Вчера ей така реших да си направя едно прегледче на предното окачване, че има един гаден звук като похлопване и бях набедил тампоните на стабилизаторната щанга. Оказа се друг елемент, че е за смяна - дясна биалетка.Толкова си може Ас Метала 55000 км. по нашите пътища. Най-интересното е, че е само отдясно и аз го отдавам на повечето неравности които поема дясното колело.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реших, че са тампони на стабилизаторна щанга, а то?
Collapse
X
-
Re: Реших ,че са тампони на стабилизаторна щанга ,а то?
bambucha написа:Tornado написа:Толкова си може Ас Метала 55000 км по нашите пътища.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И аз вчера ги свалих моите, тампоните са напукани целите и утре като дойдат по куриер от Христо ги сменям. Интересното, е че на тампоните пише Fiat, а по километраж колата вече е на 176 000 Възможно ли е да са оригиналните?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Торнадо при теб само двата тампона от към носача ли бяха разбити или и самата биалетка, защото при мен само те, биалетката няма никакъв луфт.Прикачени файловеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
Re: Реших ,че са тампони на стабилизаторна щанга ,а то?
Tornado написа:Няма грешка петдесет и пет хиляди километра по Бг пътища.
Коментар
-
тропане
и на мен ми тропаше нещо по окачването сменил съм почти всичко за около 65000 и пак нещо не ми харесваше тропаше ми краката все едно бях си купил преди вътрешни карета на полуоската сега ги смених няма никакво тропане вече колата е идеална имаше едно разминаване с майстор накараме да купа чашките на вътрешните каретат- тройника такова на ФИАТ не се сменя и не се продава просто смених майстора другите пък ме накараха да плата /стенд на предницата /нещо където не съм ги карал да ми прават след смяна на външен накрайник на кормилото имам си майстор до нас за това
Коментар
-
Re: Реших ,че са тампони на стабилизаторна щанга ,а то?
u_bo написа:Tornado написа:Няма грешка петдесет и пет хиляди километра по Бг пътища.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Много трудно я смених лявата биалетка.Гайките на болтовете нямаха развиване - пръсках с разни гадости,държах контра с вътрешен накрайник,отзад контра с гаечен ключ 13 и най-макрая се развъртях с малкия ъглошлайв.Все пак успях и сега е с нова биалетка на толкова оплювания производител Birth.Да видим колко ще изкара като пробег.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар