spark написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Виене и дим от задно дясно колело на Брава+потънал педал?!?
Collapse
X
-
///// написа:Да, наистина за браво 1.6 е към 13 лева, но неговите се оказаха от 1.2! Трябва още да добавя, че в сайта на хит-ко има доста неточности, така че един съвет от мен - с частта от колата и в магазина - сравняване на място страрата с новата част! Каталози, оригинални номера, година, кубатура - забрави!Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Tornado написа:Най-вероятно блокирало спирачно цилиндърче.Сменял ли си ги?kamen sholev написа:на мен така ми заминаха задните накладки. Ако ме питаш обърни внимание на този проблем за да не даваш грешни пари за нови накладкиКолегата ROKAMBOL написа:При положение, че не е сменявана спирачната помпа, принципно процедурата е следната: Намираш си един помощник, това първо. Необходими инструменти и материали: Една опаковка спирачна течност със съответната спецификация. Прозрачен маркуч с вътрешен диаметър 6-8мм. Прозрачен съд (буркан) с вместимост 100-200мл. Ключ-лула 6-7 или 8 (зависи от модела). Действия: Развива се капачката на казанчето за спирачна течност. При необходимост се долива, докато нивото съвпадне с посочения белег. Маха се прахозащитната гумена тапичка на обезвъздушителния щуцер на задно дясно колело, нахлузва се маркуча върху него, а с ключа се хваща шестостена на щуцера. Свободния край на маркуча се пъха в съда, на чието дъно е добре да има един снатиметър сп. течност. Помощника сяда на мястото на водача и натиска спирачния педал силно. Задържа това положение. Двигателя е изключен. Развива се щуцера на четвърт до половин оборот. Първоначално ще излезе въздух, евентуално с малко течност. Завива се обратно. Педала на спирачката се отпуска и пак силно се натиска. Щуцера отново се развива. Това действие се повтаря докато не започне да тече чиста течност без въздушни мехурчета в нея. Именно за това се ползва прозрачен маркуч. След като се приключи с това колело, щуцера се затяга, не прекалено и се поставя обратно гумената тапичка. При останалите колела се прави абсолютно същото. Реда е следния: 1. Задно дясно (най-отдалеченото от помпата) колело. 2. Задно ляво. 3. Предно дясно. 4. Предно ляво. Периодично се наблюдава нивото на течността в казанчето. Не трябва да спадне под минимум. В противен случай, обезвъздушаването се прави от начало! Успех.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Още малко снимки. Защо ли си миля ,че тва са си оригиналните накладки отпреди 14 години.А самия цилиндър ми се вижда да е бил заседнал така от поне........... не знам.Ама нали майсторите викат"карай докато върви,кво му мислиш?!"Малко заигравка с водна шкурка ,масълце и вд40 и изглежда като ново(само се надявам и да работи като такова)!!Мамин златен.Една снимка и за хората ,които не знаят какво се спотайва зад барабана на задните спирачки.Така,то е ясно чи при свалянето на цилиндъра се откачат и спирачните маркучи ,та въпроса е какво изтече от там.............малиииииии[/img]Тва са 4-те ръчно пренаковани феродота,от самара са май.....?Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар