Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предното окачване на Бравото е демонтирано-вече е готово.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да и аз видях зор докато навия гайките на биалетките точно защото новите тампони са по-високи, старите бяха станали на шайби Докато е във въздуха предницата махнах биалетките, защото щангата е свободна и се вадят лесно, после сложих горният тампон и си монтирах гумите. Вече като е стъпила колата и на двете гуми от тежеста биалетките потъват в носача, пък и като седне и някой леко върху калника да натежи още повече стана лесно :D Иначе Торнадо новият носач не е ли заедно с тампоните или те се набиват отделно?
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #17
      На мен новият носач ми беше с тампоните .. като го сменяха преди 2 месеца ми казаха че няма друг начин да сменят тампоните.. сега като гледам каква мъка е , явно са били прави Струваше 50 и няколко лв десен долен носач
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #18
        Смених както писах десен носач комплект заради износен шарнир и ляв заден тампон на носача отляво защото шарнира си е здрав и смазката под тампона си беше добра.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          аз използвам 2 крика за биалетите и става лесно. един крик държи колата и един под носача и си ги намествам така че да поеме новите тампони и тва е. лошото е, че тези сегашните тампони издържаха 10 000 км не знам дали е останала гума по тях въобще
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар

          Working...
          X