Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на вътрешни накрайници

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на вътрешни накрайници

    Интересувам се,какви са симптомите при заминали вътрешни кормилни накрайници и трудно ли се сменят?

    #2
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...&start=0Има снимка на вътрешния накрайник.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32724&postdays=0&postorder=asc&sta rt=0Има снимка на вътрешния накрайник.
      Аз,знам какво представлява вътрешният накрайник. Интересувам се какви са симптомите за разбити вътрешни накрайници,че след като ми смениха външните "майсторите" установиха че и вътрешните "били"за смяна.

      Коментар


        #4
        Вътрешните накрайници се "хващат" при отчетливо притропване през малки неравности,и като на изгасена кола се клати волана в ляво/дясно с къси движения и рязка смяна на посоката.Ако има чукане при смяна на посоката значи има луфт и са разбити.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          вътрешни накрайници

          аз също на скоро си ги смених и веднага се осети предиди това сменихдоста други неща но пак си тропаше
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: вътрешни накрайници

            Благодаря ви за консултацията.

            Коментар


              #7
              колеги здравейте искам да попитам, колко струва смяна на накрайници с тампон,защото ми казаха на едно място 140 лв че струва само накрайника.

              Коментар


                #8
                pi4_s_bravo написа:
                Вътрешните накрайници се "хващат" при отчетливо притропване през малки неравности,и като на изгасена кола се клати волана в ляво/дясно с къси движения и рязка смяна на посоката.Ако има чукане при смяна на посоката значи има луфт и са разбити.
                Хъммм, точно такова отчетливо, методично потропване се усеща на моята кола при потегляне върху малки неравности. Ще пробвам с това "клатене на волана" да видим какво ще излезе.

                Коментар


                  #9
                  клатенето на волана на изгасена кола демек без д аработи помпата води до баси чукането. така че според мен не е показателно, но всеки си решава. при мен на изгасена кола има блъскане в рейката, при запалване нямам никакви луфтове и шумове, а хидравлично масло не е изгубила 1 капка за 40 000 км.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Това хубаво, но мойта кола харчи хидравлично масло Чудя се къде е проблема? В хидравличната рейка, във вътрешните накрайници...

                    Коментар


                      #11
                      губенето на масло няма никаква връзка с вътрешните накрайници- за твое съжаление. най-вероятно е рейката, но огледай си пътя на маслото от казанчето през помпата и до долу, надявай се да е маркуч. ако не остава само рейка
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар

                      Working...
                      X