Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реших, че са тампони на стабилизаторна щанга, а то?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ilko-gd написа:
    И аз вчера ги свалих моите, тампоните са напукани целите и утре като дойдат по куриер от Христо ги сменям. Интересното, е че на тампоните пише Fiat, а по километраж колата вече е на 176 000 Възможно ли е да са оригиналните?
    Абсолютно! Аз мойте носачи и биалети ги смених на 235! Е вярно биалетките бяха позкривени, но се караше!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #17
      Колеги имам някаво глухо потропване при предно дясно колело и то само когато минавам по лека неравност или паваж,като не винаги се чува.При преминаване през по-големи дупки или неравности не се чува нищо.Обичайно заподозрени в такива случаи са биалетките,но мисля,че са ОК.Как могад а ги проверя?БИ трявало да нямат луфт,при опит да бъде мърдана щангичката с ръка?Мисля си дали не е някой тампон?
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #18
        dudulia написа:
        Колеги имам някаво глухо потропване при предно дясно колело и то само когато минавам по лека неравност или паваж,като не винаги се чува.При преминаване през по-големи дупки или неравности не се чува нищо.Обичайно заподозрени в такива случаи са биалетките,но мисля,че са ОК.Как могад а ги проверя?БИ трявало да нямат луфт,при опит да бъде мърдана щангичката с ръка?Мисля си дали не е някой тампон?
        Да си сменял амортисьори скоро и с какви ако си?
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          dudulia написа:
          Колеги имам някаво глухо потропване при предно дясно колело и то само когато минавам по лека неравност или паваж,като не винаги се чува.При преминаване през по-големи дупки или неравности не се чува нищо.Обичайно заподозрени в такива случаи са биалетките,но мисля,че са ОК.Как могад а ги проверя?БИ трявало да нямат луфт,при опит да бъде мърдана щангичката с ръка?Мисля си дали не е някой тампон?
          Аз смених босачи, билетки и външни кормилни накрайници и това тропане при мен не изчезна. Остава да са или външни кормилни накрайници, или карета, или амортисьори + лагерите на макферсона. Вчера паркирах колата, изгасих двигателя, започнах да правя резки движения с волана наляво-надясно и озпод капака се чуваше едно "чаткане"... Следващият месец, ако нямам непредвидени разходи, ще купя вътрешни кормилни накрайници и ще видим дали това потропване няма да изчезне...

          Коментар


            #20
            Tornado написа:
            Много трудно я смених лявата биалетка.Гайките на болтовете нямаха развиване - пръсках с разни гадости,държах контра с вътрешен накрайник,отзад контра с гаечен ключ 13 и най-макрая се развъртях с малкия ъглошлайв.Все пак успях и сега е с нова биалетка на толкова оплювания производител Birth.Да видим колко ще изкара като пробег.
            Ей тази искам да видя колко ще изкара.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              Ами мойте са от въпросната фирма и изкараха 2г и 20000км.В момента тропат злукобно.Новите пък си ги возя втори месец в багажника.

              Коментар


                #22
                Tornado написа:
                dudulia написа:
                Колеги имам някаво глухо потропване при предно дясно колело и то само когато минавам по лека неравност или паваж,като не винаги се чува.При преминаване през по-големи дупки или неравности не се чува нищо.Обичайно заподозрени в такива случаи са биалетките,но мисля,че са ОК.Как могад а ги проверя?БИ трявало да нямат луфт,при опит да бъде мърдана щангичката с ръка?Мисля си дали не е някой тампон?
                Да си сменял амортисьори скоро и с какви ако си?
                Оригиналните - на 79 000 км.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #23
                  dudulia написа:
                  Колеги имам някаво глухо потропване при предно дясно колело и то само когато минавам по лека неравност или паваж,като не винаги се чува.При преминаване през по-големи дупки или неравности не се чува нищо.Обичайно заподозрени в такива случаи са биалетките,но мисля,че са ОК.Как могад а ги проверя?БИ трявало да нямат луфт,при опит да бъде мърдана щангичката с ръка?Мисля си дали не е някой тампон?
                  Ще сменяш амортисиори.... моята мареа тропаше много като я взех... имаше няколко различни видове тропания.... смених всичко съмнително освен амортисиорите.... всички чукания и тропания изчезнаха само е това твоето още си стой и още си карам с него че нещо ми изтъня джоба напоследък ...колата я карах при няколко човека да я гледат и накрая отиде при познат в сервиза на БМВ в плд.... човека каза че е амортисиор и чука отвреме на време щото като минеш през голяма дупка и амортисиора "заклинвал" и известно време не чука... това нечукане при мен е било максимум 30 мин.... а в найси кар като ми вдигнаха колата отпред.... нз с кво я вдигнаха ама мн бързо я истреляха в въздуха и след това 4 дни не тропна хааххаха та така колега ... честити 400 пари за шок абсорбери

                  Коментар


                    #24
                    BO написа:
                    Tornado написа:
                    Много трудно я смених лявата биалетка.Гайките на болтовете нямаха развиване - пръсках с разни гадости,държах контра с вътрешен накрайник,отзад контра с гаечен ключ 13 и най-макрая се развъртях с малкия ъглошлайв.Все пак успях и сега е с нова биалетка на толкова оплювания производител Birth.Да видим колко ще изкара като пробег.
                    Ей тази искам да видя колко ще изкара.
                    Много.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Ей сега на бързо направих проверка на състояноето на десния носач Ас метал който вече навъртя 74000 км. по родните ни пътища.Причината е защото се появи някакво чукане отдясно ,но се оказа ,че шарнира на носача е ОК тампоните също не са мръднали.Маншона на шарнира е добре не е напукан и смазката вътре няма следи от влага и кал.Не мога да повярвам ,че съм случил на такива качествени носачи.Открих от къде е чукането.Тампоните на стабилизаторната щанга вече си заминават.Явно ще започваме ремонта скоро.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #26
                        откаде го вземаш този истинския ас метал?
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #27
                          Tornado написа:
                          Ей сега на бързо направих проверка на състояноето на десния носач Ас метал който вече навъртя 74000 км. по родните ни пътища.Причината е защото се появи някакво чукане отдясно ,но се оказа ,че шарнира на носача е ОК тампоните също не са мръднали.Маншона на шарнира е добре не е напукан и смазката вътре няма следи от влага и кал.Не мога да повярвам ,че съм случил на такива качествени носачи.Открих от къде е чукането.Тампоните на стабилизаторната щанга вече си заминават.Явно ще започваме ремонта скоро.
                          Как го усещаш чукането - в какви ситуации и къде го усещаш?

                          Коментар


                            #28
                            Тъй кат’ се замисля... Само тез’ мареи имат проблеми с биелетите и тампоните на стабилизиращата щанга. Само подмятам идея - Ако се замени страбилизиращата щанга и биелетите с такива като от останалите италианки? Примерно следващия път като са за смяна тампоните - тъй и тъй излиза цялата щанга. Мислех си за една от морга, барабар с биелетите и тампоните.Имам на предвид ето тази конфигурация. (Всичко е оригинално - на 20 години - без носачите)
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              Ами ще смъкна магарту да видя ама си мисля ,че тези тампони са много високи за Мареа и ще опират в купето.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                Трябва да са идентични... ама знае ли човек. Само идея. Щото алфа 145/6 е с тази конфигурация и с марейски носачи (дълги). Поне за това съм сигурен!

                                Коментар

                                Working...
                                X