Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Геометрия на предница - Мареа?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ///// написа:
    Сега, я ми обясни как се чупи носач на мареа! Ми той е плътна отливка (не е ламаринен като при немските и френските, доста по-здрав е)! Може би имаш на пред вид, че е излязъл шарнира! Пробвам да си съставя картинката, тъй като работя на такъв стенд и искам да помогна! И защо е имало хлабини в тампоните, след като в пъртвия сервиз уж са сменили носача! Новия носач върви и с нови тампони!пп. Само да кажа, че моето типо е имало жесток челен удар! Дясната ми гума е разкрачена и няма как да се коригира това! Явно е поддало дясното бомбе! Но въпреки всичко колата си върви "като по канап" и волана е направо!
    Да, отливка е, съставена от 2 железа. Едното се е било счупило отпреди и съм карал "на половин" носач. Изглежда е имало някаква шупла, защото като го оглеждахме как се е счупил, половината в цепнатината беше ръждясало, което ме навежда на мисълта, че си е било така доста време. А пък беше сменян преди няма година и половина - бил някакъв испански, бла-бла.В първия сервиз ми смениха десния носач и дясната биалетка, а на другия сервиз ми казаха, че имам хлабина в тампоните на левия носач, та смениха и него.Ако обаче колата ти е разкрачена, не ти ли износва дясната гума отвътре (понеже стъпва само от вътрешната страна на тази дясна гума)?
    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

    Коментар


      #17
      ///// написа:
      Сега, я ми обясни как се чупи носач на мареа! Ми той е плътна отливка пп. Само да кажа, че моето типо е имало жесток челен удар! Дясната ми гума е разкрачена и няма как да се коригира това! Явно е поддало дясното бомбе! Но въпреки всичко колата си върви "като по канап" и волана е направо!
      Носачите са ковани, отливката не е с такава якост .А за да направиш видимо голям страничен наклон от мърдане на бомбето, то то трябва да се е отпорило поне със сантиметър в посока към мотора :D Тоя страничен наклон идва от деформиране или на захващането на амортисьора към шенкела, огъване на стъблото или разбиването му.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #18
        В съботата ходих до с. Яхиново при бай Митко. Благодаря на Rokambol за съвета.Човекът погледна другите 2 разпечатки, които ми бяха давали предишните сервизи и вика "Абе аз не им вервам, сам ше проверя" и вика - Я се качете 2 човека в колата, да натежите и да видя как се държи. Вика ми - колата ти няма проблеми, в нормите е, дай да разменим предните със задните гуми и пробвай да видиш как ще върви. Разменихме ги и колата престана да тегли настрани.
        Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

        Коментар

        Working...
        X