Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предни лагери за Bravo JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предни лагери за Bravo JTD

    Здравеите,Вчера смених предните гуми защото много шумеха. Новите са по тихи, но остана едно виене, което предполагам е от лагерите. Виенето се усилва при леко завиване. Може ли да вие от нещо друго освен от лагери. Предишните ми гуми бяха Bridgestone Potenza RE720 и още като ги сложих ми направи впечатление че са шумни. С времето шума премина и към виене, но мислех че е от гумите. Вчера сложих Yokohama c.drive, които ги водят много тихи, но виене пак има. Приемам и съвети и препоръки за марка лагери и сервиз за смяна. Мислех си за SKF, но приемам всякакви съвети.Колата е от подписа - Bravo JTD
    FIAT Bravo JTD GT '99

    #2
    Сменихме лагерите. От тях беше проблема. И двата бяха сдали багажа. Сложих SKF за по 91,80 лв. Тези, които махнахме от колата бяха същите като тези които сложихме. Дано да няма проблема за напред.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #3
      vsd написа:
      Сменихме лагерите. От тях беше проблема. И двата бяха сдали багажа. Сложих SKF за по 91,80 лв. Тези, които махнахме от колата бяха същите като тези които сложихме. Дано да няма проблема за напред.
      Колата ти има ли АБС?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Тук има два вида лагери за коли до средата на 99г, и след това.Голямата гадост идва от това че размера на лагера е един и същ само че някоя умна глава и то сигурно тук в БГ е решила че лагерите за по-новите трябва да са поне три пъти по скъпи.За тези които се чудят за какво става въпрос ще им кажа че моделите от втората половина на 99г. имат промяна на начина по който датчика на АБС следи за движение.Колкото и странно да е датчика почти е допрян до лагера по-точно до вътрешния прахозащитен предпазител който за разлика от външния е пластмасов,и така от движението на съчмите на лагера той усеща движението.Нищо ама наистина нищо различно в размера на лагера няма освен това че едната предпазна капачка на лагера е от пластмаса и тя трябва да гледа към датчика на АБС,и са му сложили цена от 100 лв. за брой.Ако и това не е спекулация здраве му кажи.Между другото от тук и идва по висока цена и за монтажа на такъв лагер щото видиш ли бил по "специален " и изисква повече майсторлък.

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Тук има два вида лагери за коли до средата на 99г, и след това.Голямата гадост идва от това че размера на лагера е един и същ само че някоя умна глава и то сигурно тук в БГ е решила че лагерите за по-новите трябва да са поне три пъти по скъпи.За тези които се чудят за какво става въпрос ще им кажа че моделите от втората половина на 99г. имат промяна на начина по който датчика на АБС следи за движение.Колкото и странно да е датчика почти е допрян до лагера по-точно до вътрешния прахозащитен предпазител който за разлика от външния е пластмасов,и така от движението на съчмите на лагера той усеща движението.Нищо ама наистина нищо различно в размера на лагера няма освен това че едната предпазна капачка на лагера е от пластмаса и тя трябва да гледа към датчика на АБС,и са му сложили цена от 100 лв. за брой.Ако и това не е спекулация здраве му кажи.Между другото от тук и идва по висока цена и за монтажа на такъв лагер щото видиш ли бил по "специален " и изисква повече майсторлък.
          Май сигнала не се взема от съчмите ами от магнитен пръстен и затова е по скъп.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Да ти кажа честно този сепаратор или прахозащитен капак както искате го наричайте съм го държал в ръцете си и съм го разглеждал обстойно включително и съм го разрязал за да разбера дали няма вградено в него нещо скрито и от там да взема сигнал датчика ама уви "те такова животно нема", и няма нужда да има след като зад него се движат метални сачми и успяват да генерират същия сигнал като на по-старите модели.

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Да ти кажа честно този сепаратор или прахозащитен капак както искате го наричайте съм го държал в ръцете си и съм го разглеждал обстойно включително и съм го разрязал за да разбера дали няма вградено в него нещо скрито и от там да взема сигнал датчика ама уви "те такова животно нема", и няма нужда да има след като зад него се движат метални сачми и успяват да генерират същия сигнал като на по-старите модели.
              Имаше подобна тема някъде където бяхме дискутирали същото ,но не мога да я намеря.
              Прикачени файлове
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EB%E0%E3%E5%F0
                Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                Коментар


                  #9
                  Мерси.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    И на мен ми се въртеше нещо за магнитни полета,та се поразрових.
                    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                    Коментар


                      #11
                      Може да продължавам да се излагам според вас ,но пак ви казвам това чудо съм го разрязвал на парчета за да намеря нещо вградено в него и не съм успял.Прочетох темата ,и разгледах и схемата, е айде сега нека някой да ми обясни как става този номер,като продължавам да твърдя че аз не открих нищо в шибания сепаратор.Това на схемата за север и югспокойно може да е приближаването и отдалечаването на сачмите до сепаратора т.с. до датчика.Достатъчно за да заработи като по-старите с гребена.Съжалявам че този лагер отдавна е на вторични иначе бих изпратил парчета на който иска и да се изследват за някакви скрити магнити.В крайна сметка отворен съм към дискусията и може да се окаже и че не съм прав но за това някой трябва доста да се постарае да ме убеди,въпреки че знам че не съм безгрешен.

                      Коментар


                        #12
                        Да не би пък самият сепаратор да е по-специален и той да е намагнитизиран с различни полета? Аз доколото знам под сепаратора трябва да има магнити, но след, като казваш, че си отварял такъв лагер явно няма такова нещо. Между другото моята кола си дойде от Италия с един обикновен лагер - после АБС-а, защо не работи... То и друга причина имаше, ама хайде да не отклонявам темата!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          Колата ти има ли АБС?
                          Да има ABS. Между другото в каталога ако не се лъжа този вид лагер излизаше за коли след 05.98. Номера на моя е VKBA 3539. В опаковката на едната страна имаше предпазна капачка и лист на който пише че едната страна има "Magnetic Impulse Wheel". Тази капачка на лагера май е това импулсно колело. Като свалихме и избихме старите лагери върху тази капачка попадна прах от ръжда и той се подреди на хълмчета от по 1 или 1,5 mm. Предполагам самата капачка някак си е намагнетизирана. Ако се гледаше приближаването на сачмите, не би трябвало да се получи такъв сигнал от датчика, а би трябвало да изглежда по вълнообразно. Капачката ми изглеждаше метална, но не я разгледах подробно.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            Работата не е в сепаратора а в сачмите.Не струва по-скъпо заради един сепаратор
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Магнити ли са или? Дай повече подробности. Щото цената си е точно х3 от на обикновения.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X