Това че си карал дизел е супер, значи не можеш да се объркаш в някой разлики при карането на дизел.Все пак кажи къде ти отделя съединителя?И другия пър като идваш към Варна да се обадиш.... кой бяга от една бира а?п.п.Имам и едно Браво ЖТД, с което можем да сравним, Да направиш едно кръгче и ти, хем да усетиш разликите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане в предницата при спиране
Collapse
X
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
PeacemakeR написа:phoenix Съединителя отделя малко по надоло от средата (малко тъпо се изразих ама няма как да обясня) демек ако целия ход на педала е 80 градуса , моя отделя на около 35
туй май беше още по-тъпо нали
.... Според мен си отделя нормално или се бъркам ?!?!?!?
Свиркай си и си карай. Ако толкова много ти пречи, монтаж/демонтаж на скорости смяна на феродов диск и проверка на маховика, ще ти струва около 300лв(цената на маховика отделно). Ако си си ги заделил, можеш да се вкарваш в това приключение. Но първо си намери от къде да си купиш такъв здрав маховик на цена каквато успееш.Дотогава, "Карай си джета, Дай, Дай..."
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
И аз така мисля да направя ..... само едно ме притеснява (ама не в колата) - тая тема за тропане при спиране ли е , за претрисане при потегляне ли е , за тампон на СК ли е , за смяна на маховик, и дали това си заслужава парите ли е ..... или е за графата общи приказки
?!?!?!?!? Я ти като модератор дай просветление :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар