Разкази в картинки : Изводи от смяна задни накладкиИзводи:- макаронаджиите не си поддържат колите- задните накладки освен износени , бяха и изпечени- наште ’майстори’ не знаят как да отпуснат механизма за автоматично натягане на накладките - резултата - дълго и ИЗЛИШНО нагряване с оксижен и поразкъсани фиксатори на накладките ( снимка фиксатори)- със сменени задни (и предни преди това) накладки - колата спира чувствително ПО_БЪРЗООсновната тънкост е - след отпускането на жилото на ръчната - извършва се под маншона на ръчната в купето,да се приберат накладките навътре - чрез тънка отверка се завърта механизма за саморегулиране на накладките означен с ’1’ - това се прави през отвора на барабана.Ако не се направи - свалянето на накладките може да отнеме 1,5 часа - след като го видя - монтьора смени другото колело за 15 минути
Ако ’прага’ на стария барабан не е много - може да се мине на струг - !! Внимава се да не се получи диаметър по-голям от максимално допустимия . Той е маркиран на барабана. В моя случай - 204.7 мм - а барабаните бяха на 206 мм - очевидно належаща замяна и на барабан освен на накладки

Коментар