Колеги,Преди около седмица по тъмното в 9:30 ми се наложи да свалям предно ляво колело. Тогава забелязах, че ми е скъсано едно кабелче. Малко тъпанарски ще го обясня, но в момента нямам снимки да покажа. Та гледайки амортисьора, в дясно има нещо като шина, на която са закрепени два да ги наречем "проводника". Единият по-дебел, другият по-тънък. По-дебелия (май беше в ляво), според мен е за АБС-а, а вторият - тънък подозирам, че е за износени накладки, но за съжаление нямах време да проверявам по-обстойно. Та при мен точно при планката до амортисьора тънкият кабел е скъсан.Питанката е - някой има ли идея какъв е този кабел по това тъпанарско обяснение или утре да сваля гумата и да снимам за по-сигурно?Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсано кабелче до спирачния диск - оправено
Collapse
X
-
Едно въпросче и от мен по темата - като ти се скъса кабелчето свети ли една лампа на таблото? (O) - нещо такова?Четох че би трябвало да свети в упътването но понеже е на италиански....само предполагам какво пише.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
GTipo написа:Едно въпросче и от мен по темата - като ти се скъса кабелчето свети ли една лампа на таблото? (O) - нещо такова?Четох че би трябвало да свети в упътването но понеже е на италиански....само предполагам какво пише.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Airfan написа:Айде утре ще пробвам да дам на маса дали ще светне. Благодаря за отговорите.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Airfan написа:Днес не остана време да се занимавам и с това, че се борих с пробката за източване на маслото на скоростите...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Не беше сменяно никога. Като се появи шум, ще правим. Иначе си се включват почти по същия начин, може би малко по-мазно, но явно проблемът при мен е от съединител. Старото масло излезе едно бистро бистро, чак ме хвана яд, ама вече го източвах.... За пореден път се уверявам, че моята кола е била обслужена в Италия, тъй като е закупена от дилър на Фиат там. Преди това ремъците и ролките ми бяха като нови, но ги смених де. Беше останало това масло само... та така.
Коментар
-
Airfan написа:Не беше сменяно никога. Като се появи шум, ще правим. Иначе си се включват почти по същия начин, може би малко по-мазно, но явно проблемът при мен е от съединител. Старото масло излезе едно бистро бистро, чак ме хвана яд, ама вече го източвах.... За пореден път се уверявам, че моята кола е била обслужена в Италия, тъй като е закупена от дилър на Фиат там. Преди това ремъците и ролките ми бяха като нови, но ги смених де. Беше останало това масло само... та така.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:От спортна страст си отваряш работа. "Дявола като няма работа си е...л децата" казват хората. Както казва Tornado няма смисъл да пипаш нещо което върви, но то си е твоя работа. Като бях малък винаги исках дя видя какво има в играчките ми, вече тази страст отмина отдавна.
Коментар
-
Извинявай, но не беше писал че имаш проблеми със скоростите, та затова писах че съм против всякакъв род интервенции без наложителна причина, профилактиката разбира се е задължителна.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Извинявай, но не беше писал че имаш проблеми със скоростите, та затова писах че съм против всякакъв род интервенции без наложителна причина, профилактиката разбира се е задължителна.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар