Колеги моля за помощ ..... проблема ми е следния , когато спирам по-рязко нещо отпред тропа (не е ABS-а), понякога когато колата е почти спряла и отпусна спирачката пак се чува едно силно "ЛУП" . Ходих по майстори и ..... единия каза ,че си въобразявам , другия каза че било от износен тампон на двигателя и той се движел напред-назад (проверено е , тампоните са здрави , или поне така мисля :D ) , а третия който ме преби с реплика каза " Докарай колата утре сутринта , и вечерта като дойдеш да си я вземеш , всичко ще е наред " , когато попитах за какви пари става на вупрос ми каза скромните 200-250 лв. и аз реших , че това не е моя майстор Благодаря предварително ..... ааааа колата е Fiat Bravo JTD 105 - 99 год. ( имам я от 1 месец )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане в предницата при спиране
Collapse
X
-
Ти сам си отговори - стабилизираща щанга.Торсион имат масово Рено-то и за някои модели на Пежо знам. Торсиона са най-общо метални прътове, които са зацепени в двата си края, като единия край се усуква и всъщност това усукване на метала държи задницата, а при някои модели и предницата на автомобила, вместо пружините, които са при нашите автомобили. При автомобили Рено 19, примерно, задният мост се държи на 2 или на 4 торсионни пръта. При моделите с 2 пръта, които са ми по-ясни, левият прът държи лявата част на задницата, а десния - дясната. От външния си край са зацепени в петата на моста, която от своя страна е закрепена за купето, а в средата са зацепени пак посредством шлици в едни втулки. Усуквайки се, играят ролята на пружините при нас, които там липсват.Това е най-най-общо описание.Поздрави.
Коментар
-
Airfan - и при мен най силно се чува , когато съм по инерция и рязко спра. Сега остава само да си намеря каде в Плевен да ми направят диагностика, понеже тоя майстор, който ми сменя маншона ми каза , че всичко по предницата ми е здраво (само кормилните щанги били тръгнали , ама можели да карат поне още 5-6 000 км.) та явно пича се е объркал и има нащо за смяна.
Коментар
-
Airfan написа:Ти сам си отговори - стабилизираща щанга.Торсион имат масово Рено-то и за някои модели на Пежо знам. Торсиона са най-общо метални прътове, които са зацепени в двата си края, като единия край се усуква и всъщност това усукване на метала държи задницата, а при някои модели и предницата на автомобила, вместо пружините, които са при нашите автомобили. При автомобили Рено 19, примерно, задният мост се държи на 2 или на 4 торсионни пръта. При моделите с 2 пръта, които са ми по-ясни, левият прът държи лявата част на задницата, а десния - дясната. От външния си край са зацепени в петата на моста, която от своя страна е закрепена за купето, а в средата са зацепени пак посредством шлици в едни втулки. Усуквайки се, играят ролята на пружините при нас, които там липсват.Това е най-най-общо описание.Поздрави.
Коментар
-
PeacemakeR написа:Airfan - и при мен най силно се чува , когато съм по инерция и рязко спра. Сега остава само да си намеря каде в Плевен да ми направят диагностика, понеже тоя майстор, който ми сменя маншона ми каза , че всичко по предницата ми е здраво (само кормилните щанги били тръгнали , ама можели да карат поне още 5-6 000 км.) та явно пича се е объркал и има нащо за смяна.
Коментар
-
PeacemakeR написа:1400 ?!?!?!? Нали знаеш, че по магазините се продава и само съединител без скоростната кутия ...... не майтапа настрана , к’во стана че така се нахендри ? М/у другото май тоя фиат си остава вечно твой
Коментар
-
Airfan написа:Имах дилема дали да не им го оставя или да го продам на някой мангал за 2000 лв и да се спасявам, ама реших да го направя и да го покарам още, въпреки че имах идея за чисто нова кола напролет. А че няма да ги избия тия пари - то е ясно, няма и да се опитвам. Просто някой ще намаже сериозно с колата. Иначе се наложи смяна на маховика, който е и демпфер при JTD-двигателите, тъй като беше разбит (липсват демпферните пружини по диска при тези двигатели).
Коментар
-
Споко, аз по трудния начин се просветлявам, така че ще ти спестя мъките, до колкото е възможно.Тия дни се разчетох и установих, че такава чудесия има монтирана и във VW, примерно. Монтират се предимно на дизели и на автомобили с по-голям въртящ момент. До колкото разбрах, идеята му е да пази скоростната кутия от ударни натоварвания, също така спомата за по-лесното и комфортно потегляне. Та иначе точно тези малките пружинки ги няма на съединителя, а са вътре в този маховик. По-долу прилагам снимка на демпферен маховик, който е от VW, но прилича на 99% на моя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар