Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на стабилизираща щанга

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на стабилизираща щанга

    Колеги знаете ли къде в София могат да ми сменят тампоните на стабилизиращата щанга, но само тях без цялата щанга, че тя струва към 400 кинта цялата. Ако някой е правил тази процедура моля да сподели!?
    `99 FIAT Marea Weekend 100TD

    #2
    Олеле дано се справиш ,че ако си я виждал къде са я напъхали тая щанга.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      400лв?? и това ако е само за работа Ха ХА Ха, пълни кожодери

      Коментар


        #4
        400лв. струва щангата. Вчера и аз загледах тия тампони и не ми се мисли ако трябва да ги сменям. На много гадно място са. Fullscreen дано да намериш майстор, дето да не ти одере кожата.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #5
          Че аз не виждам проблем да се сменят, когато колата се вдигне на подемник!?? Не трябва да струва повече от 20лв. Все пак става въпрос за развиване на няколко болта.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Уффффф! Лоша работата! Сигурен ли си, че са износени тия тампони? ’Щото на моето типо са вече 19 годишни и не са мръднали! А и другите колеги не са се оплаквали... Пък нали типото и мареята са със сходно окачване!Проблема е, че двете черупки, които обхващат въпросните тампончета са занитени едно за друго, като нитовете представляват тънкостенни цилиндрични израстъчета на едната черупка и влизат в отвори в другата! Изглежда лесно, но новите тампони ще се съпротивляват много, нитчетата е важно да си влязат без да се деформират и пак да се развалцоват! Операцията естествено става на менгеме и е необходимо да се демонтира цялата щанга (което ще рече - демонтиране на моста от колата)! Така, че операцията не е въпрос само на отвиване на няколко болта! За София сервиз не мога да кажа, но един съвет от мен - стой при механиците и гледай! Тънка работа е! Не презанитят ли нитчетата коректно или пък ги деформират (което автоматично означава свръхбързо изноаване на новите тампончета) - вдигай панаирите!

            Коментар


              #7
              ///// написа:
              ...Проблема е, че двете черупки, които обхващат въпросните тампончета са занитени едно за друго! Така, че операцията не е въпрос само на отвиване на няколко болта!
              При мен са с болтове.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Vladim написа:
                ///// написа:
                ...Проблема е, че двете черупки, които обхващат въпросните тампончета са занитени едно за друго! Така, че операцията не е въпрос само на отвиване на няколко болта!
                При мен са с болтове.
                Да, допълнително има по два болта на тампон, които минават през въпросните кухи нитове, но те само държат дефакто щангата за моста!Всъщност операцията, която описвам важи за типо - не съм на 100 % сигурен и за мареята, но мисля, че няма да се различават!

                Коментар


                  #9
                  Пролетта подменях неща по окачването в сервиз в Младост. Майсторите сами предложиха освен носачите, за които бях отишъл, да сменят и тези тампони.Показаха ми после старите - бяха станали на "мекици".Ако беше толкова трудно, надали щяха сами да се натискат за 20-30 лв. отгоре....А колата чувствително утихна.
                  Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                  Коментар


                    #10
                    Дано на мареята да е по-лека смяната на тампоните иначе ето за какво иде реч! Това е мост от Брава, но е монтиран на типо! На мареята е с тази разлика, че линковете са свързани с макферсоните!
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      Тези не ги смених заедно с носачите и сега съжалявам. Възможно ли е от тях да се чува еднократно чукване при потегляне със свит волан?
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар


                        #12
                        niko_ymn написа:
                        Тези не ги смених заедно с носачите и сега съжалявам. Възможно ли е от тях да се чува еднократно чукване при потегляне със свит волан?
                        Обикновено при износени тампони на стабилизиращата щанга се чува едно тупуркане отдолу - ще кажеш, че кой знае какво става!

                        Коментар


                          #13
                          А едно гадно скърцане с ниска скорост по неравен път? Все едно ще се разпадне нещо, но като изляза на равното и всичко е ОК...?
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #14
                            Ами проблема е че никаде не мога да намеря да се продават само тампони. А както казах щангата е към 400. За сервиза няма проблем във всеки ще го направат, но навсякаде предлагат цяла щанга. Ако някаде знаете каде има тампони от тия ?
                            `99 FIAT Marea Weekend 100TD

                            Коментар


                              #15
                              Трябваше да започнеш от тук http://axm-auto.com/Име на продукта: Т-н стаб. щанга - 19Производител: не е въведенОписание на продукта: Каталожен номер: B.4532Оригинален номер: 46513111, 46460284Цена на продукта: 16,50 лв.(Цената е с включен ДДС)
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X