Днес реших да си сменя предните накладки на Типото, понеже старите бяха мнооого износени се наложи да отвия пробката за обезвъздушаване, за да мога да прибера буталцето. Изтече малко спирачна течност. След това се хванахме с брат ми да обезвъздушим системата. Уж всичко беше на ред, излезе малко въздух, но колата няма спирачки ...доста мек е педала и аварийно не може да се спре изобщо ... а имаше такива хубави спирачки дори и с износени предни накладки. Другото което ме притеснява е, че при натискане на педала на спирачката, се чува шум от изпускане на въздух, от вътре в купето ... а досега такова нещо не се чуваше. Ако някой има идея как мога да оправя спирачките ,моля да сподели, че ми трябва колата а ме е страх така да я карам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на накладки и спирачките изчезнаха.
Collapse
X
-
Sev написа:ако си сигурен че си обазвъздушил добре, изчакай 200 кмкарай лекичкода се напаснат накладките на дисковетевинаги при смяна на накладки е така
Коментар
-
ако наистина е мек педала = 100% въздух в системата.Причината да има спирачна течност е точно поради свойствата на този флуид. Усилието приложено на педала се подава директно на накладките(или през усилвателя пак на там), ако има въздух в системата - практически имаш 90% неефективност на спирачките, понеже въздуха се свивапри положено усилие => мек педал. Това е и причината да не се спускате продължително на спирачки, понеже от високата температура, която се отделя пр триенето на накладките в спирачния диск/барабан е възможно да заври спирачната течности да се образува въздух в системата и да останете практически без спирачки. Това е и причината да има специални джобове на краяна всеки проход(спускане) през планина..... да можете да спрете някак си(с напомпване на педала се появяват и спирачките....) ако нямате спирачки.Така че диагнозата е ясна - Мек педал = Въздух в системата.Твърд педал, но слабо спиране = ненапаснати нови накладки към износения диск.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Ами не помръдваше и милиметър буталото, затова развих пробката. Днес навъртях около 200 и няколко километра, доста по добре започна да спира, но пак не е задоволително, явно има още въздух в системата. А и още нещо да попитам нормално ли е да мирише на феродо при по продължително използване на спирачката? Един колега каза, че щото били нови, 1-2 дни и нямало да миришат вече. Но аз, по съм склонен да си мисля, че са ме прецакали с некачественни накладкиFiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
А ти какви накладки си купи, и имаше ли износване на дисковете???СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
angels написа:Ами не помръдваше и милиметър буталото, затова развих пробката. Днес навъртях около 200 и няколко километра, доста по добре започна да спира, но пак не е задоволително, явно има още въздух в системата. А и още нещо да попитам нормално ли е да мирише на феродо при по продължително използване на спирачката? Един колега каза, че щото били нови, 1-2 дни и нямало да миришат вече. Но аз, по съм склонен да си мисля, че са ме прецакали с некачественни накладкиPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
и ще се кривят, и ще се кривят дискове ...СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Често се случва спирачните маркучета да се запушват Отвън ги гледаш нови, а то вътре се разложилиFiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар