флакон 250мл ще стигне ли и изобщо колко милилитра е горе-долу цялата хамалогия със смянатаTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар