Въпроса ми е външния маншон на полуоската (на карето) при Фиат Мареа 1.6 когато се сменя вярно ли е че трябва да се източва маслото от скоросната кутия?Че един майстор взе да ми обяснява че било така и това било наи глупавото нещо и фиата или големи боклуци .Па аз взех че се бъзнах и му теглих една и си тръгнах.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за един маншон
Collapse
X
-
И двете карета откъм скоростната кутия са така. Наистина малко кофти, че ако скъсаш маншон, ти изтича полека маслото и скоростната кутия остава без масло. Не че и в другия случай не може да ти изтече маслото - пак има семеринг, но поне скъсването на маншон не ти оставя цялата кутия, диференциал и карета без масло. Извода е , че трябва да се правят профилактични прегледи за да няма изненади. Всички коли са така, не само фиатите.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:И двете карета откъм скоростната кутия са така. Наистина малко кофти, че ако скъсаш маншон, ти изтича полека маслото и скоростната кутия остава без масло. Не че и в другия случай не може да ти изтече маслото - пак има семеринг, но поне скъсването на маншон не ти оставя цялата кутия, диференциал и карета без масло. Извода е , че трябва да се правят профилактични прегледи за да няма изненади. Всички коли са така, не само фиатите.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
За да не се връзвате натакива пишман майстори ето ви проверени факти лично от мен по неволя. След катастрофа нямаше как да си предвижа колата освен на собствен ход. При условие че беше счупен ринга където се захваща маншона на лявата полуоска и то точно от долната страна. При такава ситуация даже е и по кофти с изтичане то на маслото. Та минах в този вид около 150км. и когато свалих скоросната кутия за ремонт вътре си имаше достатъчно масло. Е не идеалния вариант но все пак повече от 2/3. А понеже от тази страна ринга се сваля и след внимателен огле се вижа че маслената вана е доста по тълбоко и маслото което изтича при скъсан маншоне само това което успявят да увлекат движвштите се части. И само при големи странични наклони някакво масло би могло да се събере там. И зада ти изтече цялото масло трябва да си голям мурдарин че да не си погледаш колата.Така че полуоска и маншон се сменят без да се точи каквото и да е масло на скоростната кутия. Е ще капне малко от това дето се е събрало в гофрираната част 20-30 г. но без това не може. Така че пазете се от пишман майстори разбирачи.
Коментар
-
Оказа се колеги че аз не съм разбрал скъсания маншон бил вътрешен И наистина трябвало да се източва маслото и добре че стана така че видяхме че скоросната кутия останала без масло та я наляхме и нея Абе радвам се че този път поне попаднах на свестен майстор ,които не се опита да ме излъже и да ми земе парите за пореден път.Че мама му стара аз все на такива мушеници попадамкола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф
Коментар
-
rercho написа:Оказа се колеги че аз не съм разбрал скъсания маншон бил вътрешен И наистина трябвало да се източва маслото и добре че стана така че видяхме че скоросната кутия останала без масло та я наляхме и нея Абе радвам се че този път поне попаднах на свестен майстор ,които не се опита да ме излъже и да ми земе парите за пореден път.Че мама му стара аз все на такива мушеници попадам
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар