Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тропане в предницата при спиране

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Наистина доста се отклонихме. Ако модераторският екип прецени, нека отдели постовете за съединителя в друга тема.Поздрави.

    Коментар


      #32
      Колега Финикс тично с ритане когато гумата на колата е опряла в земята и носи в момента тежеста няма да може да чуе и да разбера точно дали това е от водачите на спирачните му апарати.А за въпроса отогварям,че специално бая коли съм направил.Автомобила трябва да е на етлфер във въздуха и тогава да се удари с щанга по гумата от вън и ако тогава нщо вибрира е ясно какво е.А на теб каква ти е професията?

      Коментар


        #33
        Airfan написа:
        1. Притрисане при потегляне - понякога го има, понякога го няма. Ако се подаде повечко газ не тресеше, а с по-малко газ понякога доста разтрисаше.
        при мен се получава, голямо претрисане (дрънчи ми чак задната кора подскача, все едно ще угасне всеки момент) при тръгване на студен двигател , докато загрее колата после всичко е о.к.
        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

        Коментар


          #34
          танпон

          вижте сега това с претрисането е почти сигорен знак за скъсан или омекнал заден танпон които струва около 50 лв.обикновено тои е проблемен особено при твоя дизел с големия старт първо го смени
          fiat bravo 16_16v 103hp

          Коментар


            #35
            Re: танпон

            nikolov-1.6_v16 написа:
            вижте сега това с претрисането е почти сигорен знак за скъсан или омекнал заден танпон които струва около 50 лв.обикновено тои е проблемен особено при твоя дизел с големия старт първо го смени
            Аз вече смених маховика и от опит ти казвам, че не беше тампона. Тампона е огромен и беше здрав.Колегата с 1.6 - ти нямаш такъв демпферен маховик, а си с нормален съединител с демпферни пружини на феродовия диск.

            Коментар


              #36
              Re: танпон

              Airfan написа:
              nikolov-1.6_v16 написа:
              вижте сега това с претрисането е почти сигорен знак за скъсан или омекнал заден танпон които струва около 50 лв.обикновено тои е проблемен особено при твоя дизел с големия старт първо го смени
              Аз вече смених маховика и от опит ти казвам, че не беше тампона. Тампона е огромен и беше здрав.Колегата с 1.6 - ти нямаш такъв демпферен маховик, а си с нормален съединител с демпферни пружини на феродовия диск.
              разбрах много малко от казаното, но не виждам какво в съединителя се изменя при загрял ДВГ , че при студен да тресе ?? ( не споря, просто не разбирам ) тя си тресе докато не загреее над 2 деления на показанието за температурата и пак се извинявам за спама ..
              Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
              Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #37
                Tzarevo написа:
                Колега Финикс тично с ритане когато гумата на колата е опряла в земята и носи в момента тежеста няма да може да чуе и да разбера точно дали това е от водачите на спирачните му апарати.А за въпроса отогварям,че специално бая коли съм направил.Автомобила трябва да е на етлфер във въздуха и тогава да се удари с щанга по гумата от вън и ако тогава нщо вибрира е ясно какво е.А на теб каква ти е професията?
                Ако са износени водачите на спирачните апарати, ще дрънчат при ритане. Дали гумата е опряла на земята или е във въздуха няма абсолютно никакво значение. Другото са празни приказки, иии говоря от опит. Като удариш със щанга по гумата най-много да се удариш .п.п.Работил съм в оторизирания сервиз на Тойота-Варна, като механик. Също така и съм завършил ДВГ, както и Електрообзавеждане в университета. За да запълним картинката, баща ми е автомобилен инженер и от както се помня съм все заврян под коли и около техните ремонти. Не е една колата която съм раздробил и ремонтирал. Само за да си спокоен де.п.п.п.Какво каза, че си завършил? и на колко години си? Аман от самоуки майстори, дето чували, пипали, правили... то не става само със мерак, трябва и знания и акъл
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #38
                  Re: танпон

                  nikolov-1.6_v16 написа:
                  вижте сега това с претрисането е почти сигорен знак за скъсан или омекнал заден танпон които струва около 50 лв.обикновено тои е проблемен особено при твоя дизел с големия старт първо го смени
                  ама кой да те чуе????а за маховика... ми той си се диагностицира бре, не е толкова трудно. Като стане ясно, че е за смяна се сменя. Вярно че е скъп, ама все пак това е един от най-добрите двигатели и за да е такъв, е нормално да е маалко по-скъпичък за ремонт.
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар


                    #39
                    Живи и здрави, дано е от тампона при колегата.

                    Коментар


                      #40
                      маховик

                      според моя скромен опит като монт. сега ако е маховика даже ще и трака но няма да тресе не е нужно да е скъсан танпона за да не работиа има и друго гумата като позагре омеква и поема повече вибрацията
                      fiat bravo 16_16v 103hp

                      Коментар


                        #41
                        Сигурно е така, но за съжаление тракане поне при мен не се наблюдаваше (да се чете чуваше), а е факт, че маховика е разбит. Още ми седи в багажника, ако има мераклии да го видят/пипнат.

                        Коментар


                          #42
                          При заминал маховик, се познава, когато при леко отпускане на съединителя, се чува и усеща едно ударно натоварване към колелата. Както и много трудното нацелване на полусъединителя. Те след като се оберат пружините в маховика, от там нататък е значително по-неусезаемо. Основния удар, се получава при допира на притискателя през феродовия диск в маховика. След като се обере луфта, от там нататък при потегляне не се усеща. Други ефекти които се получават,но не са толкова осезаеми са:Започва да става дразнещо, когато тръгваш, както и когато си на скорост и отнемеш газта, тогава имаш някаква част от секундата, когато се завърта оста, докато обере луфта в счупените или износени пружини в маховика на ЖТД-то. След това при последващо подаване на газта пак се усеща, лек дискомфорт, докато се обере луфта в обратната посока.Това което описва колегата е много вероятен закъсан или омекнал тампон, разбира се има и верояятност да е от маховика. При това не малка. Но едно по едно, отстранявайте възможните причини. Ако отделя много горе съединителя, при смяната му можете да проверите състоянието на маховика.
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #43
                            Чак и до маховика стигнахме.Модерен си!

                            Коментар


                              #44
                              Tzarevo написа:
                              Чак и до маховика стигнахме.Модерен си!
                              Какво искаш да кажеш с това?!?!?Модерни сме да. .... Някаква провокация ли е това???Както казах, ако нямаш какво да кажеш, не го казвай тук! Не се прави на всяка манджа мерудия!
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар


                                #45
                                phoenix аз днеска си идвам от Варна, та ако бях прочел форума преди туй можеше да го погледнеш JTD-то (ако искаше де ) . В понеделник ше ида да го сваля вече тоя тампон да го видя , че почвам да се дразня дано да е от него щот... като слушам (чета) колегата Airfan , мойте болежки са същите каквито той ми ги описва 1."ЛУП" при спиране .. 2. Претрисане при потегляне .. 3. Невинаги тресе .. 4. С пуснат климатик тресе още повече .. 5. Първа и задна влизат трудно(особенно задна - хърка та си е*е майката) .. 6....... Шесто засега не се сещам П.С.На въпроса дали съм карал дизел досега-ДА карал съм Фиат Ритмо 1.7 ; Фиат Уно 1.3 , MB 123 2.4 , Skoda Fabia 1.9 D и последно Фиат Браво 1.9 ЖТД въпреки , че незнам какво значение има дали съм карал или несъм
                                '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                                Коментар

                                Working...
                                X