Дайте съвети лесно ли се сменят челюсти на задни спирачки (не дискови). Ако е възможно дайте съвети за по бързо монтиране. П.П: Колата е Фиат Браво 1.6 16V
Дайте съвети лесно ли се сменят челюсти на задни спирачки (не дискови). Ако е възможно дайте съвети за по бързо монтиране. ПП: Колата е Фиат Браво 1.6 16
ако не сси го правил не те съветвам да експериментираш - все пак това са СПИРАЧКИима една основна тънкост - с малка отверка , през сервизния отвор се навива с бутане (май нагоре) гайката на регулиращото устройство. така накладките се събират и вадиш барабана БЕЗ УСИЛИЕ.не забравяй първо да си отпуснеш жилото на ръчната.!!! Виждал съм ’майстори’ да объркват демонтажа - гадно е да знаеш че може да ти са прецакали нещо по спирачките.
Запретни ръкави и започвай като помниш всичко как е било преди да го демонтираш.Ако не можеш да помниш снимай с фотоапарат и после ако объркаш нещо да се справиш по лесно.Ако колата ти разполага със саморегулиращи механизми на задните спирачки знай ,че трябва добре да почистиш резбата на механизма и той да се върти свободно.След като монтираш новите накладки ще се наложи да ги събереш малко за да вкараш барабана.В никакъв случай не навивай саморегулиращия мехнаизъм докрай защото ще има да чакаш доста докато той доближи самите накладки до барабана на разстояние в режим на готовност.Не се чуди ами започвай и още нещо всички пластинки по самия механизъм трябва да са здрави,еластични и чисти.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Запретни ръкави и започвай като помниш всичко как е било преди да го демонтираш.Ако не можеш да помниш снимай с фотоапарат и после ако объркаш нещо да се справиш по лесно.Ако колата ти разполага със саморегулиращи механизми на задните спирачки знай ,че трябва добре да почистиш резбата на механизма и той да се върти свободно.След като монтираш новите накладки ще се наложи да ги събереш малко за да вкараш барабана.В никакъв случай не навивай саморегулиращия мехнаизъм докрай защото ще има да чакаш доста докато той доближи самите накладки до барабана на разстояние в режим на готовност.Не се чуди ами започвай и още нещо всички пластинки по самия механизъм трябва да са здрави,еластични и чисти.
Дайте съвети лесно ли се сменят челюсти на задни спирачки (не дискови). Ако е възможно дайте съвети за по бързо монтиране. П.П: Колата е Фиат Браво 1.6 16V
Дайте съвети лесно ли се сменят челюсти на задни спирачки (не дискови). Ако е възможно дайте съвети за по бързо монтиране. П.П: Колата е Фиат Браво 1.6 16V
НЯМА ДА ТИ Е ЛЕСНО
няма, към 15 мин със свалянето на колелото
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Дайте съвети лесно ли се сменят челюсти на задни спирачки (не дискови). Ако е възможно дайте съвети за по бързо монтиране. П.П: Колата е Фиат Браво 1.6 16V
чак сега стигнах до бокса ама не защото сега стигнах а защото вече не може да се кара стърже да си е** м*****. Всички майстори ми викат ела след 1 седмица ела след 3 дена и накрая ми писна и сега като друг път пак самичък ще се мъча Ще разправям после какво се е случило да ви кажа дали да се захващате или да си чакате за майстор
чак сега стигнах до бокса ама не защото сега стигнах а защото вече не може да се кара стърже да си е** м*****. Всички майстори ми викат ела след 1 седмица ела след 3 дена и накрая ми писна и сега като друг път пак самичък ще се мъча Ще разправям после какво се е случило да ви кажа дали да се захващате или да си чакате за майстор
има тънкост при закачането на пружините, ама ще се сетиш като погледаш и помислиш. пс: мерси за снимката
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
На мен точно "майстори" в сервиз си оставиха ръцете при смяна на накладки.Как са монтирали механизма - след 2-3 седмици едва ни ми се запали едната гума,добре че случайно я забелязах.Чисто новите накладки се бяха опекли. Последва повторна смяна на накладки при които се оказа че механизма не работи коректно.При всяко дърпане на ръчната затяга все повече и повече. Както и да е - почнах да търся и не ползвах ръчната ...След по малко от седмица обаче както си карам същата гума направо блокира и започна да се тътри. Добре че беше пред нас и карах с 5-10 км/чРазглобих барабана и механизъма изпадна - явно са го сложили халабаво за да не затяга но много хлабаво...В момента карам без него като ме предупредиха че ефекта ще е като на по старите коли - с износване на накладките педала ще потъва все повече и повече.Така че от една невинна смяна на накладки можеше да се пречукам някъде ...А сервизът където правиха всички операции е Друмник - уж квалитетен и скъп сервиз специализиран за окачване и ходова част ...Втория път като отидох да си взема колата приемчика ми каза - "където са ти правили накладките първия път са си оставили ръцете"На което аз му отговорих - ами тук ми ги правихте ... От тогава вече всеки път си взимам фактура ...Преди това са правили и други ремонти по колата - смяна на носачи, смяна на предни накладки и дискове, смяна на помпата на съединителя - не съм има проблеми ...
Коментар