Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт задни спирачки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колкото и да изглежда елементарна смяната на барабанни спирачки, има няколко тънкости. Да не стане после, че нямаш я ръчна, я едното колело не спира, я другото блокира... Прочети в менуала инструкцията за действието и го спазвай - стъпка по стъпка - вероятноста да се обърка нещо е минимална. Успех.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #17
      Единствената важна стъпка е саморегулиращия механизъм ако има такъв е да има контакт с накладките за да сработи и свърши работата.Доста механици правят грешката да навият механизма докрай и после колкото и натискания да е правят на спирачния педал за да се доближат накладките до барабана файда няма.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Ебей хора не знам на какво казвате елементарно това е 1 от гадните работи. предните спирачки ми бяха горе долу добре ама задните нямам думи никакво феродо само в единия край и само желязо. За сам човек не си е работа
        Прикачени файлове
        Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

        Коментар


          #19
          Кое ти се стори най-гадно колега?Да не ти се налага тогава да сваляш сам алтернатор и да сменяш маншон на полуоска.Не искам да се хваля ама от едно време когато започнах с Балканчетата всичко почти сам си правя.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            като марка ти препоръчвам ФЕРОДО, а колкото до ремонта сам, зависи какво и колко знаеш за добра настройка ако нямаш опит, по-добре натегни колкото да не се въртят свободно барабаните на ръка и ако не спира достатъчно добре натягаш още Препоръчвам ти , да видиш и спирачните маркучи дали са за смяна (напукани) докато си разглобил това онова като гледам снимките, дай си барабаните на някой стругар че сигурно за нищо не стават Едно елипсовидни, друго поне имат ръб и драскотини, което намалява контактната повърхност Успех
            Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
            Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #21
              Tornado написа:
              Кое ти се стори най-гадно колега?Да не ти се налага тогава да сваляш сам алтернатор и да сменяш маншон на полуоска.Не искам да се хваля ама от едно време когато започнах с Балканчетата всичко почти сам си правя.
              маншона си го смених сам просто не се кефя на дребните работи не ми се отдават. ангренажа и съединителя пак сам си ги сменявах главата на пунтото я цепих пак сам. и това всичко е по неволя
              Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

              Коментар


                #22
                между друото спирачките са бетон само още малко трябва ръчната да се натегне и съм готов за " TOKYO DRIFT " с вратите напред.
                Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

                Коментар


                  #23
                  Re: Ремонт задни спирачки

                  Колеги имам питане Колата е М.У. 1.6 16К 97г. без АБС ,проблем ли е замяна сьс задни дискови спирачки ! благодаря!

                  Коментар

                  Working...
                  X