Разкази в картинки : Изводи от смяна задни накладкиИзводи:- макаронаджиите не си поддържат колите- задните накладки освен износени , бяха и изпечени- наште ’майстори’ не знаят как да отпуснат механизма за автоматично натягане на накладките - резултата - дълго и ИЗЛИШНО нагряване с оксижен и поразкъсани фиксатори на накладките ( снимка фиксатори)- със сменени задни (и предни преди това) накладки - колата спира чувствително ПО_БЪРЗООсновната тънкост е - след отпускането на жилото на ръчната - извършва се под маншона на ръчната в купето,да се приберат накладките навътре - чрез тънка отверка се завърта механизма за саморегулиране на накладките означен с ’1’ - това се прави през отвора на барабана.Ако не се направи - свалянето на накладките може да отнеме 1,5 часа - след като го видя - монтьора смени другото колело за 15 минути Ако ’прага’ на стария барабан не е много - може да се мине на струг - !! Внимава се да не се получи диаметър по-голям от максимално допустимия . Той е маркиран на барабана. В моя случай - 204.7 мм - а барабаните бяха на 206 мм - очевидно належаща замяна и на барабан освен на накладки
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разкази в картинки : Изводи от смяна задни накладки
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
Е какво да кажем ние без саморегулиращите механизми, сваляне на барабана по 3-4 пъти докато уцелим на кое зъбче е най-добре И аз преди 3 години си взех същата марка барабани и съм доволен, грам ръб нямат досега. Но за 1-2 седмици тръгват петна ръжда отвън, затова набързо ги пръснах 3-4 пъти с най-евтиния черен спрей. На опаковката пишеше "за нафтови печки", явно температуро-устойчивFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
другата тънкост е, че се ползва болт 8 или 10 мм не помня за да се избута барабана от главината. това става там на снимата, където се навиват фиксаторите- маллките болтечата иначе казано. п.с. абе тва купува никой не го гледа, търся стари задни накладки от 1 месец, няма бацеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:другата тънкост е, че се ползва болт 8 или 10 мм не помня за да се избута барабана от главината. това става там на снимата, където се навиват фиксаторите- маллките болтечата иначе казано.spark написа:Но за 1-2 седмици тръгват петна ръжда отвън, затова набързо ги пръснах 3-4 пъти с най-евтиния черен спрей. На опаковката пишеше "за нафтови печки", явно температуро-устойчивAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
да, виж фаските на главината на дупките за фиксаторите- забележи как са направени. на барабана има навита резба за следващия размер след размера на фиксаторите. като навиш болта в резбата на барабана то опира във фаската на дупката на фиксаторите в главина и избутва.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:да, виж фаските на главината на дупките за фиксаторите- забележи как са направени. на барабана има навита резба за следващия размер след размера на фиксаторите. като навиш болта в резбата на барабана то опира във фаската на дупката на фиксаторите в главина и избутва.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
u_bo
баце , точно с навиването на болтовете накрая им е.. ма.... на фиксаторите майстора .иначе за старите накладки дет ги търсиш - писал си за 1.6 - твойте май са по-малки барабана и съответно накладките , виж там размера на моя 204.7 мм , а при тебе?
Коментар
-
? как им еба ... майсторя на фиксаторите? те не са особенно важни, а са и здрави резбите, моите яко ги натягах, че имам ръб 1 мм понесега ще скивам барабаняспоред ахм- ауто барабните са еднакви 180 мм , дори номерата им са 100% еднакви. трябва да поровя още малко да изнамеря каталог някакъв, с тези 180мм ....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
spark написа:Е какво да кажем ние без саморегулиращите механизми, сваляне на барабана по 3-4 пъти докато уцелим на кое зъбче е най-добреFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
моя саморегулиращ се прецака, но днес открих че ги продават, 38 до 56 лв, още утре отивам да го сменя, че педала на спирачката ми потъва под този на газта....а е от механизма, свалям барабана, натягам го, работи два дена като хората, и после пак същото, симптомите са като на заминала помпа, само дето и ръчната изцяло изчезва на съответното колело...A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
ето една снимка и от мен, за хората, които ще използват търсачката значи при мен проблемът беше следния, потъване на педала на спирачката, трябваше да напомпвам, симтомите бяха на заминала спирачна помпа..при влажно време ми блокираше задния мост, а все едно отпред нямам спирачки никакви..след като отворих барабана, развих саморегулиращия се механизъм, нещата се оправиха, педала се вдига нагоре, но това трае три дена... след това механизмът пак се свиваше и отново същото...днес си купих нов от Стамболийски 155, 35лв струва и се надявам да нямам проблеми вече...ето как изглежда барабана отворенA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
И от мен малко приказки и допълнения по темата. Още като си купих колата реших да погледна в какво състояние е феродото а и имах дефектирал датчик на АБС който трябваше да сваля. Хубаво ама се оказа че нямам никакво феродо а и на едната накладка даже се беше разлепило и падна само. И нали съм си карък в нашия загубен град няма и кой да ти предложи а и е събота. Колата ми трябва и реших да сложа каквото и да е. Намерих едно меко за жигула за 5 лева комплекта. Лепнах го и за по сигурно го занитих с алуминиеви нитове както се правеше едно време ей така за страх. Трета година карам с него не е мръднало и спира перфектно а и скоро му правих проверка износва си се съвсен в нормите. И най важното е че не свири при спиране което най много би ме дразнило. А саморегулиращия механизъм при такава операция задължително трябва да се разглоби почисти основно и измие и след това да се смаже с много тънко масло. И чак тогава да се монтира.
Коментар
-
lov написа:И от мен малко приказки и допълнения по темата. Още като си купих колата реших да погледна в какво състояние е феродото а и имах дефектирал датчик на АБС който трябваше да сваля. Хубаво ама се оказа че нямам никакво феродо а и на едната накладка даже се беше разлепило и падна само. И нали съм си карък в нашия загубен град няма и кой да ти предложи а и е събота. Колата ми трябва и реших да сложа каквото и да е. Намерих едно меко за жигула за 5 лева комплекта. Лепнах го и за по сигурно го занитих с алуминиеви нитове както се правеше едно време ей така за страх. Трета година карам с него не е мръднало и спира перфектно а и скоро му правих проверка износва си се съвсен в нормите. И най важното е че не свири при спиране което най много би ме дразнило. А саморегулиращия механизъм при такава операция задължително трябва да се разглоби почисти основно и измие и след това да се смаже с много тънко масло. И чак тогава да се монтира.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар