Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реших, че са тампони на стабилизаторна щанга, а то?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реших, че са тампони на стабилизаторна щанга, а то?

    Вчера ей така реших да си направя едно прегледче на предното окачване, че има един гаден звук като похлопване и бях набедил тампоните на стабилизаторната щанга. Оказа се друг елемент, че е за смяна - дясна биалетка.Толкова си може Ас Метала 55000 км. по нашите пътища. Най-интересното е, че е само отдясно и аз го отдавам на повечето неравности които поема дясното колело.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Re: Реших ,че са тампони на стабилизаторна щанга ,а то?

    Tornado написа:
    Толкова си може Ас Метала 55000 км по нашите пътища.
    Предполагам има грешка в км. щото никак не са малко
    RIP Bravo 100 16V
    Audi A4 2.5 TDI

    Коментар


      #3
      Re: Реших ,че са тампони на стабилизаторна щанга ,а то?

      bambucha написа:
      Tornado написа:
      Толкова си може Ас Метала 55000 км по нашите пътища.
      Предполагам има грешка в км. щото никак не са малко
      Няма грешка петдесет и пет хиляди километра по Бг пътища.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        И се оплакаш? Направо си перфектен с тези километри!

        Коментар


          #5
          И аз вчера ги свалих моите, тампоните са напукани целите и утре като дойдат по куриер от Христо ги сменям. Интересното, е че на тампоните пише Fiat, а по километраж колата вече е на 176 000 Възможно ли е да са оригиналните?
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            Airfan написа:
            И се оплакаш? Направо си перфектен с тези километри!
            Кво ви става колеги вие кво искате окачването да се събаря на всяка смяна на маслото ли.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Ти на 55000 км. (петдесет и пет хиляди) ли сменяш масло? Това са 5 смени на масло.

              Коментар


                #8
                Торнадо при теб само двата тампона от към носача ли бяха разбити или и самата биалетка, защото при мен само те, биалетката няма никакъв луфт.
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар


                  #9
                  колко ти излезе смяната ??
                  Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                  Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                  Коментар


                    #10
                    Airfan написа:
                    Ти на 55000 км. (петдесет и пет хиляди) ли сменяш масло? Това са 5 смени на масло.
                    Тук нещо не се разбрахме, ама както и да е.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      ilko-gd написа:
                      Торнадо при теб само двата тампона от към носача ли бяха разбити или и самата биалетка, защото при мен само те, биалетката няма никакъв луфт.
                      Биалетката само ,но при мен биалетката няма нищо общо с твоята.
                      Прикачени файлове
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Re: Реших ,че са тампони на стабилизаторна щанга ,а то?

                        Tornado написа:
                        Няма грешка петдесет и пет хиляди километра по Бг пътища.
                        ееее стига де ! ти колко искаш да изкара по БГ пътища 150 000 ли

                        Коментар


                          #13
                          тропане

                          и на мен ми тропаше нещо по окачването сменил съм почти всичко за около 65000 и пак нещо не ми харесваше тропаше ми краката все едно бях си купил преди вътрешни карета на полуоската сега ги смених няма никакво тропане вече колата е идеална имаше едно разминаване с майстор накараме да купа чашките на вътрешните каретат- тройника такова на ФИАТ не се сменя и не се продава просто смених майстора другите пък ме накараха да плата /стенд на предницата /нещо където не съм ги карал да ми прават след смяна на външен накрайник на кормилото имам си майстор до нас за това
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Re: Реших ,че са тампони на стабилизаторна щанга ,а то?

                            u_bo написа:
                            Tornado написа:
                            Няма грешка петдесет и пет хиляди километра по Бг пътища.
                            ееее стига де ! ти колко искаш да изкара по БГ пътища 150 000 ли
                            Хайде и биалетката отляво и тя вече хвърлила кърпа ,но тя излезе по голям герой.Почти ще чукне 70000 км. и три години експлоатация.Когато сменях дясната се зачудих и за лявата ама нямаше смисъл все пак геометрията на предните колела не се влияе от тази пръчка с по един ябълковиден болт в краищата.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Много трудно я смених лявата биалетка.Гайките на болтовете нямаха развиване - пръсках с разни гадости,държах контра с вътрешен накрайник,отзад контра с гаечен ключ 13 и най-макрая се развъртях с малкия ъглошлайв.Все пак успях и сега е с нова биалетка на толкова оплювания производител Birth.Да видим колко ще изкара като пробег.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X