Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсах прахоуловителя на спирачния апарат,мога ли?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсах прахоуловителя на спирачния апарат,мога ли?

    След като всичко по смяната на диска си вървеше като по книга...направих голяма глупост. Скъсах маншона на буталото на предния спирачен апарат, марка Бендикс! Питането ми е : има ли ремонтен комплект за този спирачен апарат? От къде мога да си го закупя? Лесно ли става отремонтирането му? Благодаря ви предварително!!!
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    за лесно- да много е лесно за 1 мин работа е, предполагам се продава само той ама ....със сигурност не мога да ти кажа
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Благодаряти за отговора. Това е доста обнадеждаващо,за смяната говоря. Предполагам,че трябва да натисна педала на спирачката,лекинко ,за да изкочи буталото и след това монтирам маншона и по обратния път с повечко натискане от моя страна. Това за да прибера буталото на местото му. Това ли е процедурата или бъркам нещо?! Ако е така остава само да си намеря маншон/два щото ще го сменя и на другия сп.апарат/ .
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #4
        Така след като обиколих Пловдив пешком , намерих комплекта който съдържа:маншонче/прахоуловител/;тубичка със смазка; гумен пръстен за орпуса на сп.апарат;пробка за обезвъздушаване с гумена тапичка.Всичко си излезна по каталог и нямаше нужда да нося стария прахоловител или пък да знам диаметъра на буталото. Самата смяна не е трудна ,но аз се шашнах в момента когато се наложи да напъхам буталото в корпуса...трябва първо маншона да се сложи в/у буталото и после да се подпъхне внимателно в тялото на сп.апарат! След като се събере всичко задължително да се обезвъздуши!!!! Сега след като смених дисковете и накладките /и маншон , от келешлък/ съм много доволен!
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #5
          не е имало нужда от обезвъздушаване освен ако нещо не съм те разбрал правилно. но ако само заради маншона си обезвъздушил си се минал
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            О... не е възможно да се мине без обезвъздушаване, защото на сп.апарат BENDIX с едно бутало за Браво и т.н. , се изсипа цялото бутало, което представлява една стоманена"чашка" с дъното към тялото. И съответно като напомпах спирачката това чудо се изсипа заедно с 100-150 грама сп.течност и омаза всичко. А самия маншон /аз поне не намерих друг начин/ без да се свали буталото неможе да се монтира.В друга тема ТИ беше описал процедурата по напъхването на буталото...така и направих,развих пробката и много лесно си влезна. След всичко това ми се струва че е задължително обезвъздушаването,още повече ,че при тази процедура се "изгони" доста въздух. Сега спирам перфектно!Поздрави.
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #7
              тазбира се щом си вадил буталцето задължително после обезвъдушаваш. радвам се, че си решил проблема
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар

              Working...
              X