Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тропане в предницата при спиране

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Airfan написа:
    До колкото разбрах, идеята му е да пази скоростната кутия от ударни натоварвания, също така спомата за по-лесното и комфортно потегляне.
    Това значи ли , че НЕкомфортното потегляне при мен може и да е от тая джаджа ?!?!? Щото ако не го вгарам Фиата поне в 1300 - 1500 оборота, когато тръгвам почва тресе все едно вулкан ше изригва , а ако има лек наклон направо си гасне , колкото и леко да отпускаш съединителя .
    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



    Коментар


      #17
      Точно това значи - честито! Джаджата ти е се е разбила като моята, че дори и повече. Мисли за смяна ако ще караш или продажба, ако няма да караш. Но пък като купиш нов, вероятноста да е също така разбит или пред разбиване е повече от 70%.

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        Точно това значи - честито! Джаджата ти е се е разбила като моята, че дори и повече. Мисли за смяна ако ще караш или продажба, ако няма да караш. Но пък като купиш нов, вероятноста да е също така разбит или пред разбиване е повече от 70%.
        Аз ли съм тъп или ти се обърка Да купя НОВ и той да е прецакан , е туй не го разбирам !!!! А може ли да е от друго тоя проблем (нещо по-евтинко) или няма такъв вариант ?П.С. Колко струва частта и горе - долу колко да очаквам да ми вземат за смяната ( ако знаеш де )
        '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



        Коментар


          #19
          Имах предвид ако купиш нова стара кола, а не нова част. С нова част става перфектно.Цената е различна и най-точно ще ти я кажат по ВИН-а, като за моя случай тя беше 985 лв. Труда не мога да ти кажа колко ще е, но ще е над 100 лв заедно със смяната на съединителя.

          Коментар


            #20
            Airfan написа:
            Цената е различна и най-точно ще ти я кажат по ВИН-а
            Задава се пак тъп въпрос К’во е туй ВИН и значи доколкото разбирам трябва и съединителя да си сменя така ли ? Понеже моя уж е добре , ама като ще свалят кутията май по-добре да го сменя сега нали П.С. Мисля да си хвана още някой разбирач за съветник , че ми е неудобно вече да те занимавам с глупости само тебе
            '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



            Коментар


              #21
              Хващай който те кефи, нали за това сме се събрали тук, за да си помагаме. Моят съединител имаше много феродо, но "лъчите на слънцето" бяха изпочупени тотално, та не ставаше за нищо.VIN е номера на шасито ти - ZFA........ Иначе педалът твърд ли ти е? Някакви усещания имаш ли като го натискаш?

              Коментар


                #22
                Значи вчера карах на един приятел аудито и точно това ми направи впечатление , че неговия педал на съединителя е много по-мек от моя , иначе като направих теста с ръчната ( да дръпна ръчната , включвам на първа и отпускам съединителя бавно ) и колата си гасне (значи съединителя е добре или поне така ми казаха, че се пробва) . А иначе за тресенето ми казаха да си проверя тампоните на двигателя и сега отивам да ги проверявам , ако не било от тях значи е като при тебе МАХОВИК . Та от тука следва другия въпрос ако маховика е за смяна , ама не го сменя , к’во може да стане П.С. Какво определя това дали е твърд или мек педала на съединителя ?!?!? Доколкото знам ако е износен трябва хем да е твърд , хем да отделя високо апък моя си отделя посредата , а и трябва да буксува нали ...... или се изказах неподготвен по темата
                '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                Коментар


                  #23
                  Абе то и аз не съм съвсем наясно като цяло, но според мен твърдостта зависи от износването на тези "лъчи на слънцето", които го играят нещо като пружинки. Аз също имах много феродо, но тъй като те бяха счупени, педала ми щракаше като натисках педала.При нашите съединители няма да се промени отделянето до колкото знам, защото са хидравлични и се самонагаждат постоянно.За маховика - на мен ми казаха, че може да превърти и да се счупи/пръсне нещо, което като възможност не ме изкефи да ми се случи на път.Тампоните незнам как си ги представяш и незнам как си представят другите да ги проверят дали са здрави. Аз лично не виждам как може да стане без да се свалят. Те представляват едни сложни механизми, а не просто гума. Може би ще гледат дали подскача двигателя като потегляш нанякъде.Но според мен, ако колата ти тресе, а при включен климатик ако освен че тресе, понякога тръгваш на талази, то за мен диагнозата е ясна. Силно се съмнявам от тампони да се наблюдават по-горе описаните симптоми. Настройвай се психически за скъпото, че ако излезе евтиното да се зарадваш.Не съм много от помощ като че ли, но споделям каквито са ми разсъжденията и наблюденията.

                  Коментар


                    #24
                    AirfanЕ те туй с климатика пак забравих да го пробвам мноо съм тъп Сега като изляза ше го пробвам . Значи ако с пуснат климатик не го прави да се настройвам за маховик А м/у другото днеска ме пребиха с цена за тампон 98,40 за тоя дето е посредата (водят го на скоростната кутия или заден , ама за мене си е посредата) казаха , че е възможно и от него трудно да ми влизат скоростите (първа и задна) понеже като се износел и си получавало някво осукване м/у двигателя и скоростната кутия , което мен лично много ме съмнява , все пак човека май гледаше да се отърве от залежалата стока (демек тампона) щот каза че има 10-ина броя в наличност А относно това дали си полезен бъди сигурен , че е така (малко да са подмажа) щот доста любопитни неща разбрах от тебе дето досега не съм ги срещал из форума (а съм го изчел почти целия ) така че много мерси .
                    '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                    Коментар


                      #25
                      Не си ме разбрал правилно или по-скоро аз обяснявам като гъз - ако при пуснат климатик се задълбочава тресенето при потегляне и/или ако потегляш на тласъци, за мен лично е единствено и само маховик.Сега ще ти изброя моите симптоми:1. Притрисане при потегляне - понякога го има, понякога го няма. Ако се подаде повечко газ не тресеше, а с по-малко газ понякога доста разтрисаше.2. При включен климатик - доста по-често разтриса и доста повече разтриса. Наблюдава се и много често потегляне като на талази (все едно придърпва колата). Изобщо трудно се тръгва, защото всеки път различно се държеше колата.3. Твърд педал на съединителя.4. Усещане на нещо като вибрации в крака при натискане на педала и достигане на определено положение - все едно се е закъсало жило (а жило няма).5. В крайна фаза - металически звуци при натискане - това е симптом за повреден съединител, а не маховик.6. Задна почти винаги включваше с леко изстъргване, особено ако не се задържи натиснат педала на съединителя за 1-2 секунди преди да се включи.7. Затруднено включване на първа понякога.Точки 4, 5, 6 и 7 са по-скоро симптоми на заминаващ си съединител, а от 1 до 3 включително - за маховик.В момента педала може да го натисне муха ако кацне - изключително лекичък. Перфектно включване на всички скорости. Няма нужда от никакво задържане или подаване на повечко газ, за да потегли. Направо сама си тръгва, все едно чисто нова кола караш.Аз видях 2 тампона, които свалиха по време на ремонта и бяха доста големички. То не са тампони, ами направо носачи и за това цената е солена. Съмнявам се да са ти разбити. При разбити тампони трябва да ти се клати и скоростния лост доста, а дори и да ти се самоизключват скоростите.

                      Коментар


                        #26
                        Той тате добре ми викаше да си купя жигулка , ама аз не "Фиат та Фиат" , те нали уж бяха еднакви Та малко по на сериозно , ти ме върна в първи клас направо на мен колата ми се държи точно както си описал по-горе в точки от 1 до 3 + като бонус 6 и 7 демек само дето не вибрира педала и няма металически звук ама нешо в главата ми се върти репликата "Карай докат върви , ако почне да тропа много усилвай музиката и КАРАЙйййй " , щот 1500 лв. не ми се дават сякаш ..... туй значи че тая кола остава вечно моя ако дам толкова пари по нея .
                        '99 Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105 h.p.



                        Коментар


                          #27
                          Ами какво ще правиш трябва сам да решиш, но ако смяташ да я караш по-дълго време, може би е добре да си планираш този разход.Аз нямах особено големи възможности пред себе си, защото колата вече беше разглобена, а и всеки говори за демпферни пружини, но никой не казва, че при JTD-тата и 2000 20V е с демпферен маховик.

                          Коментар


                            #28
                            Съгласен съм с Airfen,че е напълно възможно да е от водачите на спирачните ти апарати.Когато там се износи леглото им се повучава едно паразитно тракане особено по павирана улица а на практика нито шарнири нито накраиници и така нататък е причината.Трудничко малко се намират обаче.Но ако трякането се увеличи/зависи и сега колко е де/трябва да ги смениш защото има вероятност от голяма беля.

                            Коментар


                              #29
                              Tzarevo написа:
                              Съгласен съм с Airfen,че е напълно възможно да е от водачите на спирачните ти апарати.Когато там се износи леглото им се повучава едно паразитно тракане особено по павирана улица а на практика нито шарнири нито накраиници и така нататък е причината.Трудничко малко се намират обаче.Но ако трякането се увеличи/зависи и сега колко е де/трябва да ги смениш защото има вероятност от голяма беля.
                              Още едно супер полезно и компетентно мнение.... колега, какво си завършил и колко коли си ремонтирал, че да даваш такива акъли?
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар


                                #30
                                Сега, първо започваме темата с едно "луп" при спиране... и стигаме до смяна на маховик.Относно шума при спиране:Имаш ли феродо на спирачките? Дисковете износени ли са и имат ли надрано? Както и състояние на лагерите на амортисьорите(горната страна на макферсона, тези които са хванати с по 3 болта)И още една проба, като ритнеш гумата отстрани дрънчи ли нещо?Относно потеглянето:99% скъсан тампон (проверява се със щанга)Относно съединителя.Все пак къде отделя? Имаш ли някакви шумове при натискане на педала? ииии последно, карал ли си дизелова кола преди това?
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                                ИТАЛФЕСТ 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X