Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на спирачни апарати, дискове и накладки - било лесно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на спирачни апарати, дискове и накладки - било лесно

    както и предими се е случвало да ми скърцат наклатките и викам да погледна какво им е изненада едната беше изтъркана под ъгъл дори почнала да се отваря/ било от криви водачи на спирачните апарати/ така и така имах вече купени спирачни аларати си викам като сменям да е всичко взих си нови дискове и накладки трудно ми се видя свалянето на дисковете няма мърдане с напътствия по телефона от Христо /www.axm-auto.com/ както си беше дигната колата е запалих и на първа газ и спирачки и готово диска изпука и се отлепи за секундитака смених и двата диска и сложих спирачните апарати и наклатките и затворих всичко смених и спирачната течност сложих си и фиксиращи болтчета с колега от форума направихме обезвъздушаване на системата за 3 дни минах около 760 км. с една подробност не бях законтрил болтовете на спиражния апарат та щях да се вида в приключения вчра си ги оправих като се прибрах .Това ми отне един следобят в свободното време на работата .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    Вярно е, че е лесно, но стига нещо да не се закучи. Вчера си взех два предни маркуча за спирачките на моето Пунто и реших да ги монтирам,че старите са се цепнали и не ги знам колко ще издържат а и от кога са. Купих си и две ботилки Дот4 да подменя течността по системата. Запретнах ръкави, махнах двете предни гуми, източих спирачната течност в едно шише през пробката ( М8 ) да не цапам, развих долния край на маркучите откъм челюстите (М14) и така си останах. Връзките с металните магистрали (М17+М11) се оказаха неразглобяеми. Киснах ги със спирачна течносст, нагрявах металната част на гумения маркуч уж да се разшири. Нищо не помага. Сега се чудя кой в Пловдив може да свърши операцията по развиването без да нанася особенни други поражения по колата. ( предния ден останах приятно очарован от момчетата от кобра. Взех си колата със сменено стъкло, но с разменени рамена на чистачките и стикери залепени все едно съм ги събирал от земята втора употреба. Което се чудя дали може да се ползва за свидетелство за качество на другата работа. Или явно намат мотивация..)
    Щом е човешка направия, значи има направия

    Коментар


      #3
      За да развия тея 11-ки на тръбичките си купих специален ключ 11 верно дадох 5 кинта за едно гаечно ключе, но с него няма мърдане!!! мисия можеш да го намериш в всеки магазин за инстроменти. Ключа е като обикновена звезда но си е шестостен вътре а не като звездата с много зъби, тоя има само 6 стени колкото са на гаиките и в предния краи е прорязан за да можеш да го пъхнеш през тръбичката. С такъв ключ няма как да "закръглиш" стените на холендърчето (маи така му се казва )
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        И този тип ключ не помогна, колега. Яко беха спекли. Проблема е решен с едни чираци (клещи "трета ръка") на Рико . Ама бях прежалил магистралите вече, то пък стана супер елегантно. Ониня ден при смяна на ляв кормилен накрайник свършиха хубава работа да държат рейката.
        Щом е човешка направия, значи има направия

        Коментар


          #5
          grimny написа:
          И този тип ключ не помогна, колега. Яко беха спекли. Проблема е решен с едни чираци (клещи "трета ръка") на Рико . Ама бях прежалил магистралите вече, то пък стана супер елегантно. Ониня ден при смяна на ляв кормилен накрайник свършиха хубава работа да държат рейката.
          Има лек и затова ама да го знаеш.Газов поялник малък.Нагряваш и развиваш.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Re: Смяна на спирачни апарати, дискове и накладки - било лес

            kluchar написа:
            ....с една подробност не бях законтрил болтовете на спиражния апарат та щях да се вида в приключения вчра си ги оправих като се прибрах .
            За какво законтряне говориш по-точно?
            Fiat Stilo 1.8 16V

            Коментар


              #7
              Re: Смяна на спирачни апарати, дискове и накладки - било лес

              Stoyan_68 написа:
              kluchar написа:
              ....с една подробност не бях законтрил болтовете на спиражния апарат та щях да се вида в приключения вчра си ги оправих като се прибрах .
              За какво законтряне говориш по-точно?
              При спирачни апарати с-ма "LUCAS"се законтрят болтовете на водещите щифтове-с анаеробен херметик.Подробности тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=11396
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар

              Working...
              X