Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За тампоните на макферсоните (и техните капачки)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За тампоните на макферсоните (и техните капачки)

    Днеска сменях амортисьорите на Punto-то - 55S, ’95-та година. Под сменях имам предвид че ми ги смениха в един сервиз. Бях чел нещо за пустите му капачки, но не успях да го издиря навреме. За всеки случай ги снимах, но ме беше страх да ги напъвам да ги сваля, защото ми се струваше че отива надолу под ламарината. На тях има един маркер, който преди сочеше назад, а след смяната сочеше напред: Както и да е - отидох, майстора си свърши работата и след като приключи погледнах и му обърнах внимание че капачките на тампоните са обърнати. Той вика "Това е само капачка - мога да ти я сложа както си искаш". Хубаво. Прибирам се и сядам да чета и установявам че не е само капачка, а поне според наръчника на Haynes в зависимост от това дали има серво на волана се променя ориентацията на тампона: Е го и тампончето: Айде обратно в сервиза, където не успях да ги убедя че след като някой си е играл да прави капачката така явно има някакво значение, но ми размениха двата амортисьора, за да си дойдат нещата на мястото. Сега въпроса е - дали наистина има някакво значение или само съм им създавал проблеми на хората и дали все пак амортисьорите са сложени правилно. Като цяло разликата в горната част на амортисьора е минимална - 1-2 санитма. Ама все пак защо ще се занимават да го правят така ако няма значение

    #2
    Естествено сега го намерих това което търсех: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=3095Все пак ако може някой по сведущ да коментира доколко е фатално погрешното монтиране. Също така необходим ли е реглаж на предницата след смяната на амортисьорите - говоря конкретно за Fiat Punto mk1. В сервиза питах два пъти изрично и ми казаха че за тази кола не е необходимо, защото не се пипа нищо по окачването.

    Коментар


      #3
      След като е правено нещо по предницата задължителен стенд реглаж въпреки ,че страничния наклон не може да се регулира.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Еми "евала" на "майсторите" в такъв случай. Може ли да препоръчате някой сервиз за реглаж, защото в този струва 40 лева.

        Коментар


          #5
          От студ. град като завиеш от климент охридски наляво към младост, започва спускането, и някъде по средата му ст. град, и светофара на евромаркет, вдясно има нещо като кооперации, в една от тях долу има автомивка и сервиз - реглаж. Там ми правиха перфектно, за 20 кинта, "лазарен реглаж" (Колегата Лазар гледа гумите на око, и регулира )

          Коментар


            #6
            Мерси.

            Коментар

            Working...
            X