Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спирачна течност..!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спирачна течност..!?

    Казанчето ми за спирачна течност се превърна в черна дупка, поглъща всичко което му се налее и след броени минути изчезва безследно :D Не се изпразва на макс, осава течност до малко под минимума, но не е достатъчно за да мога да използвам съединителят, просто педалът става неизползваем, все едно е счупено жилото дето го няма В момента в който долея течност и започна да "напомпвам" педала, в момента в който всичко е ок, изведнъж педалът заема отново положение "долу", а казанчето отново е полупразно.На пръв поглед/оглед не се забелязва никакъв теч, само дето лупа не взех да гледам, но така или иначе 500лм течност няма къде да изчезнат...Та ако някой има някаква идея да помага, че дори и до сервизът немога да я занеса в тази ситуация...
    Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

    #2
    Влиза в сервото.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      RedLight нещо има някаква неточност, говориш за спирачна течност и после вкарваш пдала на съединителя Ако искаш да кажеш, че нямаш спирачки и ти губи спирачна течност е вероятно да я вкарва в сервото, но по вероятно е да имаш скъсано маркуче, огледай всички колела за следи от теч.
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        При дизела съединителя не е на жило,а е хидравличен-т.е. със спирачна течност работи.И както е казано по-горе и аз мисля,че отива във сервото и в един момент ще започне да тече като се напълни.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          BO написа:
          Влиза в сервото.
          Най-вероятно е така.Ще се губи докато го напълнии и после няма да се губи.Лошото е за мембраната на усилвателя на спирачното усилие.За ужас на всички едно време на Москвича отворих капсулован усилвател изчистих всичко затворих го и си работеше.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            То ние живи хора правим. :D Та да не можем и да таковаме и дявола.
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар

            Working...
            X