Здравейте! Преди седмица ми се стори, че като натискам спирачката, се чува скърцане. Познати ми казаха, че вероятно накладките са за смяна и аз закарах колата на майстор да я прегледа основно. Резултатът е сменени:1 заден спирачен цилиндър4 броя накладкипреден десен шарнирен болт (дано да не бъркам термина...Беше оригиналния този, който са свалили от Фиата ми, тоест 10 годишен)Това ми струваше общо 140 лв. Дали е нормална тази цена? Дали тези части се водят за консумативи? Да се притеснявам ли за колата си? Сега ми се стори, че спирачките не зацепват така, както преди, тоест - колата ми спира по-бавно.... Майсторът ме предупреди, че известно време ще е така.... Ама колко е това време... Дано да е малко. Ще съм много благодарна, ако ми кажете вашето мнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
След посещение при майстора....
Collapse
X
-
много
сега става въпрос за шарнирен болт които струва 80ст цилиндърчето 20 лв накладките предни 32лв задни 25лв. от тази цена смъкни 30% и ето цената реалната + 50лв труд+ никаква гаранция за качеството на ремонта кои каде си е оставил ръцете защото един болт по тези системи да е хлабав или пренатегнат може да е фаталноа за спирачките е нормално отначало да не спират хубаво докато улегнат по дискаfiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
-
Re: много
nikolov-1.6_v16 написа:сега става въпрос за шарнирен болт които струва 80ст цилиндърчето 20 лв накладките предни 32лв задни 25лв. от тази цена смъкни 30% и ето цената реалната + 50лв труд+ никаква гаранция за качеството на ремонта кои каде си е оставил ръцете защото един болт по тези системи да е хлабав или пренатегнат може да е фаталноа за спирачките е нормално отначало да не спират хубаво докато улегнат по диска
Коментар
-
Re: много
Rokambol написа:Едва ли под шарнирен болт се разбира болта, който закрепва ябълката Освен това не е 80ст, защото е от специална стомана, но това е друг въпрос...А дали някой, някъде си е оставил ръцете, не бих коментирал, без да познавам човека, работил по колата...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Re: След посещение при майстора....
Rokambol написа:Цилиндъра е около 20лв. Накладките (всички) ~70лв. Носач ~60лв. Абсолютно нормално ти е взел, даже и по-малко. Да, това са консумативи. Не мисля, че трябва да се притесняваш. Карай си колата и си свиркайFIAT uno 1.0Fire 45hp
Аск "Vromos"- Бургас
Коментар
-
Re: След посещение при майстора....
bavareca написа:Rokambol написа:Цилиндъра е около 20лв. Накладките (всички) ~70лв. Носач ~60лв. Абсолютно нормално ти е взел, даже и по-малко. Да, това са консумативи. Не мисля, че трябва да се притесняваш. Карай си колата и си свиркайHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Re: много
nikolov-1.6_v16 написа:сега става въпрос за шарнирен болт които струва 80ст цилиндърчето 20 лв накладките предни 32лв задни 25лв. от тази цена смъкни 30% и ето цената реалната + 50лв труд+ никаква гаранция за качеството на ремонта кои каде си е оставил ръцете защото един болт по тези системи да е хлабав или пренатегнат може да е фаталноа за спирачките е нормално отначало да не спират хубаво докато улегнат по дискаFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
дайте да се разберем колеги аз работя в скъп сервиз и в такъв сервиз ти издават документ за ремонта и становище на механика и после можеш да имаш претенции а доколкото майстора несъм казал нещо лошо за него просто сам се нагледал на кофти майстори които са ги надробили едни да излезе по ефтино и накрая ефтиното излиза скъпо та имах предвид внимаваите на кого си давате колата а болта наистина е 80ст аз сам с такъв а носача е 59лв.fiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
-
Аз пък сменям шарнири /в комплект с носача - на Типото ми са така/ на всеки две години. Бактисах вече. Това нашето не са улици, ами офроуд. И за да не се сърдя на майстори си ги сменям сам. Мислил съм да пробвам да сменя Типовските с носачи от друг модел Фиат, обаче май трудно ще стане, защото не съм сигурен, че са заменяеми. Ако някой го е правил, да сподели опит. Ще съм благодарен.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар