Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спирачна система на Фиат Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спирачна система на Фиат Стило

    Здравейте,колеги.Може ли някой да ми каже в каква посока трябва да се върти инструмента за прибиране на спирачните цилиндри(бутала)на задните спирачни апарати на ФиатСтило Мултиваген 1.9jtd,a също и на предните.Тъй като лостчето за ръчната спирачка което е на самия спирачен апарат не се връща,искам да се позанимая с този проблем.Ако може някой да помогне ще му бъда много благодарен.

    Грешен раздел -> Преместена. Редактирано заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    Трябва да е обратно на часовниковата стрелка
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Върти се на дясно колега,без значение лява или дясна страна.Предни само връщане без въртене и тем подобни глупости
      198mjet Bravo

      Коментар


        #4
        По принцип трябва да се разглоби задния апарат,да се гресира оста и всичко ще ти е ок.Да играчка е ,но си струва галимацията
        198mjet Bravo

        Коментар


          #5
          Надявам се преди да пробваш дали се връща вилката си откачил въжетата на ръчната ,иначе може да задържа в бронята на въжето и да те лъже.Върти се само надясно но трябва да се приложи и натиск ,само с въртене не става.
          brava 1.9.jtd 2001
          punto 1.2 sport 1994
          Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

          Коментар


            #6
            Задния ляв се върти буталото обратно на часовниковата стрелка,десния е по часовниковата. Има инструмент ,защото заедно с въртенето трябва и натиск за да се прибире буталото . Става с ключ за развиване на диск за ъглошлайф и натиск едновременно ,но тогава трябват още ръце. Задните леви апарати при Стило са проблемни ,ако той е с невърнато лостче може би ще трябва да търсиш друг.За предните няма значение.
            Последна редакция от kiriluz1; 01.02.2023, 12:11.

            Коментар


              #7
              Здравейте,от публикациите до сега съм раздвоен,и сега се чудя кое е правилно,наляво или надясно трябва да се върти и естествено натиск.Има инструменти за тази цел но какъв да търся,тъй като са с лява и дясна резба.Също гледах видео клип за фиат Bravo където се върти обратно на часовниковата стрелка,и мисля че това верния начин.Очаквам нови компетентни мнения.

              Коментар


                #8
                Здравейте,от публикациите до сега съм раздвоен,и сега се чудя кое е правилно,наляво или надясно трябва да се върти и естествено натиск.Има инструменти за тази цел но какъв да търся,тъй като са с лява и дясна резба.Също гледах видео клип за фиат Bravo където се върти обратно на часовниковата стрелка,и мисля че това верния начин.Очаквам нови компетентни мнения.
                Когато ползваш инструмента,левият апарат по посока на движението на колата е този с обратната резба,десният апарат е този с нормалната резба.

                Коментар


                  #9
                  Аз имам ето такъв https://avtoinstrumenti.bg/profesion...o-vartene-18br има за лява и дясна резба.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте,мисля че въпроса се изясни.Трябва от комплекта за връщане на бутала на спирачни апарати да се ползва този с лява резба и подходящата вложка която се поставя на челото на буталото.Накрая искам да благодаря на всички колеги които се отзоваха и помогнаха. Може би трябва да приключа темата но не знам как,а може и модераторите да я приключат служебно.Впрочем открих как да я приключа(темата),натискам бутона "Абониран съм"и после "разабонирай ме" в раздел Абонаменти.

                    Няма нужда да се “приключва” темата, винаги някой може да добави още нещо полезно.
                    А това, което си написал за абонамента, то се отнася за абонирането ти за темата (т.е. дали да получаваш известия, когато някой напише ново мнение в нея).
                    Модераторски екип на fiatforum.bg
                    Последна редакция от Bogi72; 02.02.2023, 14:14.

                    Коментар


                      #11
                      До модераторския екип,
                      Здравейте,благодаря за разясненията,бяха ми много полезни,затова мисля да възстановя абонамента защото можеда се публикува нещо ново по темата което ми би било полезно.
                      Поздрави:Богданов

                      Коментар

                      Working...
                      X