Още като взех колата си имаше леко скърцане от рейката (хидравлична) , но леко. Направи ми впечатление, че го има дори при изгасена кола, като въртя волана при някои условия. Но последно време се влоши работата и започна да ме плаши. Особено при по-голямо натоварване при ляв волан започна да свирискърца сериозно. Сложох малко грес под маншоните, опитах да сменя хидравличната течност по метода с изсмукването от казанчето, и наливане на нова - пет пъти, общо 1 литър. Не се избистри тотално, но стана по-добре. Резултатът е пълна нула. Някой ще ми каже ли дали ще се убия някъде скоро,защото често пътувам извън града?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заминала ли е рейката?
Collapse
X
-
едва ли при висока скорост и да изгубиш хидравлика ще ти пречи. проблема е в града зависи какво е свиренето, ако е като просвирването на ремъка на алтернатора тогава се получва следното- при краен волан помпата почва да затяга и ремъка на тласъци приплъзва. много често се чува при фв пасат и голф 3 или поне на мен при тях ми прави по-често впечатление.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Само да питам...нямаше ли нещо за обезвъздушаване на хидравличната система след наливане на нова течност/крайно дясно и след тва крайно ляво ,по няколко пъти/ ??? Ако не си обезвъздушил може това да е причината,че няма промяна !?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
По-интересното е че свирене се получава и ако колата е изгасена. Тя наистина не ме притеснява хидравликата, колкото самата рейка, може ли да се счупи нещо. Иначе аз не съм я палил в моментите с изсмукана хидр. течност и едва ли е влязъл въздух. а и след всяка смяна си въртях волана натам насам.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар