lov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разкази в картинки : Изводи от смяна задни накладки
Collapse
X
-
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Ползвам някаква епоксидна смола за импрегниране на ротори. Тук в при нас я ползват в СПРКИ-ЕЛТОС но са ми я давали много отдавна. Но доколкото знам технологията не е променена на котвите и се ползва още смола. Та тая смола има малко по добри характерисики на високо температури. А феродото дето купих прилича на това за което ти обесняваш. Мазно много меко и с доста азбест и се виждат и някакви месингови влакна. Като технологията е следната. Изсичаям колкото се може старото и после с ъглошлайфа почиствам основата идеално даже гледам основата да стане колкото се може по грапава. С едра шкура надрасквам и феродото намазвам двете повърхнини със смола и стягам с едни метални стяги. Може и да се ползва и някаква тел. Важото е да прилепне плътно към основата. И след това печене половин час във фурната на печката на 120 Со. Забравих да спомена че предварително пробивам отворите за нитовете. А фаските се правят на ръка. Феродото е много меко и лесно стават. На времето си бях заточил едно свредло с водач така че фаската става на точния размер и не можеш да я сбъркаш. Ина това свредло съм му сложил дървена дръжка за по удобна работа. Главата на алуминиевия нит е конусна и при занитването конуса трябва да започвеа от основата. Тоест да е потънал колкото се може по на вътре. А нитове още продават в магазините за авточасти. Скоро копувах за други цели точно такива. И понеже феродото е доста по голямо излишното се отрязва на края. И на тясната страна се прави малка фаска на шмиргела. Що феродо съм залепил по жигулките нее истина и до сега не съм имал случай да се отлепи даже и когато е било и без нитове. И с алуминиевите нитове няма опасност да си надереш барабана. Даже някои само занитваха на времето без да лепят. Бе какво да кажа много модерни станахме на последък и все ни се ще да ползваме всичко на готово и забравяме старите технологии. А цялата тая операция със свалянето лепенето и монатажа ми отмема около 3-4 часа с мотането. Докато се пече а после и изтива почиствам механизмите и барабаните. Не е чак толкова сложно за човек имащ елементарни технически умения.
Коментар
-
Re: Разкази в картинки : Изводи от смяна задни накладки
u_bo написа:Разкази в картинки : Изводи от смяна задни накладкиИзводи:- макаронаджиите не си поддържат колите- задните накладки освен износени , бяха и изпечени- наште ’майстори’ не знаят как да отпуснат механизма за автоматично натягане на накладките - резултата - дълго и ИЗЛИШНО нагряване с оксижен и поразкъсани фиксатори на накладките ( снимка фиксатори)- със сменени задни (и предни преди това) накладки - колата спира чувствително ПО_БЪРЗООсновната тънкост е - след отпускането на жилото на ръчната - извършва се под маншона на ръчната в купето,да се приберат накладките навътре - чрез тънка отверка се завърта механизма за саморегулиране на накладките означен с ’1’ - това се прави през отвора на барабана.Ако не се направи - свалянето на накладките може да отнеме 1,5 часа - след като го видя - монтьора смени другото колело за 15 минути Ако ’прага’ на стария барабан не е много - може да се мине на струг - !! Внимава се да не се получи диаметър по-голям от максимално допустимия . Той е маркиран на барабана. В моя случай - 204.7 мм - а барабаните бяха на 206 мм - очевидно належаща замяна и на барабан освен на накладки
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар