Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предното окачване на Бравото е демонтирано-вече е готово.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предното окачване на Бравото е демонтирано-вече е готово.

    Реших да сменям предните амортисьори на Бравото и като свалих всичко се оказа ,че на десния носач шарнира е разбит,задния тампон на левия носач и той не става,тампоните на биалетките смачкани и те.Та по мои изчисления ремонта ще ми стъпи на 260 лв.В тази сума влизат само частите без труд и разбира се частите ще бъдат поръчани от hit-ko от Ямбол.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Re: Предното окачване на Бравото е демонтирано.

    Tornado написа:
    Реших да сменям предните амортисьори на Бравото и като свалих всичко се оказа ,че на десния носач шарнира е разбит,задния тампон на левия носач и той не става,тампоните на биалетките смачкани и те.Та по мои изчисления ремонта ще ми стъпи на 260 лв.В тази сума влизат само частите без труд и разбира се частите ще бъдат поръчани от hit-ko от Ямбол.
    само не взимай фрап за бирт си знаеш предполагам
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Re: Предното окачване на Бравото е демонтирано.

      stef написа:
      Tornado написа:
      Реших да сменям предните амортисьори на Бравото и като свалих всичко се оказа ,че на десния носач шарнира е разбит,задния тампон на левия носач и той не става,тампоните на биалетките смачкани и те.Та по мои изчисления ремонта ще ми стъпи на 260 лв.В тази сума влизат само частите без труд и разбира се частите ще бъдат поръчани от hit-ko от Ямбол.
      само не взимай фрап за бирт си знаеш предполагам
      Кво да знам за бирт носачи като носачи.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Имаме си класация за носачите! Верно Birth не са от тези с най-голям пробег!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EE%F1%E0%F7%E8

        Коментар


          #5
          Re: Предното окачване на Бравото е демонтирано.

          Tornado написа:
          stef написа:
          Tornado написа:
          Реших да сменям предните амортисьори на Бравото и като свалих всичко се оказа ,че на десния носач шарнира е разбит,задния тампон на левия носач и той не става,тампоните на биалетките смачкани и те.Та по мои изчисления ремонта ще ми стъпи на 260 лв.В тази сума влизат само частите без труд и разбира се частите ще бъдат поръчани от hit-ko от Ямбол.
          само не взимай фрап за бирт си знаеш предполагам
          Кво да знам за бирт носачи като носачи.
          ОК няма проблем аз да съм спокоен че съм дал съвет /от личен опит / :D
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Ако някога се чудите как да демонтирате разбит тампон на носач за смяна и нямате скоба за изваждане с която не съм убеден дали ще се получи скивайте снимките.А и още нещо на едната снимка съм снимал някакъв знак от носача дали това е знака на производителя и кой е той?
            Прикачени файлове
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Ето и разликата между амортисьорите на Браво до номер и след номер на рама.Там където сочат стрелките си личи разликата между двата елемента.
              Прикачени файлове
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Тоя знак със щита го има на доста части по колата с които части е излязла от завода. При мен съм го виждал на разпределителен вал, ролки, на водната помпа и къде ли не... И ние сменяхме така едни тампони на носач на Темпра, с флекса и чука. После набиването на новия тампон пак е зор, че тоя дето бяхме взели май беше и по-тесен.. яко блъскане с чука ама влезе
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  spark написа:
                  Тоя знак със щита го има на доста части по колата с които части е излязла от завода. При мен съм го виждал на разпределителен вал, ролки, на водната помпа и къде ли не... И ние сменяхме така едни тампони на носач на Темпра, с флекса и чука. После набиването на новия тампон пак е зор, че тоя дето бяхме взели май беше и по-тесен.. яко блъскане с чука ама влезе
                  21 милимитера е оста и тампона трябва да е такъв.Има и оси 22 мм обаче.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    тва със сменянето на тампоните е бази клинча. аз съм горил с бензинова лампа стария тампон, че да излезе
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      тва със сменянето на тампоните е бази клинча. аз съм горил с бензинова лампа стария тампон, че да излезе
                      Ако ползваш ъглошлайф измъкването на тампона става за около 10 минути и още толкова за набиване на новия :D .Преди час завърших с ремонта на предницата.Най-трудно е свиването на пружините със скобите.Ползвах 3 скоби поради факта ,че навивките на пружината са едри и не може да се свие достатъчно.Малко трудно става и подмяната на тампоните на биалетките заради това ,че трябва втори човек който да окаже натиск на щангата и да се присъедини долния тампон със шайбата и гайката.Остава само да мина на стенд за сходимостта на колелата и остава да чакам следващия ремонт.Всичко излезе 250 лв. като в цената влизат два амортисьора Кофап,носач десен,тампон заден ляв и 4 тампона за биалетките.И още нещо особенно ремонта извърших без канал което не считам за кой знае какво като имам предвид ,че колегата spark сваля картер пред блока в който живее.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Tornado написа:
                        ...Малко трудно става и подмяната на тампоните на биалетките заради това ,че трябва втори човек който да окаже натиск на щангата и да се присъедини долния тампон със шайбата и гайката.
                        Ако имаш подходяща скоба с, която да натегнеш щангата към носача, действието се извършва и от един човек, лично така съм си сменял и двете биалетки. Само споделям идея!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Vladim написа:
                          Tornado написа:
                          ...Малко трудно става и подмяната на тампоните на биалетките заради това ,че трябва втори човек който да окаже натиск на щангата и да се присъедини долния тампон със шайбата и гайката.
                          Ако имаш подходяща скоба с, която да натегнеш щангата към носача, действието се извършва и от един човек, лично така съм си сменял и двете биалетки. Само споделям идея!
                          Лошото е ,че имам ама не е тук в Казанлък ,а няма как трябва да се сглоби всичко.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            За тампоните на беалетките май бяхме говорили, че може да стане по-лесно ако се направи като предницата е вдигната и от двете страни. Така като отвиеш гайките на беалетките щангата ще може да се движи нагоре-надолу по-лесно. А като само едната страна е на крик, щангата натиска надолу и е голям зор да се измъкне беалетката от носача.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              spark написа:
                              За тампоните на беалетките май бяхме говорили, че може да стане по-лесно ако се направи като предницата е вдигната и от двете страни. Така като отвиеш гайките на беалетките щангата ще може да се движи нагоре-надолу по-лесно. А като само едната страна е на крик, щангата натиска надолу и е голям зор да се измъкне беалетката от носача.
                              Цялата предница беше вдигната и пак не става защото височината на тампоните като нови е голяма.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X