В петък ударих колата в един бордюр при десен завой, нямаше спукана гума или други видими щети. После забелязах, че колата тегли на дясно като пусна волана. Отидох в D&N и ми направиха реглаж. Казаха ми че десния шенкел е крив и трябвало нов... възможно ли е да се изкриви от такъв удар. За нов ми казват цени около 400-500 лв. Някой имали опит със смяна на шенкел? Да ми препоръчате сервиз?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за шенкел
Collapse
X
-
Re: Въпрос за шенкел
grandpa написа:В петък ударих колата в един бордюр при десен завой, нямаше спукана гума или други видими щети. После забелязах, че колата тегли на дясно като пусна волана. Отидох в D&N и ми направиха реглаж. Казаха ми че десния шенкел е крив и трябвало нов... възможно ли е да се изкриви от такъв удар. За нов ми казват цени около 400-500 лв. Някой имали опит със смяна на шенкел? Да ми препоръчате сервиз?
Коментар
-
Re: Въпрос за шенкел
Airfan написа:ici написа:И им кажи на тия дето са бутали предницата, че на Фиат няма регулировка, която да влияе на тегленето във волана
Коментар
-
Re: Въпрос за шенкел
ici написа:Airfan написа:ici написа:И им кажи на тия дето са бутали предницата, че на Фиат няма регулировка, която да влияе на тегленето във волана
Коментар
-
Мойта упорито иска да ме забие в мантинелата....тоест тегли доста надясно...Ходих на реглаж, ама нищо не се оправи, освен че вече не си яде гумите (предницата ми беше доста разкрачена)....Но се надявам, че е от гумите понеже съм с различни отзад....Все ми се струва, че зимата с 4 еднакви нови гуми не беше толкова зле.Та от какво може да идва това носене...Съмняваме, че е от нокой удар...Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
При много неправилна сходимост колата дръпва само моментно в ляво или дясно, в зависимост кое колело е загубило сцепление в този момент.А когато при пускане на волана, той се завърта сам, тогава трябва да се проверят гумите за различно налягане (те като размер и модел трябва да са еднакви и да няма гума, която е била задна сега да е отпред ), следващото е крив носач или мост.Няма какво да се бутне за да се регулира. Оправя се само със смяна.Много лесно се вижда на разпечатката от стенда. Кастъра (надлъжния наклон) на ляво и дясно колело трябва да е с минимална разлика за да не тегли колата на никъде.
Коментар
-
Ще видя довечера на разпечатката от реглажа тоя кастър, ама предполагам, че няма проблеми...Поне майстора дето я правеше щеше да спомене нещо.Значи остава да е от гумите....Двете ми задните са тотално различни. Едната е с много грайфер, а другата е на края на живота си...Различна марка са и шарките им нямат нищо общо.Предните са ми една марка, но различна от другите две.Карам я така понеже на пролет ще минавам на по голям цолаж летни гуми и не ми се даваха излишни пари.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар