днес смених задни накладки и всичките спирачни съединения гумените и колата заспа откъм спирачки...понеже използвахме една спецялна помпа за обезвъздушаване забелязах да е леко мокро между казанчето и основата му и това което ми прави впечатление от поне 2 години както карам колата е че когато завивам капачката на резервоарчето и когато го стягам леко мърда самото казанче...демек нещо не ми вдъхва доверие самото му закрепване...има ли повод за притеснения? казанчето как се хваща за цилиндъра?гледам тук на снимката има 2 дупки където се мушка..как е захванато там?да не би някой ден като завъртя капачето да ми остане цялото казанче на ръката
Снимка не виждам ,но спокойно.Всички казанчета които са директно на помпата се закрепват по този начин.На самата помпа се набиват гумени пръстени които пък се присъединяват към казана.Най-вероятно с помпата с която са ти обезвъздушавали са създали по голямо налягане и затова е просълзило маслото точно там.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
има ли повод за тревога?понеже завивам капачето и цялото казанче се клати като че ли е хванато с гума и сега гледам има насълзено там но не знам да не би да е изтекло когато вадиха маркуча
Точно с гума е хванато спокойно.Наблюдавай нивото на спирачната течност за всеки случай.Ако имаш тенчост по ламарините напръскай с обезмаслител Меглио и изплакни обилно с вода.Спирачната течност понякога сваля боята.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар