Колкото и да изглежда елементарна смяната на барабанни спирачки, има няколко тънкости. Да не стане после, че нямаш я ръчна, я едното колело не спира, я другото блокира... Прочети в менуала инструкцията за действието и го спазвай - стъпка по стъпка - вероятноста да се обърка нещо е минимална. Успех.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт задни спирачки
Collapse
X
-
Единствената важна стъпка е саморегулиращия механизъм ако има такъв е да има контакт с накладките за да сработи и свърши работата.Доста механици правят грешката да навият механизма докрай и после колкото и натискания да е правят на спирачния педал за да се доближат накладките до барабана файда няма.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Кое ти се стори най-гадно колега?Да не ти се налага тогава да сваляш сам алтернатор и да сменяш маншон на полуоска.Не искам да се хваля ама от едно време когато започнах с Балканчетата всичко почти сам си правя.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
като марка ти препоръчвам ФЕРОДО, а колкото до ремонта сам, зависи какво и колко знаеш за добра настройка ако нямаш опит, по-добре натегни колкото да не се въртят свободно барабаните на ръка и ако не спира достатъчно добре натягаш още Препоръчвам ти , да видиш и спирачните маркучи дали са за смяна (напукани) докато си разглобил това онова като гледам снимките, дай си барабаните на някой стругар че сигурно за нищо не стават Едно елипсовидни, друго поне имат ръб и драскотини, което намалява контактната повърхност УспехRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Tornado написа:Кое ти се стори най-гадно колега?Да не ти се налага тогава да сваляш сам алтернатор и да сменяш маншон на полуоска.Не искам да се хваля ама от едно време когато започнах с Балканчетата всичко почти сам си правя.Фиат Браво 1.9 JTD REMAP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар