Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

При навиване на волана спирачките затягат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    При навиване на волана спирачките затягат

    Хайде сега на видя на някой случвало ли му се е или да е чувал са следния проблем. Навивам волана в крайно ляво и дясно и колкото повече навивам толкова повече затягат спирачките!!!!!! И друго - при така навит волан педала се втвърдява доста. Редактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
    Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
    BlueStorm transforms . . .
    . . . !!!

    #2
    На преклонна. И ти се насочваш там където и аз се съмнявам ,ама дали.Обяснявам си го с някакво усукване и съкращаване на диаметъра на маркуча
    Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
    Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
    BlueStorm transforms . . .
    . . . !!!

    Коментар


      #3
      Пиша това за онези, на който може да им се случи същото ( и да се чудят, чудят...). Оказа се точно както предполагахме с Митко! Смених спир. маркучи и всичко се оправи. Стария маркуч се беше скапал дотолкова че при навиване на волана се смачкваше и предните колела блокираха.Между другото се наложи да сменя и спирачните метални тръби, защото така бяха запекли че без жертви не можах да ги развия.
      Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
      Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
      BlueStorm transforms . . .
      . . . !!!

      Коментар


        #4
        Този номер става и при износени предни лагери, от което диска играе спрямо накладките и при навиване на волана избутва накладките навътре от което педала се втърдява.При стари маркучи спирачките загряват защото те се раздуват на вътре/защото арматурата не им позволява на вън/ от което са почти запушени и като пуснеш спирачката маслото много бавно се връща или не се връща.На моята стара кола жигула почнаха да греят постоянно задните спирачки, дори не можах да извадя барабаните, до като не срязах задния спирачния маркуч.беше като плътна гума, дори и карфица немогеше да се вкара в дупката.С предните маркучи нямах проблеми, защото на прегледите връщаха ако са напукани и ги сменях често.

        Коментар


          #5
          значи идва момент в който маркучите на спирачките се скапват на мига и задръстват сиситемата. Имам Брава ТД75 При мен предните спирачки заядоха веднага след смяна на гумичките на спирачната помпа. Сигурно обезвуздушаването е предизвикало запушване. Но аз се съмнявам и от помпата. При разглобяването й отначало оста запече но после се освободи изведнъж и всичко изхвърча от вътре и реда се обърка Мисля, че една от причините предните колела да блокират е втората гумичка вътре в помпата. Сложих я така че да създава налягане обратно на първата и третата гумичка. Може би това положение е неправлно? Какво ще кажат специалистите? Освен това вътре има две различни по дължина пружини. Сложил съм късата отпредната страна. Някой има ли идея какво е правилното разпределение? Ако с помпата всичко е наред остава да сменя маркучите на предните колела а после сигурно ще блокират задните колела
          Fiat BRAVA TD75 - 1997

          Коментар


            #6
            Ей на това се казва "археолог"! Колега, не е зле да обръщаш внимание на коя дата е писано последно в темата и кога е пусната. Разбирам и оценявам желанието ти да помогнеш, но в тема последно коментира на
            Пуснато на: Чет, 15 Дек 2005, 18:10
            е безсмислено. :D
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              krasio_79bs написа:
              Ей на това се казва "археолог"! Колега, не е зле да обръщаш внимание на коя дата е писано последно в темата и кога е пусната. Разбирам и оценявам желанието ти да помогнеш, но в тема последно коментира на
              Пуснато на: Чет, 15 Дек 2005, 18:10
              е безсмислено. :D
              Всъщност не разбираш. Човека има проблем и иска да си го разреши, а не да помогне на някой. Изровил е сходна на неговата тема и пише вътре, вместо да пуска пореден дубликат. А и принципно не си прав, тъй като дори и да иска да помогне, то може да даде нови насоки за решаването на даден проблем и вместо това да се случва в 134-а дублираща тема (като тези за термостати и антифризи), той е писал тук. Иначе ако беше пуснал нова тема за проблемен термостат примерно, сигурно щеше да го пратиш да търси в търсачката? Замисли се... може и да ме накажеш, че те апострофирам и пиша офтопик - в правото си си и няма да се сърдя.

              Коментар


                #8
                Благодаря Airfan! Търсачката не ми помогна много затова започнах да търся от двата края на раздел "спирачна сиситема" ако го нямаше този архив то тогава става малко "безсмислено" но какво пък благодарности и на колегата krasio_79bs за хубавото звание "археолог" .....надявам се някой да може да одговори на въпроса ми! Във форума има схема за сп.помпа но тя не отговаря точно. От схемата не може да се разбере коя пружина е къса и коя дълга а и втората гумичка вътре в тялото на помпата е друг тип!..
                Fiat BRAVA TD75 - 1997

                Коментар


                  #9
                  ...и така проблемът е почти решен! Смених местата на пружините. Първо сложих дългата а после късата не съм променял положението на средната гумичка тъйкато видях подобен ред на сглобявяне в i-net и реших, че така трябва да е . Имаше проблем със смазката, която сложих при предното сглобяване Нямах специална такава закоето използвах обикновенна но тя явно не се разтваря лесно. Първата гумичка(Клапа) бе пълна с грес, която не е проблем за създаване на налягане към накладките но явно не може да освободи налягането при отпускане на педала закоето предните колела остават блокирани. Сега спирачките са ОК но за по сигурно ще сменя и гумените маркучи...
                  Fiat BRAVA TD75 - 1997

                  Коментар


                    #10
                    Airfan написа:
                    krasio_79bs написа:
                    Ей на това се казва "археолог"! Колега, не е зле да обръщаш внимание на коя дата е писано последно в темата и кога е пусната. Разбирам и оценявам желанието ти да помогнеш, но в тема последно коментира на
                    Пуснато на: Чет, 15 Дек 2005, 18:10
                    е безсмислено. :D
                    Всъщност не разбираш. Човека има проблем и иска да си го разреши, а не да помогне на някой. Изровил е сходна на неговата тема и пише вътре, вместо да пуска пореден дубликат. А и принципно не си прав, тъй като дори и да иска да помогне, то може да даде нови насоки за решаването на даден проблем и вместо това да се случва в 134-а дублираща тема (като тези за термостати и антифризи), той е писал тук. Иначе ако беше пуснал нова тема за проблемен термостат примерно, сигурно щеше да го пратиш да търси в търсачката? Замисли се... може и да ме накажеш, че те апострофирам и пиша офтопик - в правото си си и няма да се сърдя.
                    Извинявам се ,че съм разбрал неправилно! Никъде в писането не видях нещо от рода на " Здравейте колеги,имам проблем със ......". Нямам нищо против археологията във форума,но е редно да се изложи едно ясно мнение с описание на проблема. Относно наказанията.Отдавна не съм в модераторският екип и както се очертава мога и аз да отнеса някое предупреждение за офтопик.А по темата.Колега ,не се хаби със тия смени на гумички и тн. На "баба Желязка" съм се убил от сменяне на гумички. Я комплектите не биват,я някоя се усуче при сглабянето.Крал съм ги и по разните му майстори дето се занимавах само с помпи и ефекта е за 2-3 месеца и после пак се почва. Вземи си една нова помпа за около 70 лв,слагай я и не си хаби нервите и времето.
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар

                    Working...
                    X