Благодаря за всички отговори. Накрайниците вече са сменени. Вече тропането което го имах - изчезна. Явно проблема е бил от накрайниците.Но остана само още един вътрос, който е до колко трябва да се затяга гайката на накрайника. В момента така съм я затегнал, че тампона на накрайника, от едната си страна е почти при притиснат между накрайника и хебела, което сега като се замисля е неправилно, защото тампона ще се протрие и ще се скъса. Дали трябва да е затегната толкова, че разтоянието от долната часта на накрайника и хебела да е някъде около 5 мм., а разтоянието между тях да е обвито от тампона.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се сменят външните кормилни накрайници.
Collapse
X
-
то не е тампон, а е маншон. там ситуацията е конусна, така че не може да го пренатегнеш- ако го пренатегнеш се къса резбата на гайката, а като са ти смотани накрайниците може и на тях да се скъса. така че стягай докато се скъса резбата и върни малко после :D надявам се разбра, че се стяга колкото може без да се скъса гайката и тва е.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:то не е тампон, а е маншон. там ситуацията е конусна, така че не може да го пренатегнеш- ако го пренатегнеш се къса резбата на гайката, а като са ти смотани накрайниците може и на тях да се скъса. така че стягай докато се скъса резбата и върни малко после :D надявам се разбра, че се стяга колкото може без да се скъса гайката и тва е.
Коментар
-
Ей Сашо в действие... а така!!!Кога ще правиш и демонстрация. Имам един кормилен накрайник и един носач за смяна....СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар