Нека да не бъркаме терминологията. Това, което някои наричат сепаратор, всъщност имат предвид капачката (капсуловката) на лагера. Сепаратор е това което разделя сачмите вътре в лагера да не се съберат на едно място. Той може да бъде метален, пластмасов или текстолит. Теоретично е възможно наистина да се взима сигнал от сачмите на лагер, но за целта сепаратора, не трябва да е метален. Другия вариант е на едната капачка да има подредени магнитчета, както е показано на едната картинка. Ако е така е възможно да се запази капачката на стария лагер с АБС и да се монтира на новия, ако е без АБС и наистина струва 3 пъти повече. Но това е сам ако лагера не е много стар и магнитчетата не са отслабнали. А и демонтирането на капачката не винаги става лесно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предни лагери за Bravo JTD
Collapse
X
-
Тази капачка е пласмасова и се вади лесно.По трудно е да извадиш металната от обикновения лагер.То пък тя няма и да ти трябва само дето незнам профила който е държал металната капачка отговаря ли на 100% на този на пласмасовата капачка и дали могат да се заменят.Ако успешно се заменят нещата ще работят и то както трябва.
Коментар
-
specialista написа:Тази капачка е пласмасова и се вади лесно.По трудно е да извадиш металната от обикновения лагер.То пък тя няма и да ти трябва само дето незнам профила който е държал металната капачка отговаря ли на 100% на този на пласмасовата капачка и дали могат да се заменят.Ако успешно се заменят нещата ще работят и то както трябва.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар