Интересувам се,какви са симптомите при заминали вътрешни кормилни накрайници и трудно ли се сменят?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на вътрешни накрайници
Collapse
X
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...&start=0Има снимка на вътрешния накрайник.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Tornado написа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32724&postdays=0&postorder=asc&sta rt=0Има снимка на вътрешния накрайник.
Коментар
-
Вътрешните накрайници се "хващат" при отчетливо притропване през малки неравности,и като на изгасена кола се клати волана в ляво/дясно с къси движения и рязка смяна на посоката.Ако има чукане при смяна на посоката значи има луфт и са разбити.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Humppa
pi4_s_bravo написа:Вътрешните накрайници се "хващат" при отчетливо притропване през малки неравности,и като на изгасена кола се клати волана в ляво/дясно с къси движения и рязка смяна на посоката.Ако има чукане при смяна на посоката значи има луфт и са разбити.
Коментар
-
клатенето на волана на изгасена кола демек без д аработи помпата води до баси чукането. така че според мен не е показателно, но всеки си решава. при мен на изгасена кола има блъскане в рейката, при запалване нямам никакви луфтове и шумове, а хидравлично масло не е изгубила 1 капка за 40 000 км.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Humppa
Това хубаво, но мойта кола харчи хидравлично масло Чудя се къде е проблема? В хидравличната рейка, във вътрешните накрайници...
Коментар
-
губенето на масло няма никаква връзка с вътрешните накрайници- за твое съжаление. най-вероятно е рейката, но огледай си пътя на маслото от казанчето през помпата и до долу, надявай се да е маркуч. ако не остава само рейкаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар