Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предни лагери за Bravo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Нека да не бъркаме терминологията. Това, което някои наричат сепаратор, всъщност имат предвид капачката (капсуловката) на лагера. Сепаратор е това което разделя сачмите вътре в лагера да не се съберат на едно място. Той може да бъде метален, пластмасов или текстолит. Теоретично е възможно наистина да се взима сигнал от сачмите на лагер, но за целта сепаратора, не трябва да е метален. Другия вариант е на едната капачка да има подредени магнитчета, както е показано на едната картинка. Ако е така е възможно да се запази капачката на стария лагер с АБС и да се монтира на новия, ако е без АБС и наистина струва 3 пъти повече. Но това е сам ако лагера не е много стар и магнитчетата не са отслабнали. А и демонтирането на капачката не винаги става лесно.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #17
      Тази капачка е пласмасова и се вади лесно.По трудно е да извадиш металната от обикновения лагер.То пък тя няма и да ти трябва само дето незнам профила който е държал металната капачка отговаря ли на 100% на този на пласмасовата капачка и дали могат да се заменят.Ако успешно се заменят нещата ще работят и то както трябва.

      Коментар


        #18
        specialista написа:
        Тази капачка е пласмасова и се вади лесно.По трудно е да извадиш металната от обикновения лагер.То пък тя няма и да ти трябва само дето незнам профила който е държал металната капачка отговаря ли на 100% на този на пласмасовата капачка и дали могат да се заменят.Ако успешно се заменят нещата ще работят и то както трябва.
        Чувал съм, че някои хора ги правят тези побългарявания и нямало проблеми. Аз честно казано съм леко скептичен...
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар

        Working...
        X