както и предими се е случвало да ми скърцат наклатките и викам да погледна какво им е изненада едната беше изтъркана под ъгъл дори почнала да се отваря/ било от криви водачи на спирачните апарати/ така и така имах вече купени спирачни аларати си викам като сменям да е всичко взих си нови дискове и накладки трудно ми се видя свалянето на дисковете няма мърдане с напътствия по телефона от Христо /www.axm-auto.com/ както си беше дигната колата е запалих и на първа газ и спирачки и готово диска изпука и се отлепи за секундитака смених и двата диска и сложих спирачните апарати и наклатките и затворих всичко смених и спирачната течност сложих си и фиксиращи болтчета с колега от форума направихме обезвъздушаване на системата за 3 дни минах около 760 км. с една подробност не бях законтрил болтовете на спиражния апарат та щях да се вида в приключения вчра си ги оправих като се прибрах .Това ми отне един следобят в свободното време на работата .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на спирачни апарати, дискове и накладки - било лесно
Collapse
X
-
Вярно е, че е лесно, но стига нещо да не се закучи. Вчера си взех два предни маркуча за спирачките на моето Пунто и реших да ги монтирам,че старите са се цепнали и не ги знам колко ще издържат а и от кога са. Купих си и две ботилки Дот4 да подменя течността по системата. Запретнах ръкави, махнах двете предни гуми, източих спирачната течност в едно шише през пробката ( М8 ) да не цапам, развих долния край на маркучите откъм челюстите (М14) и така си останах. Връзките с металните магистрали (М17+М11) се оказаха неразглобяеми. Киснах ги със спирачна течносст, нагрявах металната част на гумения маркуч уж да се разшири. Нищо не помага. Сега се чудя кой в Пловдив може да свърши операцията по развиването без да нанася особенни други поражения по колата. ( предния ден останах приятно очарован от момчетата от кобра. Взех си колата със сменено стъкло, но с разменени рамена на чистачките и стикери залепени все едно съм ги събирал от земята втора употреба. Което се чудя дали може да се ползва за свидетелство за качество на другата работа. Или явно намат мотивация..)Щом е човешка направия, значи има направия
-
За да развия тея 11-ки на тръбичките си купих специален ключ 11 верно дадох 5 кинта за едно гаечно ключе, но с него няма мърдане!!! мисия можеш да го намериш в всеки магазин за инстроменти. Ключа е като обикновена звезда но си е шестостен вътре а не като звездата с много зъби, тоя има само 6 стени колкото са на гаиките и в предния краи е прорязан за да можеш да го пъхнеш през тръбичката. С такъв ключ няма как да "закръглиш" стените на холендърчето (маи така му се казва )Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
И този тип ключ не помогна, колега. Яко беха спекли. Проблема е решен с едни чираци (клещи "трета ръка") на Рико . Ама бях прежалил магистралите вече, то пък стана супер елегантно. Ониня ден при смяна на ляв кормилен накрайник свършиха хубава работа да държат рейката.Щом е човешка направия, значи има направия
Коментар
-
grimny написа:И този тип ключ не помогна, колега. Яко беха спекли. Проблема е решен с едни чираци (клещи "трета ръка") на Рико . Ама бях прежалил магистралите вече, то пък стана супер елегантно. Ониня ден при смяна на ляв кормилен накрайник свършиха хубава работа да държат рейката.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Смяна на спирачни апарати, дискове и накладки - било лес
Stoyan_68 написа:kluchar написа:....с една подробност не бях законтрил болтовете на спиражния апарат та щях да се вида в приключения вчра си ги оправих като се прибрах .Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар