Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за спирачни дискове Zimmermann

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ici написа:
    Надупчените когато се поизносят и се ползват много интензивно, почват да се пукат радиално около отворчетата понеже те се явяват като концентратори на напрежение.Всичкото това зависи колко са интензивни циклите нагряване - охлаждане.Щом се забележат тези микро - пукнатини, диска се сменя иначе се пръска в един момент и може да стане голям инцидент.Много по ангажиращи са отколкото нарязаните, а ефективността им си струва само при състезателните спирачни системи.Идеята на отворчетата е да отведат възникналите при интензивно спиране газове от накладката, които при гладък диск действат с ефекта на въздушна възглавница.Същата функция се изпълнява и от нарязаните дискове + предотвратяването на глазирането на повърхността на накладките.Но като цяло ако се търси напълно надеждно спиране от примерно 150 до 0, нормална накладка не би се справила достатъчно добре дори и с нарязани и/или надупчени дискове.За целта трябват и перформанс накладки, примерно Феродо ДС Перформанс, ЕБЦ Ред Стаф, и други от сорта но цената им е пъти по-висока от нормалните.За сметка на това освен подобреното спиране, се износват и по-бавно и отделят много по-малко прах, като почти не цапат джантите."Недостатък" им е само лекото посвирване като са студени.
    Е това е компетентно мнение Значи ме отказа напълно от надупчените дискове .А аз бях питал Ники Стефанов от Варна за цени на дискове-неговите които предлага са нарязани и надупчени и като говорих с него по-телефона каза,че не е имал случай на пукнат диск и върнат в магазина,а и самия той бил с такива.Е ок може и да има известна доза реклама незнам,но както каза ти "ефекта на въздушната възглавница" аз лично съм го изпитвал преди години като любител състезател и вярвай ми не искам да се сблъскам с това отново Ето цитат на Ники Стефанов,който ми прати на мейл-а с цени,ако някой го интересува,а по късно каза че и снимки ще ми прати да видя как точно изглеждат неговите дискове-надупчени и нарязани за моята каляска Фиат Мареа ЖТД Цената на спортните спирачни дискове (надупчени и нарязани ) е 248лв./к-та. т.е. двата диска.Цената на накладки FERODO RACING DS Perfomance (тунинг серия накладки , при чието използване не е нужно предварително загряване на спирачните дискове ) .С две думи може да се използват при ежедневно улично каране .Цената на тази серия накладки предни е 186лв. Тоест мека накладка.Естествено има по рейсингови накладки т.е. по твърди , но те са по подходящи за по екстремно каране , писта, рали ... и н. съответно и цената им е по висока.Аз ти предлагам спортни дискове - 248лв. + DS Perfomance FDS1056 на цена 186лв.Със 434лв. си решаваш проблема със спирането.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #17
      Добро съотношение качество цена са дисковете на AP. За твоя автомобил са около 120лв двата. Модел EXTEME. Нарязани са. Инъче и брембо не е лош вариант....
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #18
        Вчера си сложих обикновени Brembo. Надявам се че няма да имат проблеми.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #19
          MadHead написа:
          Добро съотношение качество цена са дисковете на AP. За твоя автомобил са около 120лв двата. Модел EXTEME. Нарязани са. Инъче и брембо не е лош вариант....
          Баси човече откъде да си купя тези нарязани за 120лв???? Можеш ли да постнеш снимка да видя как са им нарезите? И ако не те затруднява някакъв телефон за връзка с магазина. Благодаря ти предварително. Колега "всд" ти пък що избърза и си купи обикновенно Брембо? Поне кажи откъде и колко пари ти излязоха? А с какви накладки ги комплектова?На сега стоя тука пред компа и се чупя що не запаля Марийка и не прескоча до Истанбул да си купя от там доста части Ма проблема е че не ми се ходи и шофира сам...Някой от Бургас няма ли желаещ за една екскурзия с моя котър до Цариградъ :P
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #20
            vsd написа:
            Вчера си сложих обикновени Brembo. Надявам се че няма да имат проблеми.
            Няма да имаш проблем, спокойно Вече минах над 1000 км с моите и още не са свирнали Важното е да слагаш "меки" накладки и да не ги тестваш първите 200-300 км, за да улегнат добре
            http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
            Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
            FIAT Punto 02' 1.9 JTD
            FIAT Punto 99' 1.7 TD

            Коментар


              #21
              itan75 написа:
              MadHead написа:
              Добро съотношение качество цена са дисковете на AP. За твоя автомобил са около 120лв двата. Модел EXTEME. Нарязани са. Инъче и брембо не е лош вариант....
              Баси човече откъде да си купя тези нарязани за 120лв???? Можеш ли да постнеш снимка да видя как са им нарезите? И ако не те затруднява някакъв телефон за връзка с магазина. Благодаря ти предварително. Колега "всд" ти пък що избърза и си купи обикновенно Брембо? Поне кажи откъде и колко пари ти излязоха? А с какви накладки ги комплектова?На сега стоя тука пред компа и се чупя що не запаля Марийка и не прескоча до Истанбул да си купя от там доста части Ма проблема е че не ми се ходи и шофира сам...Някой от Бургас няма ли желаещ за една екскурзия с моя котър до Цариградъ :P
              Колега, предните дискове на 155 Q4 - 204 к.с. са 284мм и не са нарязани, дупчени и т.н., а само вентилирани по средата.Не мога да ти разбера логиката да слагаш някакви дискове с дупки или нарязани Твоята кола е 105 к.с. и по-лека от 155-цата, а се притесняваш за спирането. По-добре си смени всички дискове (предни + задни), накладките, течността, кантара, мъркучите и направи инспекция на цялата система Това ще ти донесе повече сигурност и лекота при спиране, отколкото да набиеш отпред някакви racing варианти И мен ме караха да си взимам нарязани, но защо да ги слагам като отзад съм с барабани Сигурно БРЕМБО не е най-доброто, но поне за цената си е перфектно
              http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
              Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
              FIAT Punto 02' 1.9 JTD
              FIAT Punto 99' 1.7 TD

              Коментар


                #22
                Itan, сложих обикновени, защото не карам много агресивно и не ми трябват нарязани. Брембото ги купих от Манимпекс за по 48лв. единия. Манимпекс се водят официален вносител на Брембо. Накладките са Текстар за 72лв. Като махнах старите видях че също са били Текстар. Тях ги взех от ВиД Ауто.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  Dodo 155 написа:
                  itan75 написа:
                  MadHead написа:
                  Добро съотношение качество цена са дисковете на AP. За твоя автомобил са около 120лв двата. Модел EXTEME. Нарязани са. Инъче и брембо не е лош вариант....
                  Баси човече откъде да си купя тези нарязани за 120лв???? Можеш ли да постнеш снимка да видя как са им нарезите? И ако не те затруднява някакъв телефон за връзка с магазина. Благодаря ти предварително. Колега "всд" ти пък що избърза и си купи обикновенно Брембо? Поне кажи откъде и колко пари ти излязоха? А с какви накладки ги комплектова?На сега стоя тука пред компа и се чупя що не запаля Марийка и не прескоча до Истанбул да си купя от там доста части Ма проблема е че не ми се ходи и шофира сам...Някой от Бургас няма ли желаещ за една екскурзия с моя котър до Цариградъ :P
                  Колега, предните дискове на 155 Q4 - 204 к.с. са 284мм и не са нарязани, дупчени и т.н., а само вентилирани по средата.Не мога да ти разбера логиката да слагаш някакви дискове с дупки или нарязани Твоята кола е 105 к.с. и по-лека от 155-цата, а се притесняваш за спирането. По-добре си смени всички дискове (предни + задни), накладките, течността, кантара, мъркучите и направи инспекция на цялата система Това ще ти донесе повече сигурност и лекота при спиране, отколкото да набиеш отпред някакви racing варианти И мен ме караха да си взимам нарязани, но защо да ги слагам като отзад съм с барабани Сигурно БРЕМБО не е най-доброто, но поне за цената си е перфектно
                  Ей сега влизам,щото в Истанбула не ходих,но обиколих почти цяла Гърция с Фиата и цяла България .Мама им и византийци имат хубави пътища,нафта която по качество е милиони пъти пред нашата ,заредих за 20 евро на една бензиностанция на Шел близо до гр.Драма на цена 1.16 евро и хем имах преди това половин резервоар и таз кола литна .Не можах да намеря от тази червената нафта дето била евтина и само за техните трактори-къде ли я сипват и в кои бензиностанции не ми стана ясно пък питах много наши мангали там.)).За това,че не ми е вече 105к.с след агресивния ремап,който ми избара Росен,се вижда и от това,че и чисто нов съединител комплект Валео закупен от Хитко и монтиран след случката с камъка 10мм в кожуха на съединителя тресе да се къса на около 2200-2300 об/м когато идва мощта на турбото.За максималната скорост в Гърция я пробвах отиде до края на километража 220км/ч с горе-долу пълна кола,а съм и комби ,а можеше и още.Абсолютно никой не задължавам да ми вярва,а ма абсолютно никой,но като направиш едно агресивно спиране от близо 230км/ч до около 50км/ч заради куче на магистралата разбираш защо един път в живота ти може да се наложи да имаш надупчени,нарязани,изгъзени и всякакъв вид други дискове но не и обикновените.Виж колега много уважавам и твоите мнения,но от човека,който ме учеше да се състезавам на времето ми рече една важна приказка,която и днес като мираж звучи в ушите ми,а именно..ПО-ДОБРЕ КАРАЙ БЕЗ ДВИГАТЕЛ,НО НИКОГА БЕЗ СПИРАЧКИ .Така,че съм се вманиячил на тази тена и никой не може да ме убеди в противното.За другите работи си прав особенно за кантара на задните спирачки.На всички бараки дето съм имал досега(а те не са малко) първо съм аутопсирал катализатор и ЕЖР и винаги трети е кантара да се хвърли на боклука.Сега знам,че ще се намери някой да ме убеждава,колко е опасно задните ти колела да хващат на 100% особенно на мокро или не дай си БОЖЕ лед,но аз знам себе си.Обаче на Фиат-а още не съм я махнал тази проклетия още отзад,защото вървят две спирачни тръбички явно по една за всяко задно колело,а не както на други марки по стари визирам и без АБС на които от спирачната помпа до задните колела върви една тръбичка.Тука за да направя това подобрение,ще ми трябват някакви преходници,на които да се завият ’спирачна тръбичка-задно ляво" и "спирачна тръбичка-задно дясно",но и на това ще му дойде реда спор няма,но ще е по-късно.Един важен въпрос имам????? Моя кош отзад е с барабани Ако намеря от морга някоя задни дискови спирачки от Мареа 2.4 ЖТД кво трябва да се смени?
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #24
                    е колко ти е средния разход , след агресивния ремап и тресенето на съединителя?това ще е доста интересна информация

                    Коментар


                      #25
                      На мен ми е чудна цената от 1.16 евро за литър. Аз заредих на 1.23 и се чувствах щастливец.

                      Коментар


                        #26
                        itan75 написа:
                        дин важен въпрос имам????? Моя кош отзад е с барабани Ако намеря от морга някоя задни дискови спирачки от Мареа 2.4 ЖТД кво трябва да се смени?
                        Ми главинити, и трябва да си намериш апарати и дискове ... По-добре търси цял заден мост с дискове! Аз така направих, само дето не съм го сложил още от безпаричие, но е почти готов!
                        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                        Коментар


                          #27
                          itan75 написа:
                          тресе да се къса на около 2200-2300 об/м когато идва мощта на турбото.
                          Itan и на мен ми тресе около тези обороти, когато съм на по-висока предавка. Redstorm си сложи съединителен диск с набити керамични плочки. Питай го него за инфо.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            u_bo написа:
                            е колко ти е средния разход , след агресивния ремап и тресенето на съединителя?това ще е доста интересна информация
                            Е точно такъв въпрос очаквах :D .Със сигурност не е намалял,но не се е и увеличил,не ме интересува намирам си нафта тънкана от извора :D Лукойл където съм бачкал доста време и имам все още всеотдайни бивши колеги :D .Сега за да поддържам скорост от около 120-130км/ч педала едддддвввввваммммм как да го кажа по точно и аз незнам го натискам,а преди беше при тази скорост на около 50%.Кучето ускорява зверски и само докато погаля педала отива на 160-170км/ч и пускам по инерция.Общо взето взех само по инерция да се движа .Вчера карах баща ми във Варна за операция и се наложи да бързам наистина.Гледам една назлобена Октавия в огледалата изпреварва наред по на 5-6 коли едновременно---много яко караше пича.Изчаках го да ме изпревари и мен и въпреки,че не ми беше до гонки,ма то просто не мога да осмисля още как се промени тоз котър откъм вървене .Изпреварва той горе-долу всички и аз му пресветкам отзад и той ми пуска аварийни демек Ай да ти е.а и Фиат-а--Ок на мен само туй ми трябваше .Дава пича газ отзад виждаме само три червени букви.)) ТДИ.. и само как извитите пишоци(ауспуси).) на Чешкото возило си пушат плътно и стабилно.Караме и двамата до около 202-205км/ч и после Октаве-то увисна .Минах го с около 220км/ч и после естествено по инерция.Мама й и Марийка много върви по инерция от тази скорост.)).След някой друг километър спрях на едно крайпътно кафе и пича идва след около 2-3 минути,спря и естествено ме пита барана ли е? ДА ми беше отговора,а той ми предложи да му я продам,че и той се оказа един вманиячен като мен,но засега не смятам щото много Пара ми е коствала дотук.Дотук с разхода на гориво,но лично за мен намаля.Друго ако тЪ интересува питай не бой се.
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #29
                              Airfan написа:
                              На мен ми е чудна цената от 1.16 евро за литър. Аз заредих на 1.23 и се чувствах щастливец.
                              Да прав си,аз пък не видях цена под 1.28 Евро,но разликите са големи между веригите бензиностанции.Аз само се кокорех на всяка дали няма да има отделна цена за тази промишлената ли как да я нарека и аз незнам.Понеже не тръгнах с догоре пълен резервоар от България,въпреки че имах в туби в къщи нафтичка ефтина,защото бях чувал,че тази идва още по ефтина и най-важното по-хубава.Нямаше как наложи се да заредя и видях тази на 1.16 евро.И не съжелявам най-важното,защото наистина е толкова хубава както бялата нафта,която излиза от нефтохима и е само за износ .Само един път успях на една моя нощна смяна да прекарам такава и тогава Тойотата която имах по-това време нещо и стана откъм вървеж и разход на гориво,явно качествените горива са не само по-калорични,но и още Нещо.Сега има въоръжена охрана на това място дето блика от извора тази "Жива вода" :D и капка не може да се отклони...е незнам някои може и да могат все още,само помня,че беше топла и току-що излязла от инсталацията.
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #30
                                vsd написа:
                                itan75 написа:
                                тресе да се къса на около 2200-2300 об/м когато идва мощта на турбото.
                                Itan и на мен ми тресе около тези обороти, когато съм на по-висока предавка. Redstorm си сложи съединителен диск с набити керамични плочки. Питай го него за инфо.
                                Това е добра идея,но за мене няма смисъл,защото както казах вече си купих комплект от Христо и понеже е чисто нов,а моя беше айде да не кажа почти износен,но си беше поне на 40% феродото.Верно педала на съединителя беше доста твърд,а сега е памук ма колко ше е така един Господ знае само.Сега да вадя пак кутия да свалям чисто нов комплект,да се чудя какво да го правя,щото в мазата не мога да се размина вече от части и разни боклуци не май по-добре да си карам със тресенето пък кУ ще и зъбаците ми колкот са останали да изпадат .Но ако може колегата Редсторм,ако чете темата да сподели колко му е излязал като цена,само феродов диск ли е сменил или комплект? Аз друго си мисля обаче.Това демпферния маховик е най-голямата простотия или е самоцел да смениш и маховика,който си е цифра.Мисля си от каква кола може да стане да се смени с обикновен маховик и феродов диск с пружини,щото един колега маняк от Варна му е намерил цаката на неговото Ауди...Ето я и темата със снимки и всичко http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?t=56
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X