Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

След посещение при майстора....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    След посещение при майстора....

    Здравейте! Преди седмица ми се стори, че като натискам спирачката, се чува скърцане. Познати ми казаха, че вероятно накладките са за смяна и аз закарах колата на майстор да я прегледа основно. Резултатът е сменени:1 заден спирачен цилиндър4 броя накладкипреден десен шарнирен болт (дано да не бъркам термина...Беше оригиналния този, който са свалили от Фиата ми, тоест 10 годишен)Това ми струваше общо 140 лв. Дали е нормална тази цена? Дали тези части се водят за консумативи? Да се притеснявам ли за колата си? Сега ми се стори, че спирачките не зацепват така, както преди, тоест - колата ми спира по-бавно.... Майсторът ме предупреди, че известно време ще е така.... Ама колко е това време... Дано да е малко. Ще съм много благодарна, ако ми кажете вашето мнение.
    Fiat Punto SX

    #2
    Re: След посещение при майстора....

    Цилиндъра е около 20лв. Накладките (всички) ~70лв. Носач ~60лв. Абсолютно нормално ти е взел, даже и по-малко. Да, това са консумативи. Не мисля, че трябва да се притесняваш. Карай си колата и си свиркай
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      много

      сега става въпрос за шарнирен болт които струва 80ст цилиндърчето 20 лв накладките предни 32лв задни 25лв. от тази цена смъкни 30% и ето цената реалната + 50лв труд+ никаква гаранция за качеството на ремонта кои каде си е оставил ръцете защото един болт по тези системи да е хлабав или пренатегнат може да е фаталноа за спирачките е нормално отначало да не спират хубаво докато улегнат по диска
      fiat bravo 16_16v 103hp

      Коментар


        #4
        Re: много

        nikolov-1.6_v16 написа:
        сега става въпрос за шарнирен болт които струва 80ст цилиндърчето 20 лв накладките предни 32лв задни 25лв. от тази цена смъкни 30% и ето цената реалната + 50лв труд+ никаква гаранция за качеството на ремонта кои каде си е оставил ръцете защото един болт по тези системи да е хлабав или пренатегнат може да е фаталноа за спирачките е нормално отначало да не спират хубаво докато улегнат по диска
        Едва ли под шарнирен болт се разбира болта, който закрепва ябълката Освен това не е 80ст, защото е от специална стомана, но това е друг въпрос...А дали някой, някъде си е оставил ръцете, не бих коментирал, без да познавам човека, работил по колата...
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Re: много

          Rokambol написа:
          Едва ли под шарнирен болт се разбира болта, който закрепва ябълката Освен това не е 80ст, защото е от специална стомана, но това е друг въпрос...А дали някой, някъде си е оставил ръцете, не бих коментирал, без да познавам човека, работил по колата...
          И аз така мисля. Такива дръзки изказвания, като на колегата nikolov-1.6_v16 мисля, че са безпочвени не, че защитавам майсторите, напатил съм се от некадърните такива!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Re: След посещение при майстора....

            Rokambol написа:
            Цилиндъра е около 20лв. Накладките (всички) ~70лв. Носач ~60лв. Абсолютно нормално ти е взел, даже и по-малко. Да, това са консумативи. Не мисля, че трябва да се притесняваш. Карай си колата и си свиркай
            колегата е прав даже ти е излязло евтино! колкото до накладките за 50-60км ще си улегнат и тогава ще усетиш разликата
            FIAT uno 1.0Fire 45hp

            Аск "Vromos"- Бургас

            Коментар


              #7
              Re: След посещение при майстора....

              bavareca написа:
              Rokambol написа:
              Цилиндъра е около 20лв. Накладките (всички) ~70лв. Носач ~60лв. Абсолютно нормално ти е взел, даже и по-малко. Да, това са консумативи. Не мисля, че трябва да се притесняваш. Карай си колата и си свиркай
              колегата е прав даже ти е излязло евтино! колкото до накладките за 50-60км ще си улегнат и тогава ще усетиш разликата
              Зависи каква марка накладки са му сложили
              Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
              Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
              FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
              Powered by Total & Fobos LPG

              Коментар


                #8
                Re: много

                nikolov-1.6_v16 написа:
                сега става въпрос за шарнирен болт които струва 80ст цилиндърчето 20 лв накладките предни 32лв задни 25лв. от тази цена смъкни 30% и ето цената реалната + 50лв труд+ никаква гаранция за качеството на ремонта кои каде си е оставил ръцете защото един болт по тези системи да е хлабав или пренатегнат може да е фаталноа за спирачките е нормално отначало да не спират хубаво докато улегнат по диска
                Шарнирния болт на Пунтото /поне при мен е така/ върви с целия носач и струва наистина към 60 лв., аз лично си ги сменях миналата година, но не понмя точната цена.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  дайте да се разберем колеги аз работя в скъп сервиз и в такъв сервиз ти издават документ за ремонта и становище на механика и после можеш да имаш претенции а доколкото майстора несъм казал нещо лошо за него просто сам се нагледал на кофти майстори които са ги надробили едни да излезе по ефтино и накрая ефтиното излиза скъпо та имах предвид внимаваите на кого си давате колата а болта наистина е 80ст аз сам с такъв а носача е 59лв.
                  fiat bravo 16_16v 103hp

                  Коментар


                    #10
                    Аз пък сменям шарнири /в комплект с носача - на Типото ми са така/ на всеки две години. Бактисах вече. Това нашето не са улици, ами офроуд. И за да не се сърдя на майстори си ги сменям сам. Мислил съм да пробвам да сменя Типовските с носачи от друг модел Фиат, обаче май трудно ще стане, защото не съм сигурен, че са заменяеми. Ако някой го е правил, да сподели опит. Ще съм благодарен.
                    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                    Коментар

                    Working...
                    X