След като всичко по смяната на диска си вървеше като по книга...направих голяма глупост. Скъсах маншона на буталото на предния спирачен апарат, марка Бендикс! Питането ми е : има ли ремонтен комплект за този спирачен апарат? От къде мога да си го закупя? Лесно ли става отремонтирането му? Благодаря ви предварително!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсах прахоуловителя на спирачния апарат,мога ли?
Collapse
X
-
Скъсах прахоуловителя на спирачния апарат,мога ли?
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
Благодаряти за отговора. Това е доста обнадеждаващо,за смяната говоря. Предполагам,че трябва да натисна педала на спирачката,лекинко ,за да изкочи буталото и след това монтирам маншона и по обратния път с повечко натискане от моя страна. Това за да прибера буталото на местото му. Това ли е процедурата или бъркам нещо?! Ако е така остава само да си намеря маншон/два щото ще го сменя и на другия сп.апарат/ .Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Така след като обиколих Пловдив пешком , намерих комплекта който съдържа:маншонче/прахоуловител/;тубичка със смазка; гумен пръстен за орпуса на сп.апарат;пробка за обезвъздушаване с гумена тапичка.Всичко си излезна по каталог и нямаше нужда да нося стария прахоловител или пък да знам диаметъра на буталото. Самата смяна не е трудна ,но аз се шашнах в момента когато се наложи да напъхам буталото в корпуса...трябва първо маншона да се сложи в/у буталото и после да се подпъхне внимателно в тялото на сп.апарат! След като се събере всичко задължително да се обезвъздуши!!!! Сега след като смених дисковете и накладките /и маншон , от келешлък/ съм много доволен!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
О... не е възможно да се мине без обезвъздушаване, защото на сп.апарат BENDIX с едно бутало за Браво и т.н. , се изсипа цялото бутало, което представлява една стоманена"чашка" с дъното към тялото. И съответно като напомпах спирачката това чудо се изсипа заедно с 100-150 грама сп.течност и омаза всичко. А самия маншон /аз поне не намерих друг начин/ без да се свали буталото неможе да се монтира.В друга тема ТИ беше описал процедурата по напъхването на буталото...така и направих,развих пробката и много лесно си влезна. След всичко това ми се струва че е задължително обезвъздушаването,още повече ,че при тази процедура се "изгони" доста въздух. Сега спирам перфектно!Поздрави.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар