Здравейте,предните ми накладки са за смяна на мареята. Днес свалих едната гума и разгледах спирачния апарат но така и не видях как точно да махна накладките! На пунтото тази процедура става много лесно маха се един щифт и накладките падат. На мареята как става точно? Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на предни накладки на Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V ?
Collapse
X
-
След като демнтираш джантата демонтираш пружината на снимка 3 ,после развиваш болтовете които са под гумените капачета на снимка 4.Главите им са вътрешен шестограм ако не се лъжа 7 мм.Сваляш скобата която държи накладките.Изваждаш първо накладката срещуположна на спирачния цилиндър.Прибираш буталото като си помагаш с щанга или нещо подобно и демонтираш другата накладка.Поставянето на новите в обратен ред.Аз го обясних малко като за себе си понеже съм го правил дано си ме разбрал.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Tornado написа:След като демнтираш джантата демонтираш пружината на снимка 3 ,после развиваш болтовете които са под гумените капачета на снимка 4.Главите им са вътрешен шестограм ако не се лъжа 7 мм.Сваляш скобата която държи накладките.Изваждаш първо накладката срещуположна на спирачния цилиндър.Прибираш буталото като си помагаш с щанга или нещо подобно и демонтираш другата накладка.Поставянето на новите в обратен ред.Аз го обясних малко като за себе си понеже съм го правил дано си ме разбрал.кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф
Коментар
-
rercho написа:Tornado написа:След като демнтираш джантата демонтираш пружината на снимка 3 ,после развиваш болтовете които са под гумените капачета на снимка 4.Главите им са вътрешен шестограм ако не се лъжа 7 мм.Сваляш скобата която държи накладките.Изваждаш първо накладката срещуположна на спирачния цилиндър.Прибираш буталото като си помагаш с щанга или нещо подобно и демонтираш другата накладка.Поставянето на новите в обратен ред.Аз го обясних малко като за себе си понеже съм го правил дано си ме разбрал.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
По начина описан от Торнадо става по-лесно и бързо. и едно уточнение - пише се шесторан, а не шестограм!"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Tornado написа:charlie написа:По начина описан от Торнадо става по-лесно и бързо. и едно уточнение - пише се шесторан, а не шестограм!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Tornado написа:charlie написа:По начина описан от Торнадо става по-лесно и бързо. и едно уточнение - пише се шесторан, а не шестограм!"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:По начина описан от Торнадо става по-лесно и бързо. и едно уточнение - пише се шесторан, а не шестограм!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:За шестогран по съм съгласен ,но първоначално беше написал шесторан и затова стана спора.Ето още http://mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=23776Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар