Здравейте колеги.Днес ми смениха маншон и лагер на полуоска, щото милата ми скоростна кутия беше останала без масло.Колицата е Брава 1.6, ’98.Това как и да е.Обаче майсторът ме сюрпризира, че изпаднал венеца на АБС-а от карето, щото самия венец бил спукан (даже ми го показа). Той много беше учуден как точно се е случило това. Общо взето ми каза, че мога да си карам така и да имам предвид, че нямам АБС. Това хубаво. Обаче сега ми свети лампичката на АБС на таблото (преди не светеше), а аз забравих да го питам майстора дали е изключил АБС или ако не е - дали аз трябва да го изключа, защото да не се окаже че на едното каре работи АБС-а а на другото го няма венеца и да си връткам някъде като пумпал. Ще извинявате за потенциално некомпетентното мнение, но нали са за това форумите - да споделяме информация. Та въпросът е кой бушон да изключа, за да нямам проблеми. В купето има разни бушони, там до шофьорската врата, отделно отдясно на двигателя има една кутийка, в която има едно нещо на което пише ABS. Отделно - там пред акумулатора има една кутийка с разни релета. Благодаря предварително за помощта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Венец за АБС върху каре го няма и как да изключа АБС
Collapse
X
-
Airfan написа:До колкото си спомням, ако свети лампата за неизправност в системата ABS, то тя е изключена и не функционира.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
roro написа:Колеги, Благодаря за бързия отговор.Ще си карам така и живот и здраве другия месец с ново каре.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Чесно не съм се вглеждал как е набит гребена на карето но почти съм убеден че е можело да се прикапе с телоподаващо на местото му. Даже и да се завари предваритело и пак да се набие. А иначе няма какво да пипаш по бушоните да изключваш той вече си е изключен.Освен ако те дразни постоянно светещата лампа.Но повече ме притеснява факта как е успял да направи тая беля и освен да е маал с чука друг начин не виждам. А датчика за АБС е на магия разтояние от гребена и нищо чудно да го е смлял и него така че не бързай много с ново каре. че да не питаш пък после за датчици.
Коментар
-
Колегата преди мен ти е казал какво да направиш.1.Венеца може да се завари и вече няма да е пукнат.2.Ако след заварката няма нужната стегнатост сглобката то тогава може да се (принуди)да застане на местото си.Избивал съм подобен венец и ти казвам че не набито с голяма плътност,просто площта на контактната повърхност е голяма и за товатози венец си седи без проблеми на това място,а той не предава въртящ момент.Накарай ги да ти възстановят карето и не се занимавай с купуване то на ново поне засега .
Коментар
-
specialista написа:... Накарай ги да ти възстановят карето и не се занимавай с купуване то на ново поне засега .Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
specialista написа:... Накарай ги да ти възстановят карето и не се занимавай с купуване то на ново поне засега .Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Skip_01 написа:Как може да накараш майстора да ти възстанови нещо ... ? Освен с пари ... Аз съм без АБС след смяна на предни лагери. Единия бая го млатиха докато го избият.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Има и по тежки случаи хем да го млатят и да викат че не влиза ами и да го обърнат на обратно. Е на това му викам баш майсторлук. И понеже е им пречел кабела от датчика взели та го срязали и после навили с лента. А останалите велики мисли и указания към собственика просто не съм в състояние да възпроизведа по памет. На мен не ми стига фантазията да измисля такива глупости.
Коментар
-
lov написа:Има и по тежки случаи хем да го млатят и да викат че не влиза ами и да го обърнат на обратно. Е на това му викам баш майсторлук. И понеже е им пречел кабела от датчика взели та го срязали и после навили с лента. А останалите велики мисли и указания към собственика просто не съм в състояние да възпроизведа по памет. На мен не ми стига фантазията да измисля такива глупости.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар