Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Схема на преден спирачен цилидър на Крома 1.8 16V 2009г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Схема на преден спирачен цилидър на Крома 1.8 16V 2009г

    Някой да има схема на цилиндърчето? Беше блокирало заради 2 месечен престой в сервиз. Раздвижиме го без да го сваляме. Най-напред го въртяхме доста и после назад напред и го оправихме, естествено със смазване. Направи ни впечатление, че в един момент при въртенето стига до момент на затягане, все едно че сме навили болт до край. Дали наистина е на резба и защо, и ако е така в какво положение трябва да го поставим? За мен няма логика да е на резба. Знам за задни цилиндърчета които са на резба и е заради саморегулирането на ръчнта.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Няма резба, обикновенно бутало е! С какво го смаза? Спирачния апарат ползва специална паста за монтаж на гумички, която е подходяща за спирачната течност. Не може да смазваш с петролен продукт прахозащитния маншон!

    Ред: Прати ми рама и ще ти изкарам схема на апарата!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #3
      Предните не се въртят задните се въртят
      Прикачени файлове
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Смазахме го със свинска мас и после 2-3 капки спирачна течност. Маста сме я ползвали от време оно, знам го от стари майстори. Номера на рамата е:zfa19400002121778.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Няма го детайлно разглобен, но е обикновен.
          Прикачени файлове
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #6
            И аз не намерих схема и съм на същото мнение, че не се навива
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Предните са обикновенни задните се навиват с инструмент
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Това го знам, само дето незнам на Коромата дали двете задни са с права резба, на Стилото мисля че задна лява беше с обратна, сигурен съм че двете задни са с различни резби.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  С едини и същи инструмент се навиват- поне аз така правих-
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Смазахме го със свинска мас и после 2-3 капки спирачна течност. Маста сме я ползвали от време оно, знам го от стари майстори. Номера на рамата е:zfa19400002121778.
                    Има си паста за смазване при сглобяване , на няколко марки.

                    Коментар


                      #11
                      Това имахме под ръка вечерта и не е грешка.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Това имахме под ръка вечерта и не е грешка.
                        Не си ме разбрал - не твърдя, че е грешка. Просто не беше ясно дали знаеш за пастите.

                        Коментар


                          #13
                          Междувременно разбрахме защо е запънало, част от телта в стария маншон се е отчупила и тя е запънала. Няма поражения, сложихме нов маншон, беше зор да го нанижем върху супорта . На супорта няма канал и все изскачаше, с един дорник го наместихме .
                          Последна редакция от NikMar; 26.02.2024, 16:00.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар

                          Working...
                          X