здравейте колегипускам тази тема да се похваля и да споделя впечатления от смяната на носачите и биалетките на Fiat Marea 1.6 16vпреди да ги сменя лупкаше и тропкаше и в наймалките неравности на пътя .. след смяната ... коренна разлика просто няма чукане лупане ... само плътен звук като мина през нещо такъв надежден и приятен :D много съм доволенчастите ги закупих от стамболийски 155 ако някой има .. въпроси относно смяната или нещо друго свързано с това да пише
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смених носачи и биалетки
Collapse
X
-
ами цената на частите - 64 лева на носач ... и 18 лева на биалетказа марката ще ви излъжа но до колкото разбрах има 2 марки в този магазин за носачи - едните са 55 лева другите са 64 левааз взех "по-добрите" според продавача а тези по 55 лева са на "Birth" за която марка човека каза че .. са отврат що се отнася до цената за смяната - 3 бири защото си ги смених аз с 2-ма приятели които ми помогнахаFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Колега... извини ме за спама, но искам да те попитам, как процедирахте при монтажа на носача? Първо го монтирахте с болтовете към моста и след това мушнахте шарнира в главината, или обратното. Аз и при двата ми носача работих в обратния ред и видях бая зор докато свия пружината за да мога да закача болтовете на носача...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Колега... извини ме за спама, но искам да те попитам, как процедирахте при монтажа на носача? Първо го монтирахте с болтовете към моста и след това мушнахте шарнира в главината, или обратното. Аз и при двата ми носача работих в обратния ред и видях бая зор докато свия пружината за да мога да закача болтовете на носача...BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
и аз така процедирахмахам носача стария - съответно махам и биалетката преди товасвалям стария носачмалко има нужда да се повдигне стабилизиращата щанга защото левия тампон на носача опира в нея и трудно идва на мястото сислед като повдигнеш стабилизиращата щанга наместваш горе доло носача на магарето после е хубаво да го хванеш с болтовете поне няколко резби докато вкараш и 4-те после вече ги затягаш а шарнира при мен беше най-лесното просто го нагаждах леко да застане и после със завъртане на волана от крайно ляво в крайно дясно положение или обратното той сам влизаше почти до краяпосле няколко допълнителни леки удара с чук отдоло на носача и шарнира е на мястото си завиваш болта и си готоведна особеност която забелязах е че е значително по-лесно ако се закачи биалетката само за стабилизиращата щанга доло а горе се остави свободна за да се нагласи нисача защото като хванеш биалетката и горе самата стабилизираща щанга няма ход ... и е много трудно нагласянето на носача за това препоръчвам на всички първо хващат биалетката доло за шангата и чак като са готови с носача да я хващат горе за амортесиора друго много важно нещо е да се завие първо далечния болт на носача - който се пада точно много близо до стабилизиращата щанга (съответно за левия носач десен дълъг болт а за десния носач ляв дълъг) защото ако направите грешката да хванете на другите 3 болта и този да оставите за накрая ... просто ... сваляте носача и на ново ... - този болт се оставя за накрая и по този начин напасването на 4-те болта е най-лесно за други особености не се сещам сега ... но ако имате въпроси бих споделил ако се сещам за нещоFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
ами има известна логика в това но аз чувам оттук - оттам че .. е добре да се затегнат и после след известен брой километри да се дозатегнат .. което мисля че също е добра идея , но предполагам че и твоят начин е доста ефикасен и правиленFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
spark написа:На Birth никой нищо да не купува, дано фалират по-скоро!
Коментар
-
носача се стяга окончателно като се монтира ВСИЧКО, в това число и гумите. пуска се колата да легне в работно полежние, и тогава се натягат болтовете (аз го правя с посочените Nm в книжкате, но всеки си има виждане по въпроса). Това се прави с цел да се стегне добре, в натоварено положение, защото иначе се получава хлабина ако се завият във въздуха, а и неможе така добре да се притисне носача към моста (все пак носача е 99.9% от времето си в работно натегнато положение)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Хъм... това за дозатягането не ми бе известно... ще взема да провера моите болтове на, какво дередже са. Добре де, а как подпирате главината? На диска, в широката част ли? Аз и двата носача ги смених с бая зор при обратен ред на монтиране, като първо закачих шарнира и видях много зор докато вкарам болтовете за носача, особено онзи дългият... :DFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
първо болтовете, просто поставяш носача (без шарнира) на мястото му, и слагаш болтовете. После... еми на канала е най-удобно. Дърпаш силно надолу с две ръце (еластично е, заради тампоните) и вкарваш шарнира. Затягаш хубаво шарнира (пак според предписаното усилие), биалетката и накрая джантата, и спускаш колата да дозатегнеш болтовете на носача."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар