Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предницата на Брава JTD тресе при силно натиснати спирачки ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При мен се получи същият проблем. Смених предни накладки и се оправи. Старите си имаха достатъчно феродо, но се бяха вдървили.

    Коментар


      #17
      В момента се боря със същия проблем. Наистина тресенето се получава при спиране между 80 и 100 км/ч. Мамка му и прасе! Смених дискове и накладки, гуми и джанти, но без особен резултат. Замислям се за накрайник. Но защо само при тази скорост се появява? Някой може ли да ни препоръча сервиз за ходовата част, за да не сменяваме части залудо!?
      Fiat PUNTO 75 SLX

      Коментар


        #18
        Някой знае ли от разбит външен накрайник може ли да се получи това тресене?Щото носачите са ми добре,биелите и те и то не остана от какво друго може да е. Чудното е че тресе само в интервала 120-80 км/ч което още повече ме озадъчава.Или поне под 80 и над 120 не го усещам.Както и да е :The battle continues....

        Коментар


          #19
          Малко развитие по темата.Днес я засилих колата и с 110-120 км/ч дръпнах ръчната и хоп яко тресе.Та ще се свалят барабаните тези дни да видим какво е положението.А аз си мислех че е от предницата нещо.Да ама не.To be continued.....

          Коментар


            #20
            janyboy написа:
            Малко развитие по темата.Днес я засилих колата и с 110-120 км/ч дръпнах ръчната и хоп яко тресе.Та ще се свалят барабаните тези дни да видим какво е положението.А аз си мислех че е от предницата нещо.Да ама не.To be continued.....
            Не се надявай на успех не е от ръчната.Пробвал съм и то по принуда защото при спиране на слизане към Габрово със скорост 100 км/ч при интензивното спиране започва вибрирането и пускам спирачката защото ме хваща яд и опъвам съвсем леко ръчната за да намаля скороста.При мен тази вибрация след пускане на педала изчезва.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Не може ли да е от задните барабани и накладки, защото и на мен от скоро леко ми тресе, отпред дисковете са ми на около 2000 км, накладките също и съм дал 140 лева за тях (Брембо и Текстар)?
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                #22
                Tornado написа:
                Не се надявай на успех не е от ръчната.Пробвал съм и то по принуда защото при спиране на слизане към Габрово със скорост 100 км/ч при интензивното спиране започва вибрирането и пускам спирачката защото ме хваща яд и опъвам съвсем леко ръчната за да намаля скороста.При мен тази вибрация след пускане на педала изчезва.
                Не казвам че е от ръчната ,а че може би проблема е в задните спирачки.Значи като натисна педала се усеща лека вибрация,но тогава колата спира 70% с предните колела и 30% със задните.А като дръпна само ръчната колата спира 100% със задните колела.За това си направих експеримента.На ръчна тресенето си е яко.Но ще видя със сигурност като сваля барабаните.Може би ще се наложи да сменям накладките,а в по-лошия случай и барабаните.Но вече съм 90% сигурен че проблема ми е в задните колела.

                Коментар


                  #23
                  да ви кажа ли то къде е проблема. писал съм го и в други теми. колкото и да не ви се вярва проблема е в предните тампони на носача. аз на предната кола го имах. първо започна с леко тресене което отдавах на старите гуми и не хубав баланс и монтаж (това една есен беше). понеже през зимата не пътувам много много чак като се постопли следващата годна пак почнах да щъкам. и направо при спиране имах чувството че предницата ще се откачи. говоря точно за намаляване от 120 на 100 или 80 примерно. след 200 кинта за подмяна на консумативи по предницата и реглаж проблема беше напълно решен. та съветът ми е да си погледнете предниците как са. и отговор като "ами аз преди половин година я правих" не се приемат при качеството на частите в БГ и качеството на улиците май трябва да се ходи често на доктор по предници.УСПЕХ и дано съм помогнал!
                  Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                  182A4.000 IAW49F
                  LPG - Lovato EasyFast
                  ----------------------------
                  "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                  Коментар


                    #24
                    Ewing написа:
                    да ви кажа ли то къде е проблема. писал съм го и в други теми. колкото и да не ви се вярва проблема е в предните тампони на носача. аз на предната кола го имах. първо започна с леко тресене което отдавах на старите гуми и не хубав баланс и монтаж (това една есен беше). понеже през зимата не пътувам много много чак като се постопли следващата годна пак почнах да щъкам. и направо при спиране имах чувството че предницата ще се откачи. говоря точно за намаляване от 120 на 100 или 80 примерно. след 200 кинта за подмяна на консумативи по предницата и реглаж проблема беше напълно решен. та съветът ми е да си погледнете предниците как са. и отговор като "ами аз преди половин година я правих" не се приемат при качеството на частите в БГ и качеството на улиците май трябва да се ходи често на доктор по предници.УСПЕХ и дано съм помогнал!
                    Да ама не.С чисто нови носачи съм,чисто нови биели,чисто нови външни кормилни накрайници,чисто нови амортисъори,чисто нови(1000 км) дискове и накладки.И пак си го има тресенето при спиране със скорост над 80 км/ч.Утре свалям барабаните и ще видим какво ме очаква.

                    Коментар


                      #25
                      е ти ме остави безмълвен. 1000км наистина си е малко за смяна а чакай че се подсетих. баланса на гумите как ти е. сега като сложих моите летните и над 110 се появяват вибрации но не при спиране ами по принцип. да не и при тебе да е баланс....ама сега се сетих че каза че е само при спиране.ами не знам аз се изчерпах вече. но пределено ще следя с интерес.п.с.а болтове на спирачните апарати? (не помня точно как им се казваше)
                      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                      182A4.000 IAW49F
                      LPG - Lovato EasyFast
                      ----------------------------
                      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                      Коментар


                        #26
                        Ewing написа:
                        п.с.а болтове на спирачните апарати? (не помня точно как им се казваше)
                        Виж,може и от водачите на апаратите да е ама не ми се вярва.Нямат луфтове.Гумите са балансирани перфектно.Просто не знам.Ще го мислим. :P

                        Коментар


                          #27
                          Така,днес свалих барабаните.И какво:ми че те са като чисто нови.Нямат никакъв ръб,видимо не изглеждат да са криви някъде.Накладките и те като нови.Вече не знам от какво може да е.Така че ще си карам така.Няма да използвам спирачки.So watch out!

                          Коментар


                            #28
                            И при мен го има проблема - тресе само в интервала 80-120/130 (е може би и с по-висока скорост ). При мен се появи след смяна на предните гуми с нови Hankook Radial K701(мисля че такива бяха).Проверявах баланса и ми казаха, че всичко е наред.Сега мисля да сменя гумаджията,та да видим какъв ще е тогава резултата

                            Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

                            Коментар


                              #29
                              И какво стана в крайна сметка? Оправи ли се тресенето? По-горе колега беше написал да си погледнеш тампоните на носачите. Това, че са сменени с нови не е кой знае каква утеха. При мен тампоните се отлепиха на едни чисто нови носачи след 2 месеца каране. Случайно открих проблема на подемник, чрез разклащане на гумите встрани, в смисъл по протежение на полуоските. А иначе при чисто нови гуми Дебика - летни, кормилото ми играе и при ниска скорост. Установих, че се появява при разлика в налягането дори и от половин атмосфера.
                              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                              Коментар


                                #30
                                ivchotr написа:
                                И какво стана в крайна сметка? Оправи ли се тресенето? По-горе колега беше написал да си погледнеш тампоните на носачите. Това, че са сменени с нови не е кой знае каква утеха. При мен тампоните се отлепиха на едни чисто нови носачи след 2 месеца каране. Случайно открих проблема на подемник, чрез разклащане на гумите встрани, в смисъл по протежение на полуоските. А иначе при чисто нови гуми Дебика - летни, кормилото ми играе и при ниска скорост. Установих, че се появява при разлика в налягането дори и от половин атмосфера.
                                В крайна сметка така и не открих от къде идва тресенето.Но не е от тампоните на носачите 100% съм сигурен.Между другото със зимните ми гуми и стоманените джанти почти не се усеща това тресене.Странно.Сега съм с лети джанти 14-ки и чисто нови гуми Barum 185/60/14.Ходих на баланс и всичко точно,даже грам тежести не ми сложиха.Абе карам си и толкоз.Спирачната ми система е изрядна и спирачките са ми супер.Да си притриса.

                                Коментар

                                Working...
                                X