Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на предни накладки на Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на предни накладки на Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V ?

    Здравейте,предните ми накладки са за смяна на мареята. Днес свалих едната гума и разгледах спирачния апарат но така и не видях как точно да махна накладките! На пунтото тази процедура става много лесно маха се един щифт и накладките падат. На мареята как става точно? Благодаря предварително!
    Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
    Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

    #2
    След като демнтираш джантата демонтираш пружината на снимка 3 ,после развиваш болтовете които са под гумените капачета на снимка 4.Главите им са вътрешен шестограм ако не се лъжа 7 мм.Сваляш скобата която държи накладките.Изваждаш първо накладката срещуположна на спирачния цилиндър.Прибираш буталото като си помагаш с щанга или нещо подобно и демонтираш другата накладка.Поставянето на новите в обратен ред.Аз го обясних малко като за себе си понеже съм го правил дано си ме разбрал.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      След като демнтираш джантата демонтираш пружината на снимка 3 ,после развиваш болтовете които са под гумените капачета на снимка 4.Главите им са вътрешен шестограм ако не се лъжа 7 мм.Сваляш скобата която държи накладките.Изваждаш първо накладката срещуположна на спирачния цилиндър.Прибираш буталото като си помагаш с щанга или нещо подобно и демонтираш другата накладка.Поставянето на новите в обратен ред.Аз го обясних малко като за себе си понеже съм го правил дано си ме разбрал.
      Защо ли аз ги свалих по друг начин
      кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

      Коментар


        #4
        Благодаря колеги! Утре ще направя смяната!
        Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
        Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

        Коментар


          #5
          rercho написа:
          Tornado написа:
          След като демнтираш джантата демонтираш пружината на снимка 3 ,после развиваш болтовете които са под гумените капачета на снимка 4.Главите им са вътрешен шестограм ако не се лъжа 7 мм.Сваляш скобата която държи накладките.Изваждаш първо накладката срещуположна на спирачния цилиндър.Прибираш буталото като си помагаш с щанга или нещо подобно и демонтираш другата накладка.Поставянето на новите в обратен ред.Аз го обясних малко като за себе си понеже съм го правил дано си ме разбрал.
          Защо ли аз ги свалих по друг начин
          Защото ти си демонтирал целия спирачен апарат като си развил другите два болта които за ключ гаечен.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            rercho написа:
            Защо ли аз ги свалих по друг начин
            И така става!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              По начина описан от Торнадо става по-лесно и бързо. и едно уточнение - пише се шесторан, а не шестограм!
              "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
              (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

              Коментар


                #8
                charlie написа:
                По начина описан от Торнадо става по-лесно и бързо. и едно уточнение - пише се шесторан, а не шестограм!
                Гуглето и логиката друго казват. Веднага ми свърза изписаната от теб дума с ресторант!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  charlie написа:
                  По начина описан от Торнадо става по-лесно и бързо. и едно уточнение - пише се шесторан, а не шестограм!
                  Това пък отде ти го роди главата?Бих казал шестостен.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Tornado написа:
                    charlie написа:
                    По начина описан от Торнадо става по-лесно и бързо. и едно уточнение - пише се шесторан, а не шестограм!
                    Това пък отде ти го роди главата?Бих казал шестостен.
                    Някой не му ли казваха инбус или имбус.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      charlie написа:
                      По начина описан от Торнадо става по-лесно и бързо. и едно уточнение - пише се шесторан, а не шестограм!
                      Това пък отде ти го роди главата?Бих казал шестостен.
                      дори не можеш да си представиш какви ми ги ражда главата, ама това не го е ротила тя. етимологията на думата е от руски и буквално означава "със шест граници) и от там шестограН. на български може да се каже шестостен, но шестограм не! освен ако не е някаква нова мярка за тегло = на 6 гр....
                      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря на всички! Операцията по смяната на накладки е успешна,всичко за 30 мин. На следващата смяна на накладки ще трябва да сменям и дисковете!
                        Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
                        Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

                        Коментар


                          #13
                          charlie написа:
                          По начина описан от Торнадо става по-лесно и бързо. и едно уточнение - пише се шесторан, а не шестограм!
                          За шестогран по съм съгласен ,но първоначално беше написал шесторан и затова стана спора.Ето още http://mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=23776
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            За шестогран по съм съгласен ,но първоначално беше написал шесторан и затова стана спора.Ето още http://mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=23776
                            За това иде реч!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              Темата съдържа абсолютни бисери! Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                              Коментар

                              Working...
                              X