Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виене и дим от задно дясно колело на Брава+потънал педал?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    spark написа:
    Възможно е да е под някоя кора и да не съм го видял. Но цилиндърчета по 25лв.. доста са те натоварили. При хит-ко са 13лв без остъпката аз си взех такова:
    Да, наистина за браво 1.6 е към 13 лева, но неговите се оказаха от 1.2! Трябва още да добавя, че в сайта на хит-ко има доста неточности, така че един съвет от мен - с частта от колата и в магазина - сравняване на място страрата с новата част! Каталози, оригинални номера, година, кубатура - забрави!

    Коментар


      #17
      ///// написа:
      Да, наистина за браво 1.6 е към 13 лева, но неговите се оказаха от 1.2! Трябва още да добавя, че в сайта на хит-ко има доста неточности, така че един съвет от мен - с частта от колата и в магазина - сравняване на място страрата с новата част! Каталози, оригинални номера, година, кубатура - забрави!
      За 1.2 може да е 13 лв при Хит-ко, но за 1.6 според сайта е 20 лв и стотинки на Метели! Това е по Bendix!Иначе е същото като на снимката.
      Space Star 1.9 DID

      Коментар


        #18
        Какво стана, колега, изчезна ли хлътването на спирачката?При мен се появи същото днес.Едното колело отзад беше доста загряло и миришеше на изгоряло.Отваряха го, освен цилиндърчето и помпата, друго не заподозряха.При теб изчезна ли проблемът със смяната на цилиндърчето?

        Коментар


          #19
          Tornado написа:
          Най-вероятно блокирало спирачно цилиндърче.Сменял ли си ги?
          kamen sholev написа:
          на мен така ми заминаха задните накладки. Ако ме питаш обърни внимание на този проблем за да не даваш грешни пари за нови накладки
          М,да ето го и виновника.Запецнал цилиндър на ляво задно колело.При монтажа на накладките не обърнахме внимание на цилиндрите и проблемите не закъсняха.Красота!!
          Колегата ROKAMBOL написа:
          При положение, че не е сменявана спирачната помпа, принципно процедурата е следната: Намираш си един помощник, това първо. Необходими инструменти и материали: Една опаковка спирачна течност със съответната спецификация. Прозрачен маркуч с вътрешен диаметър 6-8мм. Прозрачен съд (буркан) с вместимост 100-200мл. Ключ-лула 6-7 или 8 (зависи от модела). Действия: Развива се капачката на казанчето за спирачна течност. При необходимост се долива, докато нивото съвпадне с посочения белег. Маха се прахозащитната гумена тапичка на обезвъздушителния щуцер на задно дясно колело, нахлузва се маркуча върху него, а с ключа се хваща шестостена на щуцера. Свободния край на маркуча се пъха в съда, на чието дъно е добре да има един снатиметър сп. течност. Помощника сяда на мястото на водача и натиска спирачния педал силно. Задържа това положение. Двигателя е изключен. Развива се щуцера на четвърт до половин оборот. Първоначално ще излезе въздух, евентуално с малко течност. Завива се обратно. Педала на спирачката се отпуска и пак силно се натиска. Щуцера отново се развива. Това действие се повтаря докато не започне да тече чиста течност без въздушни мехурчета в нея. Именно за това се ползва прозрачен маркуч. След като се приключи с това колело, щуцера се затяга, не прекалено и се поставя обратно гумената тапичка. При останалите колела се прави абсолютно същото. Реда е следния: 1. Задно дясно (най-отдалеченото от помпата) колело. 2. Задно ляво. 3. Предно дясно. 4. Предно ляво. Периодично се наблюдава нивото на течността в казанчето. Не трябва да спадне под минимум. В противен случай, обезвъздушаването се прави от начало! Успех.
          Сега,нали днес беше малко по-хубаво времето ,та решихме аз и баща ми да се позанимаем и ние с това прегряване на задно ляво колело.След смяна на задни накладки,нали щото никога не са сменяни решме да ги вкараме в ред.Процедурата беше извършена лятото.По най-лесния начин-в сервиз за там 15-20 мин,майстора вика всичко супер ,нали ,малко трее да се покара да са напаснат,ала-бала.............Дойде един хубав ден в ,който наистина са се напаснали,ама щото предимно жана(майка ми) кара колата не и направило впечетление,докато не спукали гума(тая лява задна)и при демонтажа баща ми веднага установил ,че мноо задържа и барабана е по-горещ от нормалното ХМ...Разглобихме почистихме,след кратка консултация тук.Така,сглобихме,ама тва във вторник става-въпроса е че колата до днес беше без спирачна течност в сис-та,или поне не знам колко изтече от задните цилиндри(за всеки случай ги профилирах и двата).Като понапече по обед се заехме със задачата според някои колеги,елементарна, да се сложи нова спирачна течност(ДОТ 4) и да се обезвъздуши според написаното от колегата по-горе ,но не и само от него.Ама нали бащата като повечето бащи е спец по соц возила,вика лесна работа. Заловихме се за работа:-задно дясно-на крик тръбичка и буркан със спир течност приготвени,наляхме до ръба на съда течност,бащата помпи и задържа аз отзад съм са наврял и са заигравам с ключа.-задно ляво идентично,но оттам излизаха мноо мехури ,даже и след около 8-9 припопвания и задържания.-На предните свалихме гумите за да раздвижим щуцерите и да прегледаме маншони ,ремъци и други,а пък и за по-лесно.От там излезе не много въздух ,но течността беше доста кафява и се позаиграхме докато излезе бистра.За цялата операция използвахме 2 шишета от тва сивото по-гере,но.......Резултата:по начало си мислех ,че ще е лесно!При пробата педала мек,спирачки няма,или има ,но както преди,просто ловят в пода и след припомпване.Викам иска още обезвъздушаване,процедурата още веднъж,ама (бащата вече на градус)по-некачествено,така да се изразя.Проблема остана.Ръчната,понеже като зацепил цилиндъра и накладката беше отишла,бащата ги накова с ново феродо на старите метални части.Като сглобихме ,Ръчната отначало е натегнах малко, да кажем има 2-3мм да стърчи от болта по който се навива гайката за опъване на жилото.Направих я на 4 зъб да е бетон ,както повечето от вас казват и препоръчват.Но след второто обезвъздушаване ,като спрях и по навик я дръпнах щях да си изкърта носа.Никва я нямаше.Хм....Един въпрос не ми дава мира,че някои казват ,че първо е трябвало да се обезвъздуши спирачната помпа,щото по тоя начин както сме почнали да обезвъздушаваме направо отзад имало вероятност да сме я скапали ,дали??Днес щото събота и нашия вика в 4 часа да събирам чаршията,нали и утре е ден ,ще продължим.А да,има ли значение дали колата е на крик или на гумите,ако има утре да търсим канал или естакада.?Друго,което ми мина е че почистените цилиндри изтърват,поне тоя заялия,щото като го изчистих от ръждата са се получили доста шупли,та утре пак ша свалим и барабаните да видим ко стаа и там.Колеги ако някой каже ,що така не се получи работата от първия път или вижда нещо грешно да каже.Утре пак ша пробваме и дано я докараме до успешен карай тоя път.
          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

          Коментар


            #20
            Още малко снимки. Защо ли си миля ,че тва са си оригиналните накладки отпреди 14 години.А самия цилиндър ми се вижда да е бил заседнал така от поне........... не знам.Ама нали майсторите викат"карай докато върви,кво му мислиш?!"Малко заигравка с водна шкурка ,масълце и вд40 и изглежда като ново(само се надявам и да работи като такова)!!Мамин златен.Една снимка и за хората ,които не знаят какво се спотайва зад барабана на задните спирачки.Така,то е ясно чи при свалянето на цилиндъра се откачат и спирачните маркучи ,та въпроса е какво изтече от там.............малиииииии[/img]Тва са 4-те ръчно пренаковани феродота,от самара са май.....?
            Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
            Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

            Коментар

            Working...
            X