Дайте съвети лесно ли се сменят челюсти на задни спирачки (не дискови). Ако е възможно дайте съвети за по бързо монтиране. П.П: Колата е Фиат Браво 1.6 16V
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт задни спирачки
Collapse
X
-
u_bo
Re: ремонт задни спирачки
sharky871 написа:Дайте съвети лесно ли се сменят челюсти на задни спирачки (не дискови). Ако е възможно дайте съвети за по бързо монтиране. ПП: Колата е Фиат Браво 1.6 16
-
Запретни ръкави и започвай като помниш всичко как е било преди да го демонтираш.Ако не можеш да помниш снимай с фотоапарат и после ако объркаш нещо да се справиш по лесно.Ако колата ти разполага със саморегулиращи механизми на задните спирачки знай ,че трябва добре да почистиш резбата на механизма и той да се върти свободно.След като монтираш новите накладки ще се наложи да ги събереш малко за да вкараш барабана.В никакъв случай не навивай саморегулиращия мехнаизъм докрай защото ще има да чакаш доста докато той доближи самите накладки до барабана на разстояние в режим на готовност.Не се чуди ами започвай и още нещо всички пластинки по самия механизъм трябва да са здрави,еластични и чисти.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Запретни ръкави и започвай като помниш всичко как е било преди да го демонтираш.Ако не можеш да помниш снимай с фотоапарат и после ако объркаш нещо да се справиш по лесно.Ако колата ти разполага със саморегулиращи механизми на задните спирачки знай ,че трябва добре да почистиш резбата на механизма и той да се върти свободно.След като монтираш новите накладки ще се наложи да ги събереш малко за да вкараш барабана.В никакъв случай не навивай саморегулиращия мехнаизъм докрай защото ще има да чакаш доста докато той доближи самите накладки до барабана на разстояние в режим на готовност.Не се чуди ами започвай и още нещо всички пластинки по самия механизъм трябва да са здрави,еластични и чисти.Фиат Браво 1.9 JTD REMAP
Коментар
-
Re: Ремонт задни спирачки
don rosi написа:sharky871 написа:Дайте съвети лесно ли се сменят челюсти на задни спирачки (не дискови). Ако е възможно дайте съвети за по бързо монтиране. П.П: Колата е Фиат Браво 1.6 16VLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
Re: Ремонт задни спирачки
pakumba написа:don rosi написа:sharky871 написа:Дайте съвети лесно ли се сменят челюсти на задни спирачки (не дискови). Ако е възможно дайте съвети за по бързо монтиране. П.П: Колата е Фиат Браво 1.6 16V
Коментар
-
чак сега стигнах до бокса ама не защото сега стигнах а защото вече не може да се кара стърже да си е** м*****. Всички майстори ми викат ела след 1 седмица ела след 3 дена и накрая ми писна и сега като друг път пак самичък ще се мъча Ще разправям после какво се е случило да ви кажа дали да се захващате или да си чакате за майсторФиат Браво 1.9 JTD REMAP
Коментар
-
sharky871 написа:чак сега стигнах до бокса ама не защото сега стигнах а защото вече не може да се кара стърже да си е** м*****. Всички майстори ми викат ела след 1 седмица ела след 3 дена и накрая ми писна и сега като друг път пак самичък ще се мъча Ще разправям после какво се е случило да ви кажа дали да се захващате или да си чакате за майсторLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
На мен точно "майстори" в сервиз си оставиха ръцете при смяна на накладки.Как са монтирали механизма - след 2-3 седмици едва ни ми се запали едната гума,добре че случайно я забелязах.Чисто новите накладки се бяха опекли. Последва повторна смяна на накладки при които се оказа че механизма не работи коректно.При всяко дърпане на ръчната затяга все повече и повече. Както и да е - почнах да търся и не ползвах ръчната ...След по малко от седмица обаче както си карам същата гума направо блокира и започна да се тътри. Добре че беше пред нас и карах с 5-10 км/чРазглобих барабана и механизъма изпадна - явно са го сложили халабаво за да не затяга но много хлабаво...В момента карам без него като ме предупредиха че ефекта ще е като на по старите коли - с износване на накладките педала ще потъва все повече и повече.Така че от една невинна смяна на накладки можеше да се пречукам някъде ...А сервизът където правиха всички операции е Друмник - уж квалитетен и скъп сервиз специализиран за окачване и ходова част ...Втория път като отидох да си взема колата приемчика ми каза - "където са ти правили накладките първия път са си оставили ръцете"На което аз му отговорих - ами тук ми ги правихте ... От тогава вече всеки път си взимам фактура ...Преди това са правили и други ремонти по колата - смяна на носачи, смяна на предни накладки и дискове, смяна на помпата на съединителя - не съм има проблеми ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар