Колеги, споделете опит с подобен случай като този днес бързайки паля колата и установявам, че не тръгва - задно дясно колело се влачи, дига свалям ръчната нищо, ударих го няколко пъти с един чук и се оправи. Ами ако се беше случило по време на движение? да го карам ли на майстор да го види или да не се притеснявам, ако някой има подобен случай да пише.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Блокирали спирачки
Collapse
X
-
Колега... ще ни е по-лесно, ако кажеш за, каква кола иде реч!? Обикновено такива работи се случват, ако феродото отзад е заминало, или барабанът е много износен. Тогава механизмът за автоматично натягане на ръчната прави мизерии, или има едни други планки... Общо взето само с удране с чука няма да стане, разглабяй!Frontera Sport, X20SE март 1998
-
Сигурно е залепнало феродото леко. На мен ми се случи веднъж лятото. Изкарвам колата от гаража на задна, ръчната пусната, а колата се надига сякаш е на ръчна. Дадох малко повече газ, изчатка отзад барабана сигурно защото се е отлепила челюстта от барабана. На другия ден за всеки случай свалих барабана да видя да не се е отчупило феродо, но нямаше нищо. Оттогава не се е случвало.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
На мен ми се повреди механизма и също така случайно видях че едното колело "затяга". Но се наложи да сменявам повторно накладки че се бяха поизпекли ... а тъкмо ги бях сменил. Явно тия в сервиза са си оставили ръцете вътре. И сега карам без този механизъм че не мога да открия такъв подходящ за колата ми. Явно има няколко вида ...
Коментар
-
Същия проблем имах още като взех Брава-та.Оказа се, че и на 2-те задни колета е отлепено и счупено феродото. Смених накладниките и всичко се оправи!Преди време, обаче, задно дясно колело започна да вие и пуши в движение (пуснал съм тема за това). Смених цилиндърчето и за сега е ОК. Обаче ми прави впечатление, че пак дясната джанта е по-топла от лявата!Space Star 1.9 DID
Коментар
-
И аз имах подобен случай това лято. Спирам на вилата и понеже съм под силен наклон винаги на ръчна. И понеже бях присадил едно жигулско феродо веднаге се усъмних в него. Набедих едно от колелата че ми прави тая врътка и почнах разглабяне на място щото нямам избор. Барабана беше запецнал и го посъветвах с едно чукче лекичко и охлаби. Вътре в него се беше насъбрала една шепа буклуци от феродото и ръжди. Но иначе накладките си бяха ОК. Събирам всичко но пак няма тръване еле видях че другото колело и то се влачи. Разглабям и него и там същата история само пепеляк. Механизмите за саморегулирани си работят перфектно и с това феродо съм изкарал 5-6 хиляди. Тогава този проблем го приписах на това че в началото докато се е напасвало е имало повече стружки от него и те не са успели да излезнат на вън. И да попитам и вас колеги дали бяхте под наклон когато при вас се получи това защото сега се замислям че може да има нещо общо и това. Аз например където спирам наклона е около 15-20 градуса . Като дръпна ръчната и под тежеста на колата така се вирва задницата има чуството че задния мост ще се превърти.
Коментар
-
За целта гасиш, включваш първа скорост, пускаш съединителя, дърпаш ръчна.Едит:Мислиш ли че с повече от четвърт век шофьорски стаж а за километрите отдавна съм им загубил дирята няма да знам как да спирам под голям наклон. А ако имаш да казваш нещо по въпроса казвай или недей да спамиш.
Коментар
-
Airfan написа:За целта гасиш, включваш първа скорост, пускаш съединителя, дърпаш ръчна.
Коментар
-
lov написа:И да попитам и вас колеги дали бяхте под наклон когато при вас се получи това защото сега се замислям че може да има нещо общо и това. Аз например където спирам наклона е около 15-20 градуса . Като дръпна ръчната и под тежеста на колата така се вирва задницата има чуството че задния мост ще се превърти.Space Star 1.9 DID
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар