Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виене и дим от задно дясно колело на Брава+потънал педал?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Виене и дим от задно дясно колело на Брава+потънал педал?!?

    Днес ми се наложи да изляза извън града на около 20 км. След около 15 км започна да се чува едно свирене, виене и аз не знам как да го опиша. Отначало дори мислехме че не е от мен, но се оказа че е. Като спрях на място се усети миризма на изгоряло и от задно дясно колело се вдигаше лек дим, който след минута спря. Вдигнахме колата с крика. Колелото се въртеше трудно, но все пак се въртеше на ръка. Ударих леко с чука няколко пъти по джантата и решихме да тръгнем и да видим какво ще стане. Свиренето спря, също и миризма не се усещаше. Прибрахме се в къщи пак след около 20 км.Вдигнахме с крика оптново, но този път колелото се въртеше доста по-лесно на ръка. Извадихме барабана, като очаквахме да се е отлепило феродото. Но там всичко си беше на ред. Отворихме и капачката на лагера - имаше достатъчно грес, а и при въртене на ръка не се чува никакъв шум.Накладките са сменяни преди 6000 км и лично сме гресирали лагера. Спирачните и ръчната са добре - както преди, така и след случката!Въпроса ми е от какво се получи тва виене на задното колело?
    Space Star 1.9 DID

    #2
    Най-вероятно блокирало спирачно цилиндърче.Сменял ли си ги?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Мне, не са сменяни! Да очаквам ли пак да блокира, ако е от него?
      Space Star 1.9 DID

      Коментар


        #4
        на мен така ми заминаха задните накладки. Ако ме питаш обърни внимание на този проблем за да не даваш грешни пари за нови накладки
        ФИАТ МАРЕА 1,9ТД

        Коментар


          #5
          заеби накладките, може да стане беля. или го изчисти или го смени
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            заеби накладките, може да стане беля. или го изчисти или го смени
            Мда именно! Обаче от къде да я почвам и аз не знам?!Споменаха ми че може да е и от кантарчето?Някакви идеи от къде да започна? А и колко струва цилиндърчето и дали може да се сменят само гумичките му?
            Space Star 1.9 DID

            Коментар


              #7
              Цилиндърче сменях миналото лято - около 10лв беше. Само гумички първо, че сигурно няма да намериш и второ че няма смисъл цялата операция. А кантарче тея коли нямат, поне аз колкото съм гледал под колата такова не съм видял.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                spark написа:
                Цилиндърче сменях миналото лято - около 10лв беше. Само гумички първо, че сигурно няма да намериш и второ че няма смисъл цялата операция. А кантарче тея коли нямат, поне аз колкото съм гледал под колата такова не съм видял.
                Това ме успокоява. Лесно ли се сменят гумичките или направо на майстор да ходя?
                Space Star 1.9 DID

                Коментар


                  #9
                  spark написа:
                  Цилиндърче сменях миналото лято - около 10лв беше. Само гумички първо, че сигурно няма да намериш и второ че няма смисъл цялата операция. А кантарче тея коли нямат, поне аз колкото съм гледал под колата такова не съм видял.
                  Бравото има.ако брава няма - силно ще се учудя.виж в епер-а че при мен здраво ми сбъгасяха нет-а............................

                  Коментар


                    #10
                    spark написа:
                    Цилиндърче сменях миналото лято - около 10лв беше. Само гумички първо, че сигурно няма да намериш и второ че няма смисъл цялата операция. А кантарче тея коли нямат, поне аз колкото съм гледал под колата такова не съм видял.
                    Има как ще няма, виж пак, намира се близо до тръбата на гърнето, около нея търси около 50 санта навътре от задницата . Колкото до спирачките, наскоро сменях цилиндърчета и накладки че бяха изпуснали. Цилиндърчета гръбо по 25 парчето накладки премиер на феродо 50 лв. успех с оправянето .П.С. изстъргаха ми барабаните на стругар, че бяха станали на елипси и ми играеха спирачките при рязко набиване с висока скорост
                    Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                    Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                    Коментар


                      #11
                      Възможно е да е под някоя кора и да не съм го видял. Но цилиндърчета по 25лв.. доста са те натоварили. При хит-ко са 13лв без остъпката аз си взех такова:
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        Малко развитие по темата.Не сменихме цилиндърчето, но баща ми реши все пак да отиде на море с нея! След 130 км, казва че колелото е било по-горещо от останалите, значи продължава да задържа, макар и малко. Нямало е свирене.До тук ОК, обаче по някое време след продължително каране без спирачка, изведжън педала е потънал. Малко напомпване и хванала спирачката. След малко същата история. Днес се прибраха пак след 130 км, без никакъв помен от това с потъването напедала. Не пипнах да видя дали е загряло колелото, но сигурно да!Та на какво се дължи това? Дали помпата заминава или серво-усилвателя? Въобще как може да се установи това? И каква е връзката със задно дясно колело (или е просто съвпадение спаканото цилиндърче, с по-сероизния проблем).ПП: Пак се почна с познатата история. Тъкмо реша да оправя нешо по колата и се чупят още 2-3 неща в същия момент!
                        Space Star 1.9 DID

                        Коментар


                          #13
                          Roko написа:
                          Малко развитие по темата.Не сменихме цилиндърчето, но баща ми реши все пак да отиде на море с нея! След 130 км, казва че колелото е било по-горещо от останалите, значи продължава да задържа, макар и малко. Нямало е свирене.До тук ОК, обаче по някое време след продължително каране без спирачка, изведжън педала е потънал. Малко напомпване и хванала спирачката. След малко същата история. Днес се прибраха пак след 130 км, без никакъв помен от това с потъването напедала. Не пипнах да видя дали е загряло колелото, но сигурно да!Та на какво се дължи това? Дали помпата заминава или серво-усилвателя? Въобще как може да се установи това? И каква е връзката със задно дясно колело (или е просто съвпадение спаканото цилиндърче, с по-сероизния проблем).ПП: Пак се почна с познатата история. Тъкмо реша да оправя нешо по колата и се чупят още 2-3 неща в същия момент!
                          при загряването ти кипва сп. течност --> проблемите почват.

                          Коментар


                            #14
                            u_bo написа:
                            при загряването ти кипва сп. течност --> проблемите почват.
                            Мда, не бях се сетил за това! Абе ще го сменя тва цилиндърче, ама ме притесняват тия спирачки, да не ми откажат пак някъде, че ще стане една...
                            Space Star 1.9 DID

                            Коментар


                              #15
                              Такааа, цилиндърчето е сменено! Новото е Делфи за общо 21 лв. след отстъпката!Преди смяната, като вдигнахме с крика колелото пак беше затегнало, е не много ама... Надявам се проблема да е решен вече!Благодаря на всички колеги. След някоко седмици имам излизане извън града и ще пиша ако пак се появи проблем!
                              Space Star 1.9 DID

                              Коментар

                              Working...
                              X