Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Венец за АБС върху каре го няма и как да изключа АБС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Венец за АБС върху каре го няма и как да изключа АБС

    Здравейте колеги.Днес ми смениха маншон и лагер на полуоска, щото милата ми скоростна кутия беше останала без масло.Колицата е Брава 1.6, ’98.Това как и да е.Обаче майсторът ме сюрпризира, че изпаднал венеца на АБС-а от карето, щото самия венец бил спукан (даже ми го показа). Той много беше учуден как точно се е случило това. Общо взето ми каза, че мога да си карам така и да имам предвид, че нямам АБС. Това хубаво. Обаче сега ми свети лампичката на АБС на таблото (преди не светеше), а аз забравих да го питам майстора дали е изключил АБС или ако не е - дали аз трябва да го изключа, защото да не се окаже че на едното каре работи АБС-а а на другото го няма венеца и да си връткам някъде като пумпал. Ще извинявате за потенциално некомпетентното мнение, но нали са за това форумите - да споделяме информация. Та въпросът е кой бушон да изключа, за да нямам проблеми. В купето има разни бушони, там до шофьорската врата, отделно отдясно на двигателя има една кутийка, в която има едно нещо на което пише ABS. Отделно - там пред акумулатора има една кутийка с разни релета. Благодаря предварително за помощта.
    Brava 1.6 EL, '98
    182A4

    #2
    За мене майстора е виновен. Или го е счупил без да иска или го е подменил, защото май неса много евтини тия работи. Но да влезе нещо работещо и после да не работи си е само той за мен е приичната.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Аз не че много ги обичам майсторите, но тия хора изглеждат свестни.И да уточня - тоя въпросния венец е фабрично набит върху карето и за да се махне трябва доста усилия, ако е нарочно.
      Brava 1.6 EL, '98
      182A4

      Коментар


        #4
        Бушоните са едните в купето, а другите под капака , като и на 2те имаш схеми кой бушон кой е Само гледаш и махаш , за вентилатора беше под капака , за АБСа не съм сигурен Успех !
        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

        Коментар


          #5
          До колкото си спомням, ако свети лампата за неизправност в системата ABS, то тя е изключена и не функционира.

          Коментар


            #6
            Airfan написа:
            До колкото си спомням, ако свети лампата за неизправност в системата ABS, то тя е изключена и не функционира.
            ...защото не минава началният тест. Подобни системи (свързани със сигурността) не допускат някой от компонентите да не работи - съответно се изключва цялата система.
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              Колеги, Благодаря за бързия отговор.Ще си карам така и живот и здраве другия месец с ново каре.
              Brava 1.6 EL, '98
              182A4

              Коментар


                #8
                roro написа:
                Колеги, Благодаря за бързия отговор.Ще си карам така и живот и здраве другия месец с ново каре.
                Така е най-добре! Дано обаче да не се окаже, че след смяната на карето лампата пак да свети и да се окаже, че "майстора" ти е гепил някой датчик например...
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Чесно не съм се вглеждал как е набит гребена на карето но почти съм убеден че е можело да се прикапе с телоподаващо на местото му. Даже и да се завари предваритело и пак да се набие. А иначе няма какво да пипаш по бушоните да изключваш той вече си е изключен.Освен ако те дразни постоянно светещата лампа.Но повече ме притеснява факта как е успял да направи тая беля и освен да е маал с чука друг начин не виждам. А датчика за АБС е на магия разтояние от гребена и нищо чудно да го е смлял и него така че не бързай много с ново каре. че да не питаш пък после за датчици.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #10
                    Колегата преди мен ти е казал какво да направиш.1.Венеца може да се завари и вече няма да е пукнат.2.Ако след заварката няма нужната стегнатост сглобката то тогава може да се (принуди)да застане на местото си.Избивал съм подобен венец и ти казвам че не набито с голяма плътност,просто площта на контактната повърхност е голяма и за товатози венец си седи без проблеми на това място,а той не предава въртящ момент.Накарай ги да ти възстановят карето и не се занимавай с купуване то на ново поне засега .

                    Коментар


                      #11
                      specialista написа:
                      ... Накарай ги да ти възстановят карето и не се занимавай с купуване то на ново поне засега .
                      Как може да накараш майстора да ти възстанови нещо ... ? Освен с пари ... Аз съм без АБС след смяна на предни лагери. Единия бая го млатиха докато го избият.
                      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                      Коментар


                        #12
                        specialista написа:
                        ... Накарай ги да ти възстановят карето и не се занимавай с купуване то на ново поне засега .
                        Как може да накараш майстора да ти възстанови нещо ... ? Освен с пари ... Аз съм без АБС след смяна на предни лагери. Единия бая го млатиха докато го избият.
                        Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                        Коментар


                          #13
                          Skip_01 написа:
                          Как може да накараш майстора да ти възстанови нещо ... ? Освен с пари ... Аз съм без АБС след смяна на предни лагери. Единия бая го млатиха докато го избият.
                          Е, защо се лиши от АБС-а, спести стотина лева ли? Лагерите не излизат с млатене, а с преса! Ако пък се и набиват с млатене, пиши го новият лагер за стар!
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Има и по тежки случаи хем да го млатят и да викат че не влиза ами и да го обърнат на обратно. Е на това му викам баш майсторлук. И понеже е им пречел кабела от датчика взели та го срязали и после навили с лента. А останалите велики мисли и указания към собственика просто не съм в състояние да възпроизведа по памет. На мен не ми стига фантазията да измисля такива глупости.
                            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                            http://vbox7.com/play:124bedab

                            Коментар


                              #15
                              lov написа:
                              Има и по тежки случаи хем да го млатят и да викат че не влиза ами и да го обърнат на обратно. Е на това му викам баш майсторлук. И понеже е им пречел кабела от датчика взели та го срязали и после навили с лента. А останалите велики мисли и указания към собственика просто не съм в състояние да възпроизведа по памет. На мен не ми стига фантазията да измисля такива глупости.
                              Уви, за съжаление такива са ни "майсторите"! Много малко са свестните знаещи можещи хора. Аз атова изтръпвам дори, когато трябва да сменям маслото, или както сега ми се налага - спирачната течност!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X