Когато слизам от тротоар например с навит пълен десен се чува нещо като скърцане, пукане откъм дясната пружина. Чува се само при навит на дясно волан така че гумите да слизат една по една. Ако волана е прав и колата слиза с двете гуми едновременно не се чува нищо.Четох в темите, че това се получава когато е за смяна лагера на макферсона, в случая предполагам десният щом се чува при навит десен волан.Ако може някой колега да ми каже как се проверява дали е за смяна лагера, ако е от него де и дали се вади пружината за да се смени. Изобщо как се разглобява.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за макферсон на Брава?
Collapse
X
-
Има развитие по темата.Смених и двата носача, биалетките и тампоните на стабилизиращата щанга. Сега предницата ми е стегната от всякъде, но си остана един звук, като топуркане като караш по павета на 1-ва без да натискаш газта, колата сама да си върви. Не знам от какво е, гледаха я и в два сервиза и казват всичко е стегнато Иначе смяната на тампоните на стабилизиращата щанга не е толкова трудна, вярно свалихме целият мост, пък и скоростите да сменя съединителя.Трябва да го снимам, FIAT made by Valeo пише на него, 1997г., оригиналният, километража ми показва 180 000км :D евала. Носачите и биалетките също имат щампа 1997г.Колеги помагайте с това топуркане, че ме дразни страшно много след смяната на толкова части. Тампоните и лагерите на макферсоните също са здрави.Не знам вече от какво може да еFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
-
Накрайниците са здрави. Интересното е че звука се чува само когато колата върви сама на 1-ва скорост. Малко като натиснеш газта да тръгне по-бързо и звука изчезва. Не знам вече, нямам идеи повече. Какво друго мога да проверя и как, че и двата сервиза казват, че на колата нищо и няма.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар